€ 0

Jūsu groziņā ir sekojošās preces:

Jūsu groziņš pagaidām ir tukšs

Iet uz savu groziņu

Uzzini par zilās gaismas bloķējošām brillēm

Zilās gaismas bloķējošais filtrs

Zilā gaisma vienmēr ir bijusi mūsu dzīves sastāvdaļa; tā ir daļa no dabiskā apgaismojuma spektra un uztur mūs modrus un nomodā dienas laikā. Zilā gaisma pati par sevi nebūt nav slikta lieta, taču mūsdienu dzīve ir ieviesusi dažas izmaiņas- ekrānus un tehnoloģijas. Mēs pastāvīgi izmantojam ierīces, piemēram, viedtālruņus, datorus u/ vai planšetdatorus, kas izstaro lielu daudzumu zilās gaismas kā dienā, tā arī naktī. Pastāvīgi skatoties uz ekrānu un zilo gaismu ko tas izstaro, acis tiek kairinātas un nogurst. To sauc par digitālo acu piepūli. Dienas beigās cilvēki bieži atklāj, ka viņu acis ir sausas un bieži vien izskatās sarkanas, kā arī, ka ir nelielas galvassāpes un ir grūtības gulēt.

Kad tad šis zilās gaismas bloķēšanas filtrs ir noderīgs? Šis filtrs neitralizē zilo gaismu no ekrāniem, kas mazinās daļu no Jūsu acs piepūles. Veicot pirkumu mūsu internetveikalā, mēs sniedzam iespēju pievienot zilās gaismas bloķējošu filtru briļļu lēcām. Ar šo novatorisko filtru nāk ne tikai brilles! Mūsdienās varēsiet atrast arī kontaktlēcas, kurās ir filtrs, kas bloķē kaitīgo zilo gaismu.

IZMĒĢINI TOPVUE BLUE BLOCKER

Kādi ir zilās gaismas bloķējošā filtra labumi un priekšrozības?

Zilās gaismas bloķējošām brillēm ir labākas optiskās īpašības, kamēr Jūs ilgstoši pavadat laiku skatoties ekrānā:

  • Jūs pamanīsiet mazāk izkropļojumus un varēsiet redzēt reālistiskākus attēlus.
  • Filtrs samazinās atspīdumu un gaismas atstarojumus.
  • Jūsu krāsu uztvere būs daudz labāka

Mazāk intensīva zilā gaisma atstās pozitīvu iespaidu uz Jūsu ķermeni

  • Zilās gaismas bloķējošu briļļu nēsāšana ilgstoša laika pavadīšanas pie ekrāna laikā, Jūsu acīm palīdzēs atpūsties, ļaujot tām justies enerģiskākām un mazāk aizkaitinātām.
  • Jūsu miega cikls uzlabosies, jo zilā gaisma Jūsu ķermenim liedz ražot melatonīnu, kas parasti palīdz gulēt.
  • Pēc ilgām stundām ekrāna priekšā Jūsu produktivitāte palielināsies un Jūs varēsiet labāk saglabāt fokusu un uzmanību.

Kuram no Jums zilās gaismas bloķējošās brilles vai lēcas būtu lietderīgas?

Šajā dienā un laikmetā ikvienam būtu izdevīgi nēsāt zilās gaismas bloķējošas brilles vai lēcas, it īpaši tiem, kas pie datora vai tālruņa pavada ilgas stundas. Tātad, ja Jūs esat biroja darbinieks, students, datora spēļu piekritējs vai 21. gadsimta rūpnieciskās sabiedrības iedzīvotājs- Jūs, iespējams, izmantojat šāda veida ierīces ievērojamā daudzumā un noteikti varētu gūt labumu no zilās gaismas bloķēšanas redzes palīglīdzekļiem.

Ko vēl Jūs varat darīt?

Ja zilā gaisma rada Jums problēmas un Jums diezgan bieži ir galvassāpes vai sarkanas un iekairinātas acis, mēs silti iesakām darīt sekojošo:

  • Ņemiet biežus pātraukumus no ekrāniem un pievērsiet uzmanību uz ko citu*.
  • Nesēdiet pārāk tuvu ekrānam.
  • Izmantojiet īpašo matē filtru saviem ekrāniem, kas būtiski samazina atspīdumu.
  • Cenšaties mazāk pavadīt laika pie ekrāna, it īpaši pirms gulēt iešanas.
  • Parūpējaties, ka istabā, kurā pašreiz strādājat, ir pietiekami daudz gaismas.
  • Parūpējaties, ka pie rokas ir kvalitatīvi acu pilieni.

* Mēģiniet piemērot 20–6(20)-20 likumu: ik pēc 20 minūtēm atskatīties no ekrāna un pavērst savu uzmanību uz kaut ko, kas ir apmēram 6 m attālumā. Darat to uz vismaz 20 sekundēm. 

VISA Master Card AMERICAN EXPRESS DISCOVER PayPal DHL omniva