Naudas atgriešanas garantija kontaktlēcām

Mēs piedāvājam naudas atgriešanas garantiju TopVue kontaktlēcām
Mēs Jūs aicinām izmēģināt TopVue kontaktlēcas! Ja Jūs nebūsiet ar tām apmierināts, mēs atgriezīsiem atpakaļ naudu par visu lēcu iepakojumu, ja lēcas Jūs atsūtīsiet atpakaļ 60 dienu laikā no pirkuma brīža, un, ja visi noteikumi, kas ir norādīti lejā, ir atbilstoši izpildīti.
Pirmkārt, sazinieties ar klientu apkalpošanas pārstāvi pat telefonu vai e-pastu- info@alensa.lv . Mūsu darbinieki Jums paskaidros atgriešanas procesu sīkāk, kā arī apstiprinās, vai Jūsu pieprasījums ir atbilstošs.
UZMANĪBU: nekādā gadījumā nesūtat lēcas bez iepriekšējas sazināšanās ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Alensa neuzņemsies atbildību par to, ka mums Jūsu sūtītais pasūtījums ir nozudis, it īpaši tajos gadījumos, ja Jūs mūs par to iepriekš nebrīdinājāt vai nepaziņojāt.
Atmaksas nosacījumi:
- Šī garantija attiecas tikai un vienīgi uz TopVue precēm!
- Lūdzu ņemiet vērā, ka mūsu īpašā akcija uz 10+10 TopVue NAV zem naudas atgriešanas garantijas.
- Kontaktlēcas, ko vēlaties nosūtīt atpakaļ ir kārtīgi jāiepako, tād nevar būt bojātas un tās ir jānosūta atbilstoši mūsu apmaiņas un atgriešanas noteikumiem.
- Sūtījumā ir jābūt pirkuma apliecinājumam, ko ir izsniedzis internetveikals Alensa.lv.
- Garantija neattiecas, kad tā ir ļaunprātīgi izmantota- piemēram, lēcas no viena un tā paša veida un/vai parametriem tiek atkārtoti atgrieztas.
- Sūtījuma izmaksas par atgrieztajām TopVue kontaktlēcām tiek nosegtas no pircēja puses.
- Jums būs atpakaļ atgriezta tā summa, kuru par atgriezto preci maksājāt pirkšanas laikā, neatkarīgi no turpmākām preces cenas izmaiņām.
- Atgrieztajam sūtījumam jāsastāv no vajadzīgo pieprasīto kontaktlēcu skaita – ieskaties sekošajā tabulā:
Atgriešanas process:
Lūdzu, nosūtiet lēcas stiprā iepakojumā, lai preces pārvadājuma laikā neiebojātos. Nekādā gadījumā nesūtiet papīra aploksnēs!
Ja preces atbilst atgriešanas kritērijiem, mūsu klientu apkalpošanas komanda nosūtīs Jums atgriešanās etiķeti. Droši un stingri iesaiņojiet preces, pievienojiet pasūtījuma numuru, kas saņemts no alensa.lv internet-veikala (numurs saņemts preču iegādes laikā). Drukāto etiķeti, ko saņēmāt no mums, uzlīmējiet uz iepakojuma kastes un nogādājiet to tuvākajā Latvijas pasta nodaļā.
Pārliecinieties par to, ka savam sūtījumam, kuru atgriežat atpakaļ, ir saņemts un saglabāts atgriešanas pierādījuma kvīts vai nosūtīšanas izsekošanas kods. Gadījumā, ja kas notiet greizi ar Jūsu nosūtīto atpakaļ paciņu (vai Jums ir aizdomas, ka kaut kas nav kārtībā ar nosūtīto paciņu), mūsu klientu apkalpošanas pārstāvis var Jums to prasīt parādīt.
Neaizmirstiet arī norādīt savu adresi (nosūtītāja adresi) katras mums atgrieztās paciņas aizmugurē! Sliktākajā gadījumā tas nodrošinās, ka paciņa Jums tiks atgriezta atpakaļ un nepazudīs pa pastu.
Lūdzu, neaizmirstiet norādīt, vai vēlaties saņem kredītu (izmantot var nākamajā iepirkšanās reizē Alensa.lv internet-veikalā) vai arī saņemt naudas atmaksu.