Paldies par Alensa.lv mājaslapas apciemojumu. Alensa.lv ir daļa no
vispārējā Alensa tīkla, kas piedāvā oriģinālas, augstas kvalitātes
kontaktlēcas un ar tām saistītos produktus pa visu Eiropu! Šajā
mājaslapā Jūs atradīsiet visu nepieciešamo informāciju (pamācību,
noteikumus un nosacījumus kuriem Jūs, kā pircējs, klients and Alensa.lv
internetveikala lietotājs piekrītat, kad apciemojot, sērfojat un veiciet
pirkupus šajā mājaslapā. Pirms veiktā pirkuma apstriprinājuma
Alensa.lv, Jūs ieraudzīsiet ailīti, ar kura atzīmēšanu, Jūs skaidri un
gaiši piekrītat šeit minētajiem noteikumiem un nosacījumiem, ka tos esat
izlasījis un sapratis. Vairāk informācijas vai tālāku skaidrojumu Jūs
variet atrast dažādajās informatīvajās sadaļās, kas atrodas Alensa.lv
mājaslapā. Mēs paturam autortiesības atsaukties uz tālāku informāciju,
kas ir iekļauta šajās sadaļās un pieņemt, ka klients ir tās izlasījis un
sapratis.
Navigācija
Ievada noteikumi
Šeit minētie
nosacījumi un noteikumi attiecas iepirkšanos Alensa.lv
internetveikalā.
Noteikumi un nosacījumi formulē un precizē
līgumsaistības starp Pircēju un Pārdevēju. Visas līgumsaistības ir
regulētas ar Čehijas Republikas likumiem. Ja līgumslēdzēja puse ir klients
(patērētājs), visas attiecības, kas nav regulētas, ir reglamētas ar
Čehijas Civilo Kodu (Czech Civil Code (Act No. 89/2012 Coll.)) un Patērātāju
Aizsardzības Aktu (Consumer Protection Act (Act No. 634/1992 Coll.)). Ja
līgumslēdzēja puse ir juridiskā puse jeb uzņēmējs, tad visas saistības
un attiecības kas šeit nav noteiktas, ir atbilstošas Čehijas Tirdzniecības
Kodam (Czech Commercial Code (Act No. 513/1991 Coll.)), visiem tajā minētajiem
labojumiem.
Pārdevējam ir visas tiesības atcelt
tos pasūtījumus, kuros ir vairāk par 10 produktiem, un atgriezt naudu
atpakaļ pircējam (ja pircējs ir samaksājis iepriekš).
Lietošanas noteikumi un nosacījumi neattiecas uz tiem gadījumiem, kad
Pircējs ir juridiska persona vai persona, kas pasūtot preci, darbojas savas
uzņēmējdarbības vai savas profesijas ietvaros. Preces, kas ir iegādātas
internet-veikalā Alensa.lv nav paredzētas tālākai pārdošanai. Pārdevējs
neizsniedz rēķinus bez PVN. Pircējs var iegādāties tikai tādu preču
daudzumu, kas atbilst normālajām vajadzībām.
Gadījumos, ja Pircējs
pasūta vai iegādājas preču daudzumu, ko Pārdevējs, balstoties uz
pieejamajiem datiem, novērtē kā paredzētu pārdošanai, tad Pārdevējs
patur tiesības pasūtījumu atcelt. Ja pirkuma līgums jau ir noslēgts,
Pārdevējam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma. Šādos gadījumos
Pircējs un Pārdevējs savstarpēji atmaksā visus veiktos darījumus.
Reģistrācija un Alensa.lv darbošanās
Visi produkti
un pakalpojumi tiek piegādāti ar mūsu galveno operatoru Alensas tīklā.
Mūsu loģistikas centrs atrodas Čehijas Republikā. Mūsu mājaslapa Alensa.lv
ir vadīta caur Alensa s.r.o., kas ir reģistrēta lejupminētajā adresē :
Alensa s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9
PVN maksātāja numurs: CZ27179681
Alensas preču zīme, viss
mājaslapas saturs, visi piedāvājuma materiāli, kas ir publicēti ar Alensas
zīmolu, ir galvenā operatora Alensa tīkla intelektuālais īpašums, un ir
aizsargāts ar autortiesības likumiem.
Mājaslapas
lietošana un mūsu piedāvājumi
Klienti ir laipni lūgti lietot mūsu
mājaslapu par velti vai nu kā viesis vai kā reģistrēts lietotājs. Klients
ir atbildīgs par pareizu un apzinīgu lietošanu, saskaņā ar mūsu
noteikumiem un nosacījumiem. Ļaunprātīgas lietošanas gadījumā, Alensai ir
tiesības aizliegt Jums lietot mūsu mājaslapu un pakalpojumus uz neilgu vai
patstāvīgu laiku.
Pareiza mūsu mājaslapas lietošana
Alensa.lv atļauj lietotājiem izmantot mūsu mājaslapu tikai un vienīgi
likumīgos mēros un vajadzībās:
- Vietējie, valsts tiesību un
starptautiskie likumi nedrīkst tikt pārkāpti
- Bojāšana, krāpšana,
neautorizēta jebkura veida reklamēšanās ir aizliegta
- Skaidri
izteikti seksuāli attēli un informācija, kā arī informācija, kas kādā
veidā ir ar ļaunu, naidīgu, diskriminējošo, aizvainojošo,vardarbīgu,
uzmācīgu, utt. virzienu vērsta ir stipri aizliegta
- Viltus
identitātes lietošana nav atļauta
Lietotāji ir laipni lūgti
atstāt savus komentārus mūsu mājaslapā. Tomēr, šie komentāri nedrīkst
būt vērsti uz mūsu reputācijas bojāšanu vai citu reputācijas bojāšanu,
kā arī šie komentāri nedrīkst tikt vērsti lai maldinātu vai aizvainotu
citus lietotājus.
Noziedzīgi nodarījumi un ļaunprātīga
tehnoloģijas izmantošana
Lietotāji ir stingri aizliegti vīrusu vai
citu tehnoloģiski kaitīgu programmu ieviešanu un iepazīstināšanu mūsu
mājaslapai; kā arī jebkāda veida digitālā uzbrukuma izveidošanu mūsu
mājaslapā vai mūsu serveros. Šāda veida ļaunprātīga pielietošana tiek
uzskatīta par kriminālo darbību un tiks ziņota valsts varas iestādēm.
Šādas darbības gadījumā, Alensa pilnībā sadarbosies ar valsts varas
iestādēm un sniegs tām visu nepieciešamu informāciju, kas ir pieprasīta
pēc likuma.
Alensa netiks uzskatīta par atbildīgu tajos
gadījumos, kad mūsu mājaslapa cieš no ļaunprātīga vīrusa programmas vai
digitāliem uzbrukumiem.
Atlaižu regulācija
Lai
novērstu ļaunprātīgu izmantošanu iepirkšanās laikā, vienā laikā var
aktivizēt tikai vienu reklāmas atlaižu kodu. Kodus nevar salikt vai
sakombinēt. Lai pārbaudītu, kuru atlaides kodu Jūs pašlaik jau esat
aktivizējis (vai arī vēlaties aizstāt aktīvo kodu ar citu reklāmas kodu),
vienkārši pārejiet uz iepirkumu groza laukumiņu "atlaides kods".
Preces, kas jau ir ar atlaidi, tālākām atlaidēm nepiemērojas. Preci, kurai
jau ir piemērota atlaide var identificēt pavisam viegli- tā būs vai nu
izsvītrota vai izslēgta un pazeminātā cena būs norādīta blakus. Šādām
precēm papildus atlaižu kodi un atlaides nevar tikt piemērotas.
Kredīts (bonusa nauda, kas tiks izmantota pasūtījumiem no mūsu
internet-veikala) tiks pievienots Jūsu lietotājkontam un automātiski tiks
atskaitīts no Jūsu nākamā pasūtījuma, kas atbilst minimālajai
nepieciešamajai summai. Šo kredītu nevar pārvērsts naudas atmaksas veidā.
Jūs varat dalīties ar savu Alensa
atlaižu kodu ar visiem saviem draugiem, ģimeni, radiem, kolēģiem. Un
Jūs varat droši dalīties ar savu kodu visos sociālajos tīklos un palīdzēt
saviem draugu draugiem, kā arī nepazīstamiem cilvēkiem. Lūdzu ņemiet
vērā, ka Jūsu pasūtījumam ir jābūt vismaz €15 lielam, lai varētu
lietot kredītu iegūtu no Jūsu atlaižu koda. Ar savu atlaižu kodu Jūs varat
dalīties ārējās vietnēs, tajā skaitā sociālo mediju platformās, tomēr
šis kods nedrīkst būt dalīts Alensa.lv komentāru lapās un saiknēs vai
arī filiāļu tīklos ar kuriem Alensa sadarbojas. Klienti, kuriem šis
atlaižu kods tika dots sākotnēji, nevarēs to lietot savām vajadzībām.
Kredīts ir iegūts tikai tad, kad esat dalījies ar trešo personu un tas ir
ticis pielietots šīs trešās personas pirkumam.mis
Pirkuma Līgums
Balstoties uz Pircēja
reģistrāciju, kas veikta vietnē, Pircējs var piekļūt savam lietotāja
kontā. No sava lietotāja konta Pircējs var pasūtīt preces. Nav iespējams
veikt pirkumu, neizveidojot lietotāja kontu (reģistrāciju).
Pirkuma
līgums tiek uzskatīts par veiktu un slēgtu tajā brīdī, kad Pircējs
apstiprina savu pasūtījumu caur internetveikalā pieejamo iepirkšanās formu.
Veicot pasūtījumu ar Alensa.lv, Pircējs apstiprina, ka lietošanas noteikumi
un nosacījumi ir izlasīti, saprasti un Pircējs tiem piekrīt. Veicot
pasūtījumu un atzīmējot norādīto lauciņu- piekrišana noteikumiem un
nosacījumiem (ka Jūs tos esiet izlasījis, sapratis un piekrītat) Jūsu
pasūtījuma laikā, Jūs apstipriniet, ka esat sasniedzis nepieciešamo
juridisko vecumu saistošā līguma veikšanai. Jūs arī piekrītat, ka Jums
pieder vai ir esoša un derīga recepte, ko Jūsu acu ārsts vai cits acu
specialists ir izrakstījis tikai un vienīgi priekš Jūsu acīm. Tādejādi
Jūs aplieciniet, ka Jūsu sniegtā informācija ir pareiza, derīga un tieši
tāda, kāda ir minēta uz ārsta izrakstītās receptes. Jūs arī
apstipriniet, ka izrakstītā recepte ir derīga. Jūs, Pircējs, sniedzat savu
atļauju kontaktēt Jūsu acu ārstu, ja ir nepieciešamība pārbaudīt Jūsu
receptes informāciju. Jūs saprotat, ka tā ir tikai un vienīgi Jūsu
atbildība iziet regulāru acs pārbaudi un uzturēt derīgu recepti. Alensa.lv
neuzņemas atbildību par sekām, kad Jūs esat sniedzis nepareizu informāciju,
kas nepieciešamu Jūsu acs parametriem.
Pirkuma apliecinājums un
rēķina piezīmes
Ja Pircējs skaidri un gaiši nepiemin “Piezīme
Pārdevējam” nozīmētajā vietā, ka Pircējam ir nepieciešama papīra
veida printētā formā pirkuma apliecinājums un iepakojuma veidlapa vai
lapiņa, tad Pircējs piekrīt, ka šie dokumenti tiks piegādāati tikai un
vienīgi elektroniskā formātā. Rēķini var tikt lejupielādēti no
lietotājkonta personīgā profila Alensa.lv mājaslapā- ieejot “Mani
Pasūtījumi” pārskatā pēc produkta izsūtīšanas brīža. Piedevām, šie
rēķini var tikt iegūti, ja Pircējs kontaktē
klientu apkalpošanas nodaļu. Pircējam ir iespēja nošķirt piegādes adresi
no rēķina adreses, kā arī pievienot savu piezīmi pie pasūtījuma, ja ir
tāda nepieciešamība.Šī informācija tiek automātiski iekļauta nodokļa
dokumentā.
Alensas adrese uz visiem rēķiniem vienmēr tiks minēta
kā Alensas galvenā biroja adrese. Tā nevar tikt nomainīta uz vietējo
adresi. Katrs rēķins būs datēts ar to datumu, kad pasūtījums ir ticis
izsūtīts, un nevis tad, kad pasūtījums ir veikts. Datums uz rēķina nevar
tikt labots vai mainīts no Alensas puses. Tomēr rēķinā ir iespējams
iekļaut papildus informāciju, piemēram dzimšanas datumu vai bērna vārdu.
Tomēr atceries, lai šī informācija būtu iekļauta Jūsu rēķinā,
neazmirsti iekļaut to tai nozīmētajā vietā “Piezīme Pardevējam”
pasūtījuma veikšanas brīdī. Rēķini nevar tikt laboti, ja pēc
pasūtījuma veikšanas Jūs vēlaties pievienot citu informāciju.
Alensa izsniedz vienu rēķinu par katru veikto pasūtījumu. Ja pircējs
vēlas vairāk nekā vienu rēķinu vai dažādu rēķinus, viņam vai viņai
tādā gadījumā būs jāveic atsevišķi pasūtījumi.
Maksājumi un Cenas
Pārdevēja izsniegtais dāvanu
kupons jeb dāvanu karte (tekstā turpmāk attiecināts kā "Kupons") ir kuponā
norādītās summas vērtībā. Kupons ir elektroniskā formā PDF formātā,
kuru Pircējs saņems pa e-pastu pēc maksājuma ieskaitīšanas Pārdevēja
kontā. Katram Kuponam ir unikāls kods, ar ierobežotu izlietošanas periodu un
to var izpirkt tikai alensa.lv internet-veikalā. Kuponu pret naudu nevar
apmainīt. Neizmantotu kuponu nevar apmainīt pret citu vai arī kompensēt
citā veidā. Ar Kuponu apmaksāta pasūtījuma atcelšanas, pretenzijas vai
atteikšanās no pirkuma līguma gadījumā ar Kuponu samaksātā summa tiek
atmaksāta kredīta veidā Pircēja, kurš izpirka Kuponu, klienta
lietotājkontā.
Brīdinājums:
Kuponu var apmaksāt tikai ar
bezskaidras naudas transakciju.
Kuponu nevar apmaksāt skaidrā naudā
piegādes brīdī vai klienta kredītu.
Jūs varat izvēlēties no
lejupminētajām maksāšanas iespējām, tādejādi spējot veikt pasūtījumu
pilnībā:
- Bankas Transfēru/ pārskaitījumu: mūsu bankas konta
informācija, uz kuru Jums jāapmaksā rēķins, tiks nosūtīta kolīdz
saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu
- Ar karti saņemšanas brīdī
pie kurjera vai Pakomātā
- Ar karti: Mastercard, Visa, Discover,
American Express, utt.
- PayPal
- Maksājums ar dāvanu
kuponu
Drošs maksājums
Visi maksājumi tiks veikti
drošā un stabilā veidā. Jūsu personīgā informācija tiks lietota un
izmantota tikai un vienīgi maksājumu veikšanai un netiks nodota trešajām
personām.
Maksājumi internetā
Ja Jūs izvēlējāties maksāt
ar kredīt vai debit karti internetā, Jūs automātiski tiksiet novirzīts uz
mūsu partnera drošo mājaslapu, kur Jums būs iespēja ievadīt visu
nepieciešamo informāciju maksājumu veikšanai. Visa šeit ievadītā
informācija ir kodēta. Lūdzu neaizmirstiet, šī maksājuma saikne ir derīga
tikai uz noteiktu laiku. Ja dotais laiks ir beidzies, Jums tad būs jāieiet
atpakaļ savā personīgajā kontā, kas atrodas mūsu mājaslapā, un
jāmēģina veikt maksājumu no sākuma. Ja Jūs izvēlējāties PayPal kā
maksājuma veidu, Jūs tiksiet nosūtīts uz PayPal drošo maksājumu lapu. Ja
Alensai ir Jums jāatgriež nauda, tas tiks izdarīts automātiski.
Maksājums caur bankas transfēru
Ja Jūs esat izvēlējies
maksāt ar bankas transfēru, mūsu bankas informācija tiks norādīta kolīdz
pasūtījums ir veikts. Šī informācija arī ir pieejama apstiprinājumā
e-pastā, ko Jūs saņemsiet automātiski pēc pasūtījuma veikšanas. Lūdzu
ņemiet vērā, ka var paiet līdz pat 4 dienām, līdz maksājums ir saņemts
un apstiprināts. Jūsu pasūtījums būs izsūtīts tikai tad, kad maksājuma
saņemšana tiks apstiprināta no mūsu grāmatvedības nodaļas. Ja vēlaties
paātrināt maksājuma apstiprināšanas procesu, lūdzu nosūtiet mums bankas
transfēra apstiprinājumu no savas bankas. Tas var tikt nosūtīts PDF
formātā uz mūsu e-pasta adresi info@alensa.lv.
Konta
informācija priekš bankas transfēra
Kam: Alensa, s.r.o.
Banka: Citigroup Global Markets Germany AG
IBAN:
DE63502109000217632005
BIC / SWIFT: CITIDEFFXXX
Lūdzu atceries, tā ir Jūsu atbildība iekļaut sava pasūtījuma numuru
komentāru vai piezīmes lauciņā. Gadījumā, ja Alensai būs Jums
jāatgriež kāds maksājums, Jums ir jāsniedz visa nepieciešamā informācija
lai varētu to veikt ātri un bez kavēšanās.
Maksājums ar dāvanu
kuponu
Apmaksa ar dāvanu kuponu iespējama tikai ar alensa.lv
internet-veikalā iegādātu kuponu. Katram kuponam ir unikāls kods un
izlietošanas laiks ir ierobežots. Izvēloties apmaksu ar Kuponu, Pircējam,
veicot pasūtījumu, sadaļā "Grozs" lauciņā ""Atlaižu kods"" ir jāievada
unikālais kods, kas norādīts Kuponā. Kuponu var izmantot tikai vienreizējam
pirkumam pilnā apmērā. Ja pirkuma vērtība pārsniedz Kuponā norādīto
vērtību, Pircējs maksā tikai starpību. Uz atlikuma samaksu attiecas
darījuma noteikumi un nosacījumi, to var apskatīt sadaļā Maksājuma
Iespējas. Kuponu var izmantot, lai samaksātu par jebkurām internet-veikala
piedāvātajām precēm vai arī pakalpojumiem.
Ar Kuponu apmaksāta
sūtījuma nepieņemšanas gadījumā sūtījums tiek atgriezts Pārdevējam.
Pārdevējs atcels Pircēja veikto pasūtījumu un pirkuma cena tiks atmaksāta.
Šajā gadījumā Kupona summa tiek atgriezta Pircēja klienta lietotājkontā
kredīta veidā. Ja pirkums tika apmaksāts ar Kuponu un naudas līdzekļiem
(veikts papildu maksājums), Pircējs var izlemt, kādā veidā vēlas atgriezt
papildu maksājumu (Pircēja bankas kontā vai arī kredīta veidā klienta
lietotājkontā).
Cenas Alensa.lv mājaslapā
Visas produktu un
piegādes cenas, kas ir norādītas Alensa.lv internetveikalā, iekļauj PVN.
Jebkura atlaide vai atlaižu kodi ir derīgi līdz Alensa.lv norādītajam
laikam un ne ilgāk. Operatoram ir tiesības labot preču cenas pirms to
nosūtīšanas, ja gadījumā tiek konstatēts, ka preces ir piedāvātas par
nepareizu cenu. Šādā gadījumā klientam ir jābūt informētam par pareizo
cenu un klientam ir jāpiekrīt cenas korekcijai. Pretējā gadījumā, ja
klients nepiekrīt, tad pirkuma līgums netiks noslēgts un pasūtījums tiks
atcelts no operatora puses.
Alensai ir tiesības mainīt cenas,
atkarībā no tirgus segmenta, konkurences, ražotāja un pircēju
pieprasījumiem, utt. Mēs cenšamies sniegt un nodrošināt zemāko iespējamo
cenu Latvijas tirgū. Klienti ir laipni lūgti pieprasīt zemāku cenu, ja
nosacījumi minēti Zemākās
cenas garantijā ir atbilstoši un respektēti.
Problēmas ar maksājumiem
- Vispirms, lūdzu,
pārbaudiet savu bankas vai PayPal kontu, lai pārbaudītu, ka maksājums ir vai
nav bijis veiksmīgs; un, ja nepieciešams- vērsties pēc tehniskās
palīdzības.
- Ja Jūsu maksājums ir veiksmīgs, bet tas neparādās
kā tāds mūsu sistēmā, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu- info@alensa.lv , un mēs
apstiprināsim šo maksājumu caur grāmatvedības nodaļu.
- Ja Jums
ir problēmas ar maksājuma lapu (mūsu mājaslapā), lūdzu pamēģiniet
ienākt savā Alensa.lv kontā no cita datora (vai telefona vai jebkuras citas
ierīces) vai arī atjaunojot savu pārlūku.
Piegādes cena un cita ar piegādi saistīta
informācija
Omniva (kurjers uz
mājām vai izņemt Pakomātā)
Visas lēcas,
brilles, saulesbrilles
Par velti
Pasūtījumiem virs
€39
Par velti
Pasūtījumiem zem
€39
€3.99
Piezīmes:
- Sūtīšanas cenā PVN jau ir
iekļauts
- Ar OMNIVA piegādi mēs piedāvājam 2 veidus- saņemt savu
sūtījumu ar kurjeru uz Jūsu norādīto adresi (mājas vai darba) vai arī uz
Pakomātu. Pasūtījuma laikā Jums ir iespēja izvēlēties sev tīkamāko
piegādes veidu. .
- Katra cena ir noslēgušā cena, t.i.- bez
variācijām, un tam nav nozīmes kāds maksājuma veids tiek izvēlēts. Šī
cena iekļauj gan iepakošanu, gan sūtīšanu
- Sūtīšanas izmaksas
NAV atkarīgas no kopējā pasūtījuma izmēra un svara
- Piegādes par
velti akcijas ir piemērotas tikai uz standarta piegādes veidu
-
Piegādes par velti akcijas sniedz Jums izvēles iespēju un ekspresa piegādi
Jūs varat izvēlēties par zemāku cenu- tādu, kāda tā tiek piedāvāta uz
visiem pasūtījumiem virs €39
- Pasūtījums tiks izsūtīts tikai
tad, kad maksājums ir saņemts
Piegāde par velti Alensa.lv
internetveikalā
Alensa piedāvā piegādi par velti uz visām
lēcām, brillēm un saulesbrillēm!
Piegāde par velti ir pieejama
arī visām citām precēm, kad pasūtījuma limits €39 ir sasniegts
Alensa.lv ik pa laikam piedāvā dažādas akcijas, piemēram-
piegādi par velti. Īpašie piedāvājumi un īpašās cenas ir norādītas
Alensa.lv mājaslapā, e-pasta kampaņās vai arī sociālajos mēdijos pirkuma
laikā. Katras akcijas ilgums un nosacījumi ir skaidri un gaiši norādīti
katras akcijas laikā. Lai tiktu pielietoti, šīs akcijas nosacījumi ir
jāievēro pēc to nosacījumiem.
Sūtījumi aiz Latvijas
robežas
Mēs nepiegādājam uz citām valstīm no šī Alensa.lv
internetveikala.
Piegāde pēc maksājuma
Alensa.lv izsūtīs
Jūsu pasūtījumu tikai tad, kad maksājums ir saņemts. Lūdzu atceries, ja ir
bankas transfers ir ticis izvēlēts kā maksājuma metode, tad Jūsu
pasūtījuma piegāde var ieilgt. Ja Jūs vēlaties mazināt iespējamo
kavēšanos, lūdzu nosūtiet Jūsu bankas apstiprinātu veiksmīgu maksājumu.
Jūs variet lasīt vairāk par šo mūsu maksājumu
veidu mājaslapā. Dažas kontaktlēcas ar retiem acs parametriem var nebūt
mūsu noliktavā pirkuma brīdī. Alensa.lv šajā gadījumā rezervēs šīs
lēcas priekš klienta un nekavējoties pasūtīs tās no ražotāja. Maksājums
ir noņemts pasūtījuma veikšanas brīdī, un nevis pasūtījuma
izsūtīšanas laikā. Maksājums par produktiem, kas pašreiz nav
noliktavā, būs noņemts nekavējoties, tādejādi apstiprinot Jums
nepieciešamo produktu rezervāciju.
Papildus pakalpojums: paciņas
apdrošināšana
Jums ir iespēja apdrošināt savu pasūtījuma paciņu
par papildus samaksu. Šī apdrošināšana nosedz tās paciņas, kuras tiek
pazaudētas vai iebojātas sūtījuma laikā. Tas nozīmē, ka, tiklīdz mēs
apstiprināsim, ka Jūsu paciņa ir kaut kādā veidā pazaudēta vai iebojāta,
mēs nekavējoties Jums izsūtīsim jaunu paku, kurā ir tās pašas preces, bez
jelkādas vajadzības vispirms uzsākt zemāk aprakstīto garo pretenziju
protokolu. Ja Jūsu pasūtījumā ir īpašas preces, kas tika izgatavotas pēc
pasūtījuma, piemēram, individuālās brilles vai unikālo lēcu
kombinācijas, ņemiet vērā, ka papildus laiks ir nepieciešams to
sagatavošanai.
Produktu
pievienošana
Lūdzu ņemiet vērā, ka pašreizējā lielā
daudzuma pasūtījumu dēļ (ko mēs saņemam mūsu noliktavā), mēs ne
vienmēr varam garantēt pasūtījumu apvienošanu. Ja Jūs vēlaties
apvienot vairākus savus veiktos pasūtījumus, lūdzu sazinieties ar mūsu
klientu apkalpošanas nodaļu nekavējoties- un Jūsu pieprasījuma iespējas
tiks paskaidrotas. Jūsu maksājums tiek uzskatīts par galēju maksājuma
veikšanas brīdī. Ja Jūs vēlaties pievienot kaut ko klāt, Jums būs jāveic
vēl viens atsevišķs pasūtījums- un rezultātā, standartās piegādes
maksas tiks piemērotas.
Piegādes Laiki
Piegādes pakalpojuma veids |
Aptuvenais piegādes laiks |
Omniva | 2–3 darba dienas no izsūtīšanas
datuma |
Omniva | 1–2 darba dienas no
izsūtīšanas datuma |
Piezīme:
- Ja Jūs pasūtījumu veicāt pirms pusdienlaika, tad šis sūtījums tiks
izsūtīts tajā pašā darba dienā (kad tas tika veikts)
- Ja Jūs
pasūtījumu veicāt pēc pusdienlaika (pēc 12.00), tad tas tiks izsūtīts
nākamajā darba dienā
- Jūs saņemsiet savu īpašo sūtījuma
izsekošanas numuru/saiti, kas Jums ļaus izsekot sava pasūtījuma pašreizējo
stāvokli tiešsaistē pēc tam, kad pasūtījums ir izsūtīts
-
Pasūtījumi nekad netiek izsūtīti nedēļas nogalēs, oficiālajās Valsts un
Eiropas svētku dienās
- Aptuvenie piegādes laiki tiek piemēroti no
pasūtījuma izsūtīšanas un nevis no pasūtījuma saņemšana brīža
- SAULESBRILLĒM nosūtīšanas un piegādes laiki var mazliet atšķirties
un iekavēties līdz pat 5 darba dienām (plus standarta piegādes laiks).
Tādēļ, veicot pasūtījumu saulesbrillēm, esiet vērīgi par nosūtīšanas
datumu, kas ir norādīts zaļā vai melnā krāsā
Sekot savam
pasūtījumam
Tāpēc ka Alensa saņem lielu skaitu pasūtījumu ik
dienu, klients ir atbildīgs pats par sava pasūtījuma sekošanu. Jūs
saņemsiet savu individuālo Track &Trace (izsekošanas) numuru, kas Jums
ļaus izsekot sava pasūtījuma atrašanās vietu internet. Gadījumā, ja Jūs
neesat saņēmis šo kodu savā e-pasta adresē, kas apstiprina Jūsu
pasūtījuma izsūtīšanu, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas
nodaļu. Tur Jums tiks sniegta visa nepieciešamā informācija.
Piegādes laiki precēm, kas pašreiz neatrodas noliktavā
Dažas kontaktlēcas ar īpaši retiem vai specifiskiem parametriem var pašreiz
nebūt noliktavā. Mēs tās Jums rezervēsim un pasūtīsim pa tiešo no
ražotāja. Tas nozīmē, ka piegādes laiks var ieilgt par iepriekš minēto.
Izsūtīšana šīm specifiskajām kontaktlēcām, kuras mēs neuzturam bieži
savā noliktavā, ir atkarīga no mūsu ražotāja piegādes nosacījumiem un
var aizņemt līdz pat 2-4 nedēļām.
Kad izvēlieties un pasūtiet
savas lēcas, Jums tiks norādīts aptuvenais izsūtīšanas datums produkta
piedāvāšanas lapā. Tas var mainīties, atkarībā no izvēlēto gala
kontaktlēcu parametriem. Tā ir klienta atbildība sekot līdzi šai
informācijai pasūtījuma veikšanas laikā.
Pēc tam, kad Jūsu specifiskie parametric ir izvēlēti,
Jums tiks norādīts jaunais aptuvenais izsūtīšanas datums- tas būs
balstoties uz izvēlēto parametru pieejamību, tā kā tas ir minēts
iepriekšējā paragrāfā Lūdzu ņemiet vērā, ka “noliktavā
pieejošie” produktu informācija norāda par produktu vispārējo
pieejamību. Tas nozīmē, ka Jūsu specifiskie parametri var nebūt pieejami
mūsu noliktavā. Lūdzu paļaujieties tikai un vienīgi uz to piegādes
informāciju, kas tiek sniegta tajā brīdī, kad Jūsu gala specifiskie
kontaktlēcu parametri ir izvēlēti. Jebkura iespējamā un sagaidāmā
aizkavēšanās tiks apstiprināta pirms turpinot iet uz savu grozu (pirkuma
veikšanas brīdī) lapā, un tā atkal tiks apstiprināta pasūtījuma
apstiprināšanas e-pastā. Klients tiks brīdināts, ja tikai daļa no
pasūtījuma ir pieejama noliktavā un šī informācija tiks sniegta
pasūtījuma apstiprināšanas e-pastā, tādejādi pasūtījums tiks izsūtīts
tikai tad, kad visi produkti šajā pasūtījumā būs pieejami. Alensai ir
tiesības pamainīt produktu pieejamību un aptuveno piegādes laiku pat pēc
tam, kad pasūtījums ir izdarīts.
Pasūtījumi ar abiem- noliktavā
pieejamajiem un nepieejamiem produktiem
Pēc vēlamo kontaktlēcu
parametru izvēles katrai acij un pirms pasūtījuma savilkšanas un maksājuma,
klients ir atbildīgs ievērot un pamanīt aptuveno piegādes laiku katram
izvēlētajam produktam, kas atrodas pirkuma grozā.
Var rasties
situācijas, kad ražotājam rodas darbības sarežģījumi un mūsu noliktavas
piegāde tādējādi nav nodrošināta pilnībā. Piegādes laiks vienmēr ir
tieši atkarīgs no mūsu piegādātāju nosacījumiem un var ilgt pat vairākas
nedēļas. Noliktavā neesošo preču sarakstā ietilpst kontaktlēcas pēc
pasūtījuma, lēcas ar ļoti neparastiem dioptrijas parametriem, utt., kuras
mēs fiziski noliktavā neuzglabājam. Nosūtīšanas laiki ir orientējoši un
ir balstīti pamatojoties uz pēdējo periodu. Tas norāda paredzamo preču
nosūtīšanas datumu no mūsu noliktavas un ir daļa no tabulas, kurā Pircējs
ievada sev nepieciešamo dioptriju parametrus.
Nosūtīšanas
informācijas priekšskatījums:
Ar maksājuma apstiprināšanu un pabeigšanu, klients
piekrīt, ka viņa pasūtījums tiks izsūtīts tikai tad, kad visi pasūtītie
produkti būs pieejami noliktavā. Noliktavā esošo produktu izsūtīšana
pirms noliktavā neesošo produktu izsūtīšanas (ja abi ir vienā
pasūtījmuā) ir atļauta vienīgi īpašos gadījumos. Ja klients vēlas, par
papildus piegādes maksu (kas ir tāda pati, kā standarta piegādes cena)
noliktavā esošo produktu izsūtīšana var tikt veikt pirms sagaidot pašreiz
neesošo produktu piegādi.
Problēmas ar
piegādi
DHL pieprasa parakstu pirms produkta izsniegšanas.
Tādēļ, lūdzu pārliecinieties, ka kāds būs Jūsu minētajā adresē
piegādes laika biznesa stundās no pirmdienas līdz piektdienai. Piegāde
netiek veikta nedēļas nogalēs.
Mēs neesam atbildīgi par piegādes
kavēšanos, kas ir izraisīta mūsu loģistisko partner dēļ vai dažādu
situāciju dēļ, kuras mēs nespējam ietekmēt, piemēram- brīvdienas, laika
apstākļi, utt. Lūdzu paturiet prātā, ka mēs sniedzam aptuvenos piegādes
laikus balstoties uz informāciju, kas ir sniegta no mūsu loģistikas
partneriem. Retajās situācijās, daži sūtījumi var tikt piegādāti pirms
vai pēc norādītā laika. Lai nodrošinātu pēc iespējas ātru un vieglu
piegādi, lūdzu norādiet pilnīgu piegādes adresi (ielas nosaukumu, mājas
vai dzīvokļa numuru, pasta indeksu, pilsētu) un telefona numuru, pa kuru
mūsu loģistikas partneri varētu ar Jums sazināties nepieciešamības
gadījumā. Kolīdz Jūsu pasūtījums tiks izsūtīts, Jūs saņemsiet Track
&Trace (izsekošanas) numuru, ar kura palīdzību Jūs viegli spēsiet sekot
savam pasūtījumam internet. Lūdzu nekautrējieties sazināties ar mums, ja
pamanāt kādu kļudu Track &Trace. Mūsu klientu apkalpošanas nodaļa ar
prieku atbildēs Jūsu jautājumus ātri un efektīvi.
Ja paciņa nevar
tikt piegādāta dažādu iemeslu dēļ, tā tiks paturēta vietējā pasta
nodaļā vai arī loģistikas centrā, kur var pieprasīt to vēlreiz piegādāt
vai arī klients to var izņemt personīgi. Ja šī paciņa netiek pieprasīta,
tā var tikt vai nu iznīcināta vai arī atpakaļ mums atsūtīta. Tādēļ,
tā ir pircēja atbildība pārliecināties, ka sūtījums tiks saņemts
sniegtajā adresē, kā arī sazināties ar piegādes firmu pa tiešo no tā
brīža, kad sūtījums ir tranzītā vai uzglabājas. Iznīcinātie sūtījumi
netiks aizvietoti un nauda netiks atgriezta atpakaļ.
Pretenzijas
protokols
Ja sūtījums tiek uzskatīts par pazudušu, zaudētu vai
piegādātu nepareizi, mēs uzsāksim pretenziju ar mūsu piegādes partneri(em)
Jūsu vārdā. Lai varētu uzsākt pretenziju, ir nepieciešami divi
apstiprinākumi: 1.) parakstīts klienta palicinājums par to, ka sūtījums nav
saņemts, un tas ir jānosūta mums 20 dienu laikā no iespējamās piegādes
(kad piegādei bija jānotiek) ; 2.) pierādījums no piegādes firmas, ka ar
sūtījumu ir nepareizi apgājušies.
Kolīdz pretenzija ir procesā,
mēs ātri izsniegsim Jums jaunu sūtījumu vai atgriezīsim naudu- pēc Jūsu
izvēles. Mēs neizsniegsim naudas atgriešanu vai jauna sūtījuma
izsūtīšana kamēr pašreizējā paciņa ir tranzītā un kamēr tā oficiāli
netiks pasludināta par zudušu no mūsu piegādātāju puses. Taču, ja
Jūs esat iegādājies mūsu pasūtījuma paciņas apdrošināšanu, mēs jauno
pasūtījumu izsūtīsim nekavējoties un Jums nebūs jāgaida, kamēr
pretenzija tiks pilnībā apstrādāta.
Iebojāts iepakojums
Kontaktlēcas un aksesuāri tiek piegādāti cietos iepakojumos vai paciņās
pietiekamā izmērā, kas nodrošina nebojātu un izcilu produkta piegādes
stāvokli. Tomēr, ja iepakojums ir iebojāts piegādes laikā, NEPIEŅEMIET šo
iepakojumu no kurjera un skaidri norādiet iemeslus piegādes protokolā,
piemēram, “iztecējis šķidrums”, “skaidri redzams iepakojuma
bojājums”, utt. Lūdzu nekavējoties sazinieties ar mums, lai mēs varētu
atrisināt šo problēmu un izsniegt jaunu sūtījumu.
Garantija un Atgriešana
Ja iegādātās preces, to
iepakojums vai instrukcijas, kas ir pievienotas klāt, norāda derīguma datumu
kas ir saskaņā ar īpašajiem tiesību aktiem un regulācijām, tad garantijas
periods beigsies ar tajā norādīto derīguma termiņu. Mēs parasti
piegādājam kontaktlēcas ar derīguma termiņu ilgāku nekā 24 mēneši.
Datums, līdz kuram produkts ir derīgs, ir norādīts uz katras preces un tās
iepakojuma. Ja Jums rodas jautājumi par šiem derīguma datumiem, lūdzu,
sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu info@alensa.lv.
Preču
atgriešanai ir jāpiepilda visi sekojošie kritēriji:
- Jūs
varat atgriezt tikai tās preces, kuras Jūs esat iegādājies no šī internet
veikala. Lēcu kastītēm un oriģinālajam iepakojumam ir jābūt
neatvērtam, neiebojātam, aizzīmogotam un turpmākai pārdošanai derīgam*
- Preces ir jānosūta pilnībā (tādas, kādas tās bija
saņemtas), bez jelkādiem aizmirstiem aksesuāriem
- Saulesbriļļu un
briļļu atgriešanas process ir norādīts un detalizēts lejā.
-
Preces, kas atgrieztas atcelšanas periodā (30 dienu laikā no to saņemšanas
brīža), tiks atmaksātas pilnībā (kā minēts tālāk šajos noteikumos)
- Neatvērto preču atgriešana, kas veikta pēc 30 dienu atteikuma
termiņa beigām, tiks izvērtēta attiecībā uz to garantijas un preces
derīguma termiņa (kā minēts iepriekš, precei ir jābūt derīgai turpmākai
pārdošanai). Tomēr paturiet prātā, ka preces no Alensa.lv var atgriezt
atpakaļ ne vēlāk kā 365 dienas no to oriģinālā iegādāšanās datuma
- Ja Alensa ir veikusi kļūdu un nosūtījusi Jums nepareizo preci,
Jums par šo kļūmi ir jāinformē mūsu klientu apkalpošanas komanda 30 dienu
laikā no preču saņemšanas brīža.
- *saskaņā ar ES veselības
un drošības noteikumiem
Atgriešanas nolikums attiecas
uz:
- Precē, kas tiek atgrieztas atcelšanas periodā (30
dienas)
- Neatvērto, nelietoto, neiebojāto preču atgriešana to
garantijas laikā
- Nepareizi piegādātām precēm (paziņotām 30 dienu
laikā no to saņemšanas brīža)
- TopVue un Gelone
naudas atgriešanas garantija (iespējams tikai 60 dienu laikā no preču
saņemšanas brīža)
- Preces tiks nosūtītas uz kvalitātes
pārbaudi
Ja klients vēlas atgriezt preces, viņam jāievēro
mūsu norādījumi, kas sniegti preču
Sūdzības
un preču atgriešana. Pārliecinieties par to, ka savam sūtījumam, kuru
atgriežat atpakaļ, ir saņemts un saglabāts atgriešanas pierādījuma kvīts
vai nosūtīšanas izsekošanas kods. Gadījumā, ja kas notiet greizi ar Jūsu
nosūtīto atpakaļ paciņu (vai Jums ir aizdomas, ka kaut kas nav kārtībā ar
nosūtīto paciņu), mūsu klientu apkalpošanas pārstāvis var Jums to prasīt
parādīt
Saulesbriļļu un recepšu briļļu atgriešana
Mūsu
brillēm un saulesbrillēm ir 2 gadu garantija lūzuma gadījumā. Pretējā
gadījumā, ja vēlaties atgriezt brilles vai saulesbrilles, to var izdarīt
mūsu 30 dienu atteikuma periodā. Preces nevar būt lietotas vai iebojātas.
Oriģinālais iepakojums nevar būt iznīcināts. Ja Jūs vēlaties atgriezt vai
apmainīt saulebrilles vai ietvarus, mums būs nepieciešama pilnīga prece-
iekļaujot futlāri, ārējo iepakojuma kastīti, visu, kas bija iekšā
iepakojumā, visas kopšanas drāniņas, oriģinālās uzlīmes un etiķetes.
Īsi sakot, precei ir jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā Jūs to
saņēmāt. Prece netiks uzskatīta par pilnīgu, ja preces sastāva komponenti
nebūs pilnīgi. Gadījumā, ja kāds no sastāva komponentiem nav iekļauts
atpakaļ nosūtītajā paciņā, apmaiņa vai naudas atgriešana nebūs
iespējama. Paldies par Jūsu sapratni un sadarbošanos.
Saulesbrilles,
ietvari un brilles ir piegādātas klientiem to optimālajā stāvoklī un
preces pirms nosūtīšanas ir izgājušas kvalitātes pārbaudi. Retā
gadījumā, ir iespējams, ka tās var būs iebojātas nosūtīšanas laikā vai
ir ar rūpnīcas defektu- tādā gadījumā, nekavējoties sazinieties ar
klientu apkalpošanas dienestu, kas mēģinās Jums palīdzēt. Taču,
sūdzības par defektiem, kas ir radušies nepareizas lietošanas vai kopšanas,
normālā nodiluma un biežas lietošanas dēļ- šādas sūdzības nav
kompensējamas. Papildus atlaides vai kompensācija netiks sniegta par
zaudējumiem, kuri ir radušies no klienta puses, pat ja netīšas uzmanības
gadījumos.
Recepšu lēcas tiek izgatavotas pēc individuālā
pasūtījuma un tādēļ tās nevar atgriezt atpakaļ. Var atgriezt tikai
briļļu ietvarus. Šis izņēmums attiecas no brīža, kad brilles ir
apmaksātas , neatkarīgi no sūtījuma statusa.
Pircējs arī
atzīst to, ka atsevišķa briļļu ietvara iegādes gadījumā Pārdevējs
neatbild par briļļu ietvaru bojājumiem, kas ir radušies trešās personas
neprofesionālas lēcu slīpēšanas rezultātā.
Katrai atgriešanai ir
jāseko šai procedūrai:
Alensa nav atbildīga par preču
atgriešanu, kur šeit minētā procedūra nav ievērota. Kā atgriezt
preces, lasiet ŠEIT.
Mūsu klientu apkalpošanas nodaļa cenšas atbildēt 1-2 darba dienu
laikā. Kad preču atgriešana ir apstiprināta, Jūs saņemsiet turpmākas
instrukcijas, ka savu pasūtījumu nosūtīt mums atpakaļ. Ja atgriešana ir
mūsu internet-veikala kļūmes dēļ, Jūsu pasta izdevumi tiks Jums atmaksāti
kolīdz mēs saņēmsim atgrieztā pasūtījuma apstiprinājumu.
Lūdzu
sūtiet neattaisītus un neiebojātus kontaktlēcu (vai kontaktlēcu šķīdumu)
iepakojumus drošā, stabilā sūtījuma iepakojumā un nevis aploksnē-
tādejādi, prece sūtīšanas laikā netiks sabojāta. Ja Jūs nomaksājat tiešsaitnē, tad naudas
atmaksa tiks automātiski veikta uz Jūsu PayPal kontu vai arī uz Jūsu karti,
ar kuru tika veikts maksājums tika veikts.
Atgriešanas
izmaksas
Klients uzņemas visu atbildību par sūtījuma izmaksām, kas
ir saistītas ar preču atgriešanu. Alensa.lv nepiedāvā priekšapmaksātu
preču atgriešanas iespēju, ja pasūtītā prece vairs nav nepieciešama vai
nepareizi tika pasūtīta. Pircējs var izmantot bezmaksas atgriešanas
priekšrocības. Šajā gadījumā pircējam ir jāsazinās ar klientu
apkalpošanas dienestu, kuram viņš/viņa nosūtīs šo pieprasījumu
(bezmaksas preču atgriešana). Klientu apkalpošanas dienests pēc tam sniegs
pircējam visu informāciju un etiķeti, kas nepieciešama bezmaksas
atgriešanai. Tomēr, ja Alensa.lv tiek uzskatīta kā par nekvalitatīva
produkta pārdevēju (izplatītāju), tad visas ar preces atgriešanu
asociētās izmaksas tiks apmaksātas no Alensa.lv puses.
Atgriešanas
apstrādes laiks
Alensa.lv Jums apstiprinās, kad atgrieztā prece ir
saņemta, kā arī Jūs informēs par atmaksas statusu. Mēs cenšamies to
izdarīt 30 dienu laikā. Lūdzu nekautrējieties un nekavējoties kontaktējiet
klientu apkalpošanas nodaļu, ja uzskatāt, ka šis process ir ieildzis vai
kavējas.
Lūdzu ņemiet vērā, ka atgriešanas procedūra var ieilgt,
ja vēlaties atgriezt brilles to oriģinālajā un
neiebojātajā iepakojumā. Tas ir tādēļ, ka autentiskuma, kvalitātes un
saņemto atgriezto saulesbriļļu stāvokļis ir rūpīgi izmeklēts un
pārbaudīts musu galvenajā noliktavā, un tādejādi, šis process var
aizņemt ilgāku pārbaudes laiku.
Pircējs piekrīt respektēt
nepieciešamo laiku, kas ir vajadzīgs katra atgrieztā sūtījuma apstrādei
.
Sūdzības par produktiem un
pakalpojumiem
Alensa.lv nepieņems sūdzības tajos gadījumos, kad
produkts jau ir izmests ārā un nevar būt pārbaudīts. Lūdzu atturieties no
aizdomās turēto bojāto preču izmešanas ārā, un norādiet bildes, attēlus
par jebkādu redzamu bojājumu vai defektu. Sūdzību gadījumā, pircējam
vispirms ir jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas nodadļu, kur tiks
norādīts un ieteikts, kā labāk rīkoties. Ja produktu ir nepieciešams
atgriezt, klientam ir jāseko līdzi procedūrai, kura ir norādīta mūsu
Lietošanas Noteikumi & Nosacījumi.
Sūdzības par TopVue un Gelone
produktiem tiek parasti apstrādātas saskaņā ar nosacījumiem, kas ir minēti
mūsu naudas
atgriešanas garantijas nodaļā- ja vien visi nosacījumi ir ievēroti.
Alensa.lv pārdevējs internet, kurš nodarbojas ar kontaktlēcu un
ar tām saistīto produktu pārdošanu, un Alensa.lv nav ne optiķis, ne tā
pārstāv kādu profesionālo medicīnas iestādi . Tas nozīmē, ka mēs
pēc likuma nevaram piedāvāt un pārdot izmēģinājuma kontaktlēcas, kā
arī mēs nevaram pārdot lēcas individuāli no lielāka iepakojuma- t.i.,
Alensa var pārdot tikai un vienīgi oriģinālos un pilnīgos iepakojumus,
nevis tikai daļu no tiem.
Kā rīkoties, lai veiktu atgriešanu?
1. Pircējs izveido jaunu atgriešanu klienta kontā sadaļā
“Atgriešana” vai atgriešanas lapā. Pēc pogas “Izveidot jaunu
atgriešanu” nospiešanas tiks parādīta lapa ar visiem pasūtījumiem
2. No izpildīto pasūtījumu saraksta Pircējs atradīs vajadzīgo
pasūtījumu un izvēlēsies produktu, kuram vēlas uzsākt atgriešanas
procedūru, nospiežot pogu “Izveidot atgriešanu”.
3. Par
izvēlēto produktu Pircējs norāda nepieciešamo informāciju. Viņš izvēlas
“Atgriešanas iemeslu” un “Vēlamo risinājumu”. Lauciņus “Bankas
konta numurs” un “IBAN” Pircējs aizpilda tikai tad, ja šī informācija
ir nepieciešama atgriešanas pabeigšanai. Lauciņā “Jūsu piezīme” var
norādīt defekta vai problēmas aprakstu. Pieprasījuma beigās ir iespējams
pievienot failu (fotoattēlu vai video). Kad Pircējs ir aizpildījis
nepieciešamo informāciju, viņš iesniedz pieprasījumu, nospiežot pogu
“Iesniegt”.
kas apstiprinās atgriešanas pieņemšanu, un
automātiski tiks nosūtīts e-pasts ar norādījumiem, kā turpināt
atgriešanas procesu.
BRĪDINĀJUMS: mūsu tīmekļa vietnē ievietotie
kontaktlēcu iepakojuma fotoattēli kalpo tikai kā produktu ilustrācija un ne
vienmēr atbilst konkrētā produkta pašreizējam izskatam. Daži produkti tiek
ražoti dažādās ražotnēs, kas pieder vienam un tam pašam ražotājam,
tāpēc produkta fotogrāfijā var būt norādīta cita ražošanas vieta nekā
tā, kas nonāks pie klienta. Šīs nelielās atšķirības fotogrāfijās nevar
būt par iemeslu preču atgriešanai. Visi mūsu piedāvātie produkti ir no
oriģinālajiem ražotājiem.
Ja Pircējs nosūta reklamētās preces
tieši, neiepriekš sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu un neizmantojot
ieteikto atgriešanas pieprasījuma izveides procedūru tiešsaistē klienta
kontā, atgriešanas pieprasījuma apstrādes laiks var tikt pagarināts. Kad
Pārdevējs būs pieņēmis pieprasījumu, Pircējs saņems e-pastu, kas
apstiprina atgriešanas pieņemšanu. Atgriešanas procesu var sekot līdzi
klienta kontā.
Pircējs var izmantot bezmaksas atgriešanas
priekšrocības. Šajā gadījumā pircējam ir jāsazinās ar klientu
apkalpošanas dienestu, kuram viņš/viņa nosūtīs šo pieprasījumu
(bezmaksas preču atgriešana). Klientu apkalpošanas dienests pēc tam sniegs
pircējam visu informāciju un etiķeti, kas nepieciešama bezmaksas
atgriešanai.
Izmaksas, kas saistītas ar sūtījuma nosūtīšanu,
sedz Pircējs. Ja sūdzība tiek pieņemta un Pircējs iesniedz dokumentus, kas
apliecina ar reklamētās preces transportēšanu saistītās izmaksas,
Pārdevējs sedz izmaksas, kas saistītas ar preces transportēšanu atpakaļ
pie Pārdevēja.
Visas reklamētās preces Pārdevējs nodod
ražotājam ekspertīzes veikšanai, lai noteiktu, vai defekts, kura dēļ prece
tiek reklamēta, radies ražošanas kļūdas dēļ. Pārdevējam ir 30 dienas,
lai apstrādātu preču atgriešanu.
Papildu informācija:
Kontaktlēcu atgriešana:
Kontaktlēcas nevar atgriezt mehānisku
bojājumu vai defektu dēļ, kas radušies nepareizas lietošanas vai
neatbilstošas kopšanas rezultātā. Arī nepareiza kontaktlēcu vai to
parametru izvēle nav pamatots iemesls kontaktlēcu atgriešanai. Vienādi
parametri negarantē lietošanas ērtumu. Klientam kontaktlēcas jāuzliek
profesionāli, un, risinot sūdzības par kontaktlēcām vai to atgriešanu,
Pārdevējs var pieprasīt apliecinājumu par profesionālu uzlikšanu (ne
vecāku par 1 gadu). Reklamējamās preces jānosūta izturīgā iepakojumā,
lai izvairītos no bojājumiem transportēšanas laikā. Atgriežot atvērtas
(lietotas) bojātas lēcas, jāpārliecinās, ka tās neizžūs. Mēs iesakām
ievietot lēcu konteinerītī vai citā nelielā trauciņā ar šķīdumu un
cieši to aizvērt, lai novērstu izžūšanu.
Pārdevējs nosūtīs
lēcas ražotājam ekspertīzei. Ražotājs lems, vai sūdzība ir pamatota un
vai defekts patiešām ir ražošanas kļūda. Ja sūdzība tiks atzīta par
pamatotu, Pārdevējs nosūtīs jaunu preci vai atgriezīs naudu Pircēja
kontā.
Aizdomās turētas bojātas kontaktlēcas vai sūdzības par
kvalitāti
Ja Jums ir kādas sūdzības par kontaktlēcu kvalitāti
(iekaisums, apsārtums, neskaidra redze, nepatīkama sajūta, sausuma sajūta,
iesarkanas acis, utt.), mēs šajā gadījumā nosūtīsim šīs lēcas atpakaļ
ražotājam, kurš tad veiks rūpīgu kvalitātes pārbaudi uz šīm lēcām.
Lūdzu, nemiet vērā, ka šis process ilgs līdz pat mēnesim, jo mēs gaidām
gala rezultātu no ražotāja puses. Iespējams, dažas lēcas būs jānosūta
analīzei uz ārzemēm, un tas var ietekmēt šī procesa ilgumu, tomēr
jebkāda veida pretenzijas tiks izskatītas 30 dienu laikā. Kad ražotāja
kļūda ir atklāta, mēs Jums nosūtīsim jaunas lēcas ar tādiem pašiem
parametriem, kā iepriekš un par velti. Tomēr, ja tiks atklāts, ka nav
ražotāja kļūdas, mēs šajā gadījumā nevaram Jums izsūtīt jaunas lēcas
vai atgriezt naudu.
Ja Jūs vēlaties atgriezt bojātu vai defektīvu
produktu, lūdzu iepakojiet to(s) stiprā un izturīgā iepakojumā (vēlams
kastē) un nosūtiet ar reģistrētu un oficiālu pasta nosūtījumu. Tas ir
tādēļ, lai bojājumi tiktu novērsti transportācijas laikā. Kontaktlēcas,
kas ir iebojātas turpmāk atgriešanas tranzītā, netiks pieņemtas,
aizvietotas vai atgriezta nauda. Lai ražotājs spētu veikt pilnīgu pārbaudi,
Jums vajadzēs nosūtīt lēcas un VISUS iepakojumus. Ja Jūs vēlaties atgriezt
lēcas, kuras ir atvērtas (vai lietotas), to izžūšanai transportēšanas
laikā ir jābūt novērstai. Ievietojiet lēcas konteinerītī ar tām
piemērotu šķīdumu un aiztaisiet tās ļoti cieši. Tā kā katrs
atgriešanas gadījums ir unikāls, mēs stipri iesakām Jums sazināties ar
klientu apkalpošanas nodaļu pirms veikt atgriešanu, kur Jums būs iespēja
izteikt, ka Jūs veiksiet šo atgriešanas procesu- cik lēcas tiks atgrieztas,
vai iepakojums bija attaisīts vai nē, vai iepakojuma kastīte tiks atgriezta,
komunikācija ar LOT numuru, utt.) un norādiet šo informāciju pa e-pastu info@alensa.lv. Produktiem,
kurus Jūs vēlaties atgriezt, ir jābūt kopā ar vēstuli, kurā produkta
defekts ir aprakstīts, kā arī sagaidāmais un vēlamais rezultāts
(ražotāja atgriezums vai lēcu aizvietošana) ir minēts.
Lūdzu,
ņemiet vērā, iesniedzot prasību par iespējamām bojātām lēcām, ka
Jums tiks lūgts norādīt derīgu recepti . Lai gan pērkot
lēcas internet-veikalā, nav nepieciešams uzrādīt recepti, Jums vienmēr ir
jābūt derīgai receptei, kas nav vecāka par 1 gadu. Veicot kvalitātes
pārbaudi, šī recepte ir nepieciešama, lai varētu pārbaudītu ka iegādāto
lēcu parametri atbilst Jūsu faktiskajai receptei.
Ja defekts parādās
sešu mēnešu laikā pēc preces saņemšanas un tas ir skaidri identificēts
kā īsts defekts, tad preces saņemšanas brīdī tiek uzskatītas par
bojātām. Pircējs ir tiesīgs izmantot savas tiesības iesniegt defekta
sūdzību 24 mēnešu laikā pēc preces saņemšanas.
Neapmierinātība ar jaunā zīmola lēcām
Pārejot uz jauna
zīmola lēcām, pat ja tas ir ieteikts no speciālista puses, ietver sevī
risku, ka šis jaunais zīmols var nebūt Jums piemērots. Pārdevējs nav
atbildīgs par medikālajiem sarežģījumiem vai neērtības sajūtām, kas
radušās nēsājot lēcas ne pa receptei. Vienmēr konsultējieties ar savu acu
ārstu vai optiķi oirms nolemjat iegādāties jaunas lēcas. Katram
nēsātājam var būt dažāda pieredze un saderība ar lēcām un viņa acīm.
Alensa neuzņemas atbildību par jebkādām problēmām, kas ir radušās
iegādājoties lēcas bez optiķa vai acu ārsta iepriekšējas
konsultēšanās. Klients ir atbildīgs par derīgas receptes atrašanos un
tādēļ ir arī atbildīgs par tajā minētajām lēcām iegādi, un bez
novirzēm bez iepriekšējas acu ārsta konsultācijas. Tas arī ir
attiecināms uz kontaktlēcu šķīdumiem, acu pilieniem un acu aerosoliem.
Mēs vienīgi apmainām vai atgriežam naudu par lēcām un citiem
produktiem, ja to iepakojums ir neattaisīts un neiebojāts.
Neapmierinātība ar krāsaino kontaktlēcu efektu
Gala rezultāts
krāsainajām lēcām ir ļoti subjektīvs un var atšķirties dažādu iemeslu,
ietekmes un apstākļu dēļ. Pirmkārt, efekts ietekmējas no Jūsu dabiskās
acs pigmentācijas. Otrkārt, tas var būt ietekmēts ārējo apstākļu dēļ,
piemēram, gaismas stāvoklis, make-up un apģērba izvēle. Kas vēl vairāk,
krāsaino kontaktlēcu veids (pastiprinošs vai necaurredzams) var radīt
pavisam citu efektu, kad ielikts Jūsu acīs. Tāpēc, ka tas ir neiespējami
paredzēt katra individuāla rezultātu, mēs nepiedāvājam atgriešanu
krāsainajām lēcām, ja neapmierinātība ir balstīta uz krāsas gala izskata
rezultātu. Iegādājoties krāsainās lēcas, klients piekrīt, ka šī
veida lēcas ir neatgriežamas, ja nu vienīgi ražošanas kļūda vai defekts
ir atzīts no ražotāja puses.
Neapmierinātība nepareizo
parametru saņemšanas gadījumā
Vienmēr nekavējoties sazinieties
ar klientu apkalpošanas centru, ja esat pamanījis, ka nepareizie lēcu
parametri ir saņemti silti iesakām vienmēr pārbaudīt lēcu parametrus
uz kastītes, pirms kontaktlēcu iepakojuma atvēršanas . Gadījumā, ja
nepareizie lēcu parametri ir nosūtīti mūsu kļūdas dēļ, jaunās lēcas ar
pareizajiem parametriem tiks Jums nosūtītas bez papildus maksas vai arī nauda
tiks Jums atgriezta atpakaļ (ja par lēcām jau esat samaksājis iepriekš).
Taču, ja gadījumā Jūs kā klients esat kļūdaini veicis pasūtījumu un
pasūtītās lēcas nesakrīt ar Jūsu recepti, šajā gadījumā Alensa var
tikai apmainīt uz citām vai atgriezt naudu, ja lēcas nav attaisītas,
lietotas vai iebojātas. Jūsu receptei (priekš kontaktlēcām) ir jābūt
oficiālai un ne vecākai kā par 1 gadu. Tādēļ esiet vērīgs un uzmanīgi
ievadiet pareizos parametrus pasūtījuma laikā. Alensa patur tiesības
pieprasīt Jūsu recepti un salīdzināt to ar Jūsu pasūtījumu strīdu un
neapmierinātības gadījumā.
Sūdzības par nepareizo saņemto
preci var tikt iesniegtas tikai 30 dienu laikā no preču saņemšanas brīža
. Sūdzības, kas saņemtas pēc 30 dienām, netiks pieņemtas. Mēs Jums
silti iesakām vienmēr pārbaudīt saņemtās preces tūlītēji un
nekavējoties sazināties ar mums, ja kļūda preču piegādē ir veikta.
Sūdzības par saules un sporta brillēm:
Brilles nevar
atgriezt, ja tās nav lietotas saskaņā ar instrukcijām vai ir mehāniski
bojātas, piemēram, nepareizas kopšanas dēļ. Tāpat nevar atgriezt brilles,
kas bojātas ekstrēmu temperatūru (piemēram, pirts, karsta automašīna) vai
agresīvu vielu (matu kosmētika, jūras ūdens) iedarbības dēļ. Garantija
neattiecas uz defektiem normāla nolietojuma dēļ. Atgrieztās brilles
jānosūta oriģinālajā iepakojumā, ieskaitot drāniņu.
Lūdzu,
atgrieziet reklamētās brilles oriģinālajā iepakojumā, ieskaitot
tīrīšanas drānu.
Recepšu briļļu un citu briļļu (datorbrilles,
braukšanas brilles utt.) atgriešana:
Brilles nevar atgriezt, ja tās
nav lietotas saskaņā ar instrukcijām vai ir mehāniski bojātas, piemēram,
nepareizas kopšanas dēļ. Tāpat nevar atgriezt brilles, kas bojātas
ekstrēmu temperatūru (piemēram, pirts, karsta automašīna) vai agresīvu
vielu (matu kosmētika, jūras ūdens) iedarbības dēļ. Garantija neattiecas
uz defektiem normāla nolietojuma dēļ. Recepšu brilles var atgriezt tikai
tad, ja ir derīga recepte (ne vecāka par 1 gadu). Brillēm ar progresīvajiem
(multifokālajiem) lēcām nepieciešams pievienot sejas fotogrāfiju ar
brillēm no priekšpuses (labākai centrēšanai) un profila fotogrāfiju (lai
noteiktu rāmja leņķi) Pircējs atzīst, ka jaunām recepšu brillēm
adaptācijas periods var ilgt no 1 līdz 4 nedēļām. Garāks adaptācijas
laiks ir īpaši izplatīts astigmatisma un presbioopijas korekcijām. Cilvēka
acs un smadzenes ne vienmēr uzreiz pieņem jauno korekciju, tāpēc
nepārlieciet sevi ar jaunajām brillēm, bet izvēlieties pakāpenisku
adaptāciju. Tikai pēc šī perioda brilles var nosūtīt atpakaļ. Ja pircējs
nolemj atgriezt recepšu brilles ar individuāli izgatavotām lēcām, mēs
iesakām vispirms sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu. Atgrieztās
brilles jānosūta oriģinālajā iepakojumā, ieskaitot drāniņu.
Lūdzu, atgrieziet reklamētās brilles oriģinālajā iepakojumā, ieskaitot
tīrīšanas drānu.
Briļļu ar demo (pagaidu) lēcām
atgriešana:
Brilles nevar atgriezt, ja tās nav lietotas saskaņā ar
instrukcijām vai ir mehāniski bojātas nepareizas lietošanas dēļ. Tāpat
nevar atgriezt brilles, kas bojātas ekstrēmu temperatūru (piemēram, pirts,
karsta automašīna) vai agresīvu vielu (matu kosmētika, jūras ūdens)
iedarbības dēļ. Garantija neattiecas uz defektiem normāla nolietojuma dēļ.
Pircējs arī atzīst, ka, iegādājoties briļļu ietvaru atsevišķi,
Pārdevējs neuzņemas atbildību par ietvara bojājumiem, kas radušies, ja
briļļu lēcas nepareizi slīpējusi trešā puse. Atgrieztās brilles
jānosūta oriģinālajā iepakojumā, ieskaitot drāniņu.
Lūdzu,
atgrieziet reklamētās brilles oriģinālajā iepakojumā, ieskaitot
tīrīšanas drānu.
Ar dāvanu kuponu apmaksātā pasūtījuma
pretenzijas pieprasīšana
Pretenzijas gadījumā par pasūtījumu,
kas apmaksāts ar Kuponu, ar Kuponu samaksātā summa tiek atmaksāta atpakaļ
kredīta veidā uz tā Pircēja klienta lietotājkontu, kurš šo Kuponu
izmantoja. Ja pirkums tika apmaksāts ar Kuponu un naudas līdzekļiem (veikts
papildu maksājums), Pircējs var izlemt, kādā veidā vēlas atgriezt papildu
maksājumu (Pircēja bankas kontā vai arī kredīta veidā klienta
lietotājkontā).
Sūdzības par mūsu mājaslapu un tās saturu
Alensa patur tiesības labot mājaslapas saturu jebkurā laikā. Mēs cenšamies
sniegt mūsu klientiem vissvaigāko informāciju, tomēr nevaram būt turēti
par atbildīgiem par pagaidu maldinošu informāciju vai kļūdām. Tas pats
attiecās uz tehniskajām problēmām, kuras ir radušās ļaunprātīgu
uzbrukumu rezultātā, vai programmatūras dēļ (vīrusi, hakeri, utt.). Ja
Jūs atrodiet kādus traucējumus mūsu mājaslapā vai tās saturā, lūdzu
paziņojiet to mūsu klientu apkalpošanas nodaļai, lai mēs to varētu
attiecīgi izlabot.
Komentāri, ko atstājuši klienti mūsu mājaslapā
nekādi nepārstāv Alensa.lv uzskatus, domas, nostājas, utt, un tie ir
jāuzskata par subjektīviem. Tāda veida komentāri nedrīkst tikt uzskatīti
par padomiem vai norādījumiem. Alensa.lv centīsies labot, koriģēt vai
adresēt jebkuru potenciāli maldinošu vai nepareizu informāciju.
Problemātiski vai aizskaroši lietotāji tiks izskatīti.
Bildes mūsu
mājas lapā ir domātas īstās preces versijas ilustrēšanai, taču šīs
bildes nenorāda, ka bildē tieši tādu norādīto preci Jūs saņemsiet. To
preču bildes, kurās ir ilustrēti preces beiguma datumi, preces numuri, LOT,
utt.- pasūtītās preces atsķirsies no bildē norādītajām tāpēc, ka
katrai precei ir savi unikālie numuri. Dažas mūsu preces ir ražotas
dažādās vietās, kuras pieder vienam un tam pašam oriģinālajam
ražotājam. Preces bilde, tādejādi, var norādīt izgatavošanas vietas
atšķirības. Šāda veida vietas/laika/unikālo idenfikāciju numuru
atšķirības nekādā gadījumā nenozīmē, ka saņemtā (pasūtītā) prece
ir kaut kādā veidā ne tāda, kāda tai ir jābūt. Sūdzības, kuras ir
balstītas uz šāda veida loģikas, paš par sevi saprotamām drukas
atšķirībām starp bildēm, kas ir norādītas mājas lapā un saņemtajām
precēm nebūs pieņemtas.
Alternatīvā strīdu
izšķiršana (jeb Alternative Dispute Resolution no angļu valodas)
Pircējam ir tiesības pieprasīt Alternatīvās Strīdu Izšķiršanas
iespēju, ja pircējs nav apmierināts ar produkta sūdzības rezultātu vai
arī, kad pircējs uzskata, ka Pārdevējs ir ļaunprātīgi izmantojis pircēja
tiesības. Tie var kontaktēt Pārdevēju pa e-pastu- info@alensa.lv. Ja pārdevējs
atsakās veikt korekciju vai neatbild uz iesniegto jautājumu 30 dienu laikā,
klientam ir tiesības iesniegt sūdzību Alternatīvās Strīdu Izšķiršanas
vietnē (jeb SAI). Jūs varat iepazīties ar plašāku informāciju Eiropas
Patērātāju Informēšanas Centrā- https://ec.europa.eu/consumers/odr
Pircējs var arī iesniegt sūdzību tiešsaitē, piemēram, caur šo
saitni: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?…
. Šajā saitnē ir norādīts arī citi veidi, kā sūdzības var tikt
iesniegtas.
Definīcija “klients, pircējs, patērētājs”
saistībā ar Alternatīvo Strīdu Izšķiršanu attiecās uz tiem, kuri
darbojās ārpus sava amata, profesijas, tirdzniecības vai uzņēmējdarbības.
Plašāka informācija var tikt atrasta arī Patērātāju Tiesību
Aizsardzības Centrā- http://www.ptac.gov.lv/…s-komisija-0
.Strīda izšķiršana ir bez maksas vai arī par samērā nelielu summu.
Alternatīvā Strīdu Izšķiršana attiecas tikai uz garās distances
iepirkumiem.
Izstāšanās no līguma
Lai
uzreiz izveidotu tiešsaistes pieprasījumu no sava klienta konta, vienkārši
noklikšķiniet ŠEIT.
Kā minēts ES likumā, katram ir tiesības izstāties no līguma 14 dienu
laikā no preču saņemšanas brīža, taču pie mums atcelšanas periods ir 30
dienas. Pircējam ir jāievēro sekojoši nosacījumi, ja vēlas izslēgt sevi
no līguma:
Atgrieztajiem produktiem ir jābūt pilnīgiem
Produkti nevar būt lietoti vai iebojāti. Oriģinālais iepakojums nedrīkst
tikt atvērts. Ja Pircējs atver oriģinālo iepakojumu, tad šis produkts nevar
tikt tālāk lietots higiēnas un drošības dēļ- tāds produkts vairs
turpmāk nevar tikt pārdots, tādēļ nevar būt atgriezts. Šis nosacījums
neattiecas uz saulesbrillēm un briļļu rāmjiem. Ja Jūs vēlaties atgriezt
vai apmainīt saulesbrilles vai briļļu rāmjus 30 dienu laikā no to
saņemšanas, mēs pieprasam, ka Jūs atgriežat produktu pilnībā, iekļaujot
briļļu futlāri, ārējo iepakojumu, kopšanas drāniņu, ielikņus, un visas
emblēmas, etiķetes kas šo produktu identificē. Ja visas produkta daļas
netiek atgrieztas, tad šis produkts tiek uzskatīts par nepilnīgu, tādejādi,
apmaiņa vai naudas atgriešana netiks veikta. Paldies jau iepriekš par Jūsu
sapratni un piekrišanu.
Recepšu lēcas tiek izgatavotas pēc
individuālā pasūtījuma un tādēļ tās nevar atgriezt atpakaļ. Var
atgriezt tikai briļļu ietvarus. Šis izņēmums attiecas no brīža, kad
brilles ir apmaksātas , neatkarīgi no sūtījuma statusa.
Nepieciešamā dokumentācija
Lūdzu iekļaujiet pirkuma
pierādījumu no Alensa.lv, tā kopiju vai pasūtījuma numuru. Ja
nepieciešams, neaizmirstiet iekļaut savu bankas konta numuru.
Produktiem ir jābūt atgrieztiem to oriģinālajā stāvoklī
Lūdzu atgrieziet produktus izturīgā, kartona kastē un nevis aploksnē (pat
ja šī aploksne ir ar anti-šoku). Ja sūtījums cieš transportācijas laikā,
mēs neesam spiesti pieņemt to. Līguma izstāšanās gadījumā, un, ja
Pircējs ievēro visus iepriekšminētos nosacījumus, viņš(a) saņems pilnu
naudas atgriešanu, kā arī oriģinālā sūtījuma nosūtīšanas izmaksas.
Pircējam būs jāapmaksā tikai tās izmaksas, kuras ir saistītas ar produkta
atgriešanu. Pircējs var izmantot bezmaksas atgriešanas priekšrocības.
Šajā gadījumā pircējam ir jāsazinās ar klientu apkalpošanas dienestu,
kuram viņš/viņa nosūtīs šo pieprasījumu (bezmaksas preču atgriešana).
Klientu apkalpošanas dienests pēc tam sniegs pircējam visu informāciju un
etiķeti, kas nepieciešama bezmaksas atgriešanai. Naudas atgriešana tiks
nosūtīta uz klienta kontu 2-10 dienu laikā no tās dienas, kad atgrieztie
produkti ir saņemti atpakaļ pārdošanas stāvoklī (proti, oriģinālajā
stāvoklī).
Cena un atgriešanas procedūra
Ja visi
nepieciešamie nosacījumi ir ievēroti, Pircējam atgrieztās preces summa tiks
atgriezta pilnībā. Nosūtīšanas izmaksas saistītas ar produkta atgriešanu
ir Pircēja atbildība. Visi atgriezties produkti tiek apstrādāti saskaņā ar
informāciju un nosacījumiem norādīti mūsu Lietošanas Noteikumi &
Nosacījumi.
Ar kuponu apmaksātā pasūtījuma atteikšanās no pirkuma
līguma gadījumā ar Kuponu samaksātā summa tiek atgriezta kredīta veidā
Pircēja, kurš šo Kuponu izmantoja, klienta lietotājkontā. Ja pirkums tika
apmaksāts ar Kuponu un naudas līdzekļiem (veikts papildu maksājums),
Pircējs var izlemt, kādā veidā vēlas atgriezt papildu maksājumu (Pircēja
bankas kontā vai arī kredīta veidā klienta lietotājkontā).
Privātuma regula
Personas datu aizsardzība un
apstrāde ir regulēta ar sekojošo privātuma regulu .