Paldies par Alensa.lv mājaslapas apciemojumu. Alensa.lv ir daļa no
vispārējā Alensa tīkla, kas piedāvā oriģinālas, augstas kvalitātes
kontaktlēcas un ar tām saistītos produktus pa visu Eiropu! Šajā
mājaslapā Jūs atradīsiet visu nepieciešamo informāciju (pamācību,
noteikumus un nosacījumus kuriem Jūs, kā pircējs, klients and Alensa.lv
internetveikala lietotājs piekrītat, kad apciemojot, sērfojat un veiciet
pirkupus šajā mājaslapā. Pirms veiktā pirkuma apstriprinājuma
Alensa.lv, Jūs ieraudzīsiet ailīti, ar kura atzīmēšanu, Jūs skaidri un
gaiši piekrītat šeit minētajiem noteikumiem un nosacījumiem, ka tos esat
izlasījis un sapratis. Vairāk informācijas vai tālāku skaidrojumu Jūs
variet atrast dažādajās informatīvajās sadaļās, kas atrodas Alensa.lv
mājaslapā. Mēs paturam autortiesības atsaukties uz tālāku informāciju,
kas ir iekļauta šajās sadaļās un pieņemt, ka klients ir tās izlasījis un
sapratis.
Navigācija
Ievada noteikumi
Šeit minētie
nosacījumi un noteikumi attiecas iepirkšanos Alensa.lv
internetveikalā.
Noteikumi un nosacījumi formulē un precizē
līgumsaistības starp Pircēju un Pārdevēju. Visas līgumsaistības ir
regulētas ar Čehijas Republikas likumiem. Ja līgumslēdzēja puse ir klients
(patērētājs), visas attiecības, kas nav regulētas, ir reglamētas ar
Čehijas Civilo Kodu (Czech Civil Code (Act No. 89/2012 Coll.)) un Patērātāju
Aizsardzības Aktu (Consumer Protection Act (Act No. 634/1992 Coll.)). Ja
līgumslēdzēja puse ir juridiskā puse jeb uzņēmējs, tad visas saistības
un attiecības kas šeit nav noteiktas, ir atbilstošas Čehijas Tirdzniecības
Kodam (Czech Commercial Code (Act No. 513/1991 Coll.)), visiem tajā minētajiem
labojumiem.
Pārdevējam ir visas tiesības atcelt
tos pasūtījumus, kuros ir vairāk par 10 produktiem, un atgriezt naudu
atpakaļ pircējam (ja pircējs ir samaksājis iepriekš).
Lietošanas noteikumi un nosacījumi neattiecas uz tiem gadījumiem, kad
Pircējs ir juridiska persona vai persona, kas pasūtot preci, darbojas savas
uzņēmējdarbības vai savas profesijas ietvaros. Preces, kas ir iegādātas
internet-veikalā Alensa.lv nav paredzētas tālākai pārdošanai. Pārdevējs
neizsniedz rēķinus bez PVN. Pircējs var iegādāties tikai tādu preču
daudzumu, kas atbilst normālajām vajadzībām.
Gadījumos, ja Pircējs
pasūta vai iegādājas preču daudzumu, ko Pārdevējs, balstoties uz
pieejamajiem datiem, novērtē kā paredzētu pārdošanai, tad Pārdevējs
patur tiesības pasūtījumu atcelt. Ja pirkuma līgums jau ir noslēgts,
Pārdevējam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma. Šādos gadījumos
Pircējs un Pārdevējs savstarpēji atmaksā visus veiktos darījumus.
Reģistrācija un Alensa.lv darbošanās
Visi produkti
un pakalpojumi tiek piegādāti ar mūsu galveno operatoru Alensas tīklā.
Mūsu loģistikas centrs atrodas Čehijas Republikā. Mūsu mājaslapa Alensa.lv
ir vadīta caur Alensa s.r.o., kas ir reģistrēta lejupminētajā adresē :
Alensa s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00
Praha 9
PVN maksātāja numurs: CZ27179681
Alensas
preču zīme, viss mājaslapas saturs, visi piedāvājuma materiāli, kas ir
publicēti ar Alensas zīmolu, ir galvenā operatora Alensa tīkla
intelektuālais īpašums, un ir aizsargāts ar autortiesības likumiem.
Mājaslapas lietošana un mūsu piedāvājumi
Klienti
ir laipni lūgti lietot mūsu mājaslapu par velti vai nu kā viesis vai kā
reģistrēts lietotājs. Klients ir atbildīgs par pareizu un apzinīgu
lietošanu, saskaņā ar mūsu noteikumiem un nosacījumiem. Ļaunprātīgas
lietošanas gadījumā, Alensai ir tiesības aizliegt Jums lietot mūsu
mājaslapu un pakalpojumus uz neilgu vai patstāvīgu laiku.
Pareiza
mūsu mājaslapas lietošana
Alensa.lv atļauj lietotājiem izmantot
mūsu mājaslapu tikai un vienīgi likumīgos mēros un vajadzībās:
-
Vietējie, valsts tiesību un starptautiskie likumi nedrīkst tikt pārkāpti -
Bojāšana, krāpšana, neautorizēta jebkura veida reklamēšanās ir aizliegta
- Skaidri izteikti seksuāli attēli un informācija, kā arī informācija, kas
kādā veidā ir ar ļaunu, naidīgu, diskriminējošo,
aizvainojošo,vardarbīgu, uzmācīgu, utt. virzienu vērsta ir stipri
aizliegta - Viltus identitātes lietošana nav atļauta
Lietotāji ir laipni lūgti atstāt savus komentārus mūsu mājaslapā. Tomēr,
šie komentāri nedrīkst būt vērsti uz mūsu reputācijas bojāšanu vai citu
reputācijas bojāšanu, kā arī šie komentāri nedrīkst tikt vērsti lai
maldinātu vai aizvainotu citus lietotājus.
Noziedzīgi nodarījumi un
ļaunprātīga tehnoloģijas izmantošana
Lietotāji ir stingri
aizliegti vīrusu vai citu tehnoloģiski kaitīgu programmu ieviešanu un
iepazīstināšanu mūsu mājaslapai; kā arī jebkāda veida digitālā
uzbrukuma izveidošanu mūsu mājaslapā vai mūsu serveros. Šāda veida
ļaunprātīga pielietošana tiek uzskatīta par kriminālo darbību un tiks
ziņota valsts varas iestādēm. Šādas darbības gadījumā, Alensa pilnībā
sadarbosies ar valsts varas iestādēm un sniegs tām visu nepieciešamu
informāciju, kas ir pieprasīta pēc likuma.
Alensa netiks
uzskatīta par atbildīgu tajos gadījumos, kad mūsu mājaslapa cieš no
ļaunprātīga vīrusa programmas vai digitāliem uzbrukumiem.
Atlaižu regulācija
Mūsu atlaižu ieteikšanas programma
(dīlera atlaižu kodi) ir nav spēkā, jo tā ir pārtraukta jau no 2018. gada
31. decembra. Jebkura uzkrātā atlaides summa dīlera kodu programmas laikā ir
spēkā līdz tam brīdim, kad Jūs to iztērējat.
Lai novērstu
ļaunprātīgu izmantošanu iepirkšanās laikā, vienā laikā var aktivizēt
tikai vienu reklāmas atlaižu kodu. Kodus nevar salikt vai sakombinēt. Lai
pārbaudītu, kuru atlaides kodu Jūs pašlaik jau esat aktivizējis (vai arī
vēlaties aizstāt aktīvo kodu ar citu reklāmas kodu), vienkārši pārejiet
uz iepirkumu groza laukumiņu "atlaides kods".
Preces, kas jau ir ar
atlaidi, tālākām atlaidēm nepiemērojas. Preci, kurai jau ir piemērota
atlaide var identificēt pavisam viegli- tā būs vai nu izsvītrota vai
izslēgta un pazeminātā cena būs norādīta blakus. Šādām precēm papildus
atlaižu kodi un atlaides nevar tikt piemērotas.
Kredīts (bonusa
nauda, kas tiks izmantota pasūtījumiem no mūsu internet-veikala) tiks
pievienots Jūsu lietotājkontam un automātiski tiks atskaitīts no Jūsu
nākamā pasūtījuma, kas atbilst minimālajai nepieciešamajai summai. Šo
kredītu nevar pārvērsts naudas atmaksas veidā.
Pirkuma Līgums
Pirkuma līgums tiek uzskatīts par veiktu un slēgtu tajā brīdī, kad
Pircējs apstiprina savu pasūtījumu caur internetveikalā pieejamo
iepirkšanās formu. Veicot pasūtījumu ar Alensa.lv, Pircējs apstiprina, ka
lietošanas noteikumi un nosacījumi ir izlasīti, saprasti un Pircējs tiem
piekrīt. Veicot pasūtījumu un atzīmējot norādīto lauciņu- piekrišana
noteikumiem un nosacījumiem (ka Jūs tos esiet izlasījis, sapratis un
piekrītat) Jūsu pasūtījuma laikā, Jūs apstipriniet, ka esat sasniedzis
nepieciešamo juridisko vecumu saistošā līguma veikšanai. Jūs arī
piekrītat, ka Jums pieder vai ir esoša un derīga recepte, ko Jūsu acu ārsts
vai cits acu specialists ir izrakstījis tikai un vienīgi priekš Jūsu acīm.
Tādejādi Jūs aplieciniet, ka Jūsu sniegtā informācija ir pareiza, derīga
un tieši tāda, kāda ir minēta uz ārsta izrakstītās receptes. Jūs arī
apstipriniet, ka izrakstītā recepte ir derīga. Jūs, Pircējs, sniedzat savu
atļauju kontaktēt Jūsu acu ārstu, ja ir nepieciešamība pārbaudīt Jūsu
receptes informāciju. Jūs saprotat, ka tā ir tikai un vienīgi Jūsu
atbildība iziet regulāru acs pārbaudi un uzturēt derīgu recepti. Alensa.lv
neuzņemas atbildību par sekām, kad Jūs esat sniedzis nepareizu informāciju,
kas nepieciešamu Jūsu acs parametriem.
Pirkuma apliecinājums un
rēķina piezīmes
Ja Pircējs skaidri un gaiši nepiemin “Piezīme
Pārdevējam” nozīmētajā vietā, ka Pircējam ir nepieciešama papīra
veida printētā formā pirkuma apliecinājums un iepakojuma veidlapa vai
lapiņa, tad Pircējs piekrīt, ka šie dokumenti tiks piegādāati tikai un
vienīgi elektroniskā formātā. Rēķini var tikt lejupielādēti no
lietotājkonta personīgā profila Alensa.lv mājaslapā- ieejot “Mani
Pasūtījumi” pārskatā pēc produkta izsūtīšanas brīža. Piedevām, šie
rēķini var tikt iegūti, ja Pircējs kontaktē
klientu apkalpošanas nodaļu. Pircējam ir iespēja nošķirt piegādes adresi
no rēķina adreses, kā arī pievienot savu piezīmi pie pasūtījuma, ja ir
tāda nepieciešamība.Šī informācija tiek automātiski iekļauta nodokļa
dokumentā.
Alensas adrese uz visiem rēķiniem vienmēr tiks minēta
kā Alensas galvenā biroja adrese. Tā nevar tikt nomainīta uz vietējo
adresi. Katrs rēķins būs datēts ar to datumu, kad pasūtījums ir ticis
izsūtīts, un nevis tad, kad pasūtījums ir veikts. Datums uz rēķina nevar
tikt labots vai mainīts no Alensas puses. Tomēr rēķinā ir iespējams
iekļaut papildus informāciju, piemēram dzimšanas datumu vai bērna vārdu.
Tomēr atceries, lai šī informācija būtu iekļauta Jūsu rēķinā,
neazmirsti iekļaut to tai nozīmētajā vietā “Piezīme Pardevējam”
pasūtījuma veikšanas brīdī. Rēķini nevar tikt laboti, ja pēc
pasūtījuma veikšanas Jūs vēlaties pievienot citu informāciju.
Alensa izsniedz vienu rēķinu par katru veikto pasūtījumu. Ja pircējs
vēlas vairāk nekā vienu rēķinu vai dažādu rēķinus, viņam vai viņai
tādā gadījumā būs jāveic atsevišķi pasūtījumi.
Maksājumi un Cenas
Pārdevēja izsniegtais dāvanu
kupons jeb dāvanu karte (tekstā turpmāk attiecināts kā "Kupons") ir kuponā
norādītās summas vērtībā. Kupons ir elektroniskā formā PDF formātā,
kuru Pircējs saņems pa e-pastu pēc maksājuma ieskaitīšanas Pārdevēja
kontā. Katram Kuponam ir unikāls kods, ar ierobežotu izlietošanas periodu un
to var izpirkt tikai alensa.lv internet-veikalā. Kuponu pret naudu nevar
apmainīt. Neizmantotu kuponu nevar apmainīt pret citu vai arī kompensēt
citā veidā. Ar Kuponu apmaksāta pasūtījuma atcelšanas, pretenzijas vai
atteikšanās no pirkuma līguma gadījumā ar Kuponu samaksātā summa tiek
atmaksāta kredīta veidā Pircēja, kurš izpirka Kuponu, klienta
lietotājkontā.
Brīdinājums:
Kuponu var apmaksāt tikai ar
bezskaidras naudas transakciju.
Kuponu nevar apmaksāt skaidrā naudā
piegādes brīdī vai klienta kredītu.
Jūs varat izvēlēties no
lejupminētajām maksāšanas iespējām, tādejādi spējot veikt pasūtījumu
pilnībā:
- Bankas Transfēru/ pārskaitījumu: mūsu bankas konta
informācija, uz kuru Jums jāapmaksā rēķins, tiks nosūtīta kolīdz
saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu
- Ar karti saņemšanas
brīdī pie kurjera vai Pakomātā
- Ar karti: Mastercard, Visa,
Discover, American Express, utt.
- PayPal
- Maksājums ar
dāvanu kuponu
Drošs maksājums
Visi maksājumi tiks
veikti drošā un stabilā veidā. Jūsu personīgā informācija tiks lietota
un izmantota tikai un vienīgi maksājumu veikšanai un netiks nodota trešajām
personām.
Maksājumi internetā
Ja Jūs izvēlējāties maksāt
ar kredīt vai debit karti internetā, Jūs automātiski tiksiet novirzīts uz
mūsu partnera drošo mājaslapu, kur Jums būs iespēja ievadīt visu
nepieciešamo informāciju maksājumu veikšanai. Visa šeit ievadītā
informācija ir kodēta. Lūdzu neaizmirstiet, šī maksājuma saikne ir derīga
tikai uz noteiktu laiku. Ja dotais laiks ir beidzies, Jums tad būs jāieiet
atpakaļ savā personīgajā kontā, kas atrodas mūsu mājaslapā, un
jāmēģina veikt maksājumu no sākuma. Ja Jūs izvēlējāties PayPal kā
maksājuma veidu, Jūs tiksiet nosūtīts uz PayPal drošo maksājumu lapu. Ja
Alensai ir Jums jāatgriež nauda, tas tiks izdarīts automātiski.
Maksājums caur bankas transfēru
Ja Jūs esat izvēlējies
maksāt ar bankas transfēru, mūsu bankas informācija tiks norādīta kolīdz
pasūtījums ir veikts. Šī informācija arī ir pieejama apstiprinājumā
e-pastā, ko Jūs saņemsiet automātiski pēc pasūtījuma veikšanas. Lūdzu
ņemiet vērā, ka var paiet līdz pat 4 dienām, līdz maksājums ir saņemts
un apstiprināts. Jūsu pasūtījums būs izsūtīts tikai tad, kad maksājuma
saņemšana tiks apstiprināta no mūsu grāmatvedības nodaļas. Ja vēlaties
paātrināt maksājuma apstiprināšanas procesu, lūdzu nosūtiet mums bankas
transfēra apstiprinājumu no savas bankas. Tas var tikt nosūtīts PDF
formātā uz mūsu e-pasta adresi info@alensa.lv.
Konta
informācija priekš bankas transfēra
Kam: Alensa, s.r.o.
Banka: Citigroup Global Markets Germany AG
IBAN:
DE63502109000217632005
BIC / SWIFT: CITIDEFFXXX
Lūdzu atceries, tā ir Jūsu atbildība iekļaut sava pasūtījuma numuru
komentāru vai piezīmes lauciņā. Gadījumā, ja Alensai būs Jums
jāatgriež kāds maksājums, Jums ir jāsniedz visa nepieciešamā informācija
lai varētu to veikt ātri un bez kavēšanās.
Maksājums ar dāvanu
kuponu
Apmaksa ar dāvanu kuponu iespējama tikai ar alensa.lv
internet-veikalā iegādātu kuponu. Katram kuponam ir unikāls kods un
izlietošanas laiks ir ierobežots. Izvēloties apmaksu ar Kuponu, Pircējam,
veicot pasūtījumu, sadaļā "Grozs" lauciņā ""Atlaižu kods"" ir jāievada
unikālais kods, kas norādīts Kuponā. Kuponu var izmantot tikai vienreizējam
pirkumam pilnā apmērā. Ja pirkuma vērtība pārsniedz Kuponā norādīto
vērtību, Pircējs maksā tikai starpību. Uz atlikuma samaksu attiecas
darījuma noteikumi un nosacījumi, to var apskatīt sadaļā Maksājuma
Iespējas. Kuponu var izmantot, lai samaksātu par jebkurām internet-veikala
piedāvātajām precēm vai arī pakalpojumiem.
Ar Kuponu apmaksāta
sūtījuma nepieņemšanas gadījumā sūtījums tiek atgriezts Pārdevējam.
Pārdevējs atcels Pircēja veikto pasūtījumu un pirkuma cena tiks atmaksāta.
Šajā gadījumā Kupona summa tiek atgriezta Pircēja klienta lietotājkontā
kredīta veidā. Ja pirkums tika apmaksāts ar Kuponu un naudas līdzekļiem
(veikts papildu maksājums), Pircējs var izlemt, kādā veidā vēlas atgriezt
papildu maksājumu (Pircēja bankas kontā vai arī kredīta veidā klienta
lietotājkontā).
Cenas Alensa.lv mājaslapā
Visas produktu un
piegādes cenas, kas ir norādītas Alensa.lv internetveikalā, iekļauj PVN.
Jebkura atlaide vai atlaižu kodi ir derīgi līdz Alensa.lv norādītajam
laikam un ne ilgāk. Operatoram ir tiesības labot preču cenas pirms to
nosūtīšanas, ja gadījumā tiek konstatēts, ka preces ir piedāvātas par
nepareizu cenu. Šādā gadījumā klientam ir jābūt informētam par pareizo
cenu un klientam ir jāpiekrīt cenas korekcijai. Pretējā gadījumā, ja
klients nepiekrīt, tad pirkuma līgums netiks noslēgts un pasūtījums tiks
atcelts no operatora puses.
Alensai ir tiesības mainīt cenas,
atkarībā no tirgus segmenta, konkurences, ražotāja un pircēju
pieprasījumiem, utt. Mēs cenšamies sniegt un nodrošināt zemāko iespējamo
cenu Latvijas tirgū. Klienti ir laipni lūgti pieprasīt zemāku cenu, ja
nosacījumi minēti Zemākās
cenas garantijā ir atbilstoši un respektēti.
Problēmas ar maksājumiem
- Vispirms, lūdzu,
pārbaudiet savu bankas vai PayPal kontu, lai pārbaudītu, ka maksājums ir vai
nav bijis veiksmīgs; un, ja nepieciešams- vērsties pēc tehniskās
palīdzības.
- Ja Jūsu maksājums ir veiksmīgs, bet tas neparādās
kā tāds mūsu sistēmā, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu- info@alensa.lv , un mēs
apstiprināsim šo maksājumu caur grāmatvedības nodaļu.
- Ja Jums
ir problēmas ar maksājuma lapu (mūsu mājaslapā), lūdzu pamēģiniet
ienākt savā Alensa.lv kontā no cita datora (vai telefona vai jebkuras citas
ierīces) vai arī atjaunojot savu pārlūku.
Piegādes
cena un cita ar piegādi saistīta informācija
Pasūtījumiem zem €39
€8,99
Pasūtījumiem virs €39
€8,99
Omniva (kurjers uz
mājām vai izņemt Pakomātā)
Visas lēcas,
brilles, saulesbrilles
Par velti
Pasūtījumiem virs
€39
Par velti
Pasūtījumiem zem
€39
€2.99
Piezīmes:
- Sūtīšanas cenā PVN jau ir
iekļauts
- Ar OMNIVA piegādi mēs piedāvājam 2 veidus- saņemt savu
sūtījumu ar kurjeru uz Jūsu norādīto adresi (mājas vai darba) vai arī uz
Pakomātu. Pasūtījuma laikā Jums ir iespēja izvēlēties sev tīkamāko
piegādes veidu. .
- Katra cena ir noslēgušā cena, t.i.- bez
variācijām, un tam nav nozīmes kāds maksājuma veids tiek izvēlēts. Šī
cena iekļauj gan iepakošanu, gan sūtīšanu
- Sūtīšanas izmaksas
NAV atkarīgas no kopējā pasūtījuma izmēra un svara
- Piegādes par
velti akcijas ir piemērotas tikai uz standarta piegādes veidu
-
Piegādes par velti akcijas sniedz Jums izvēles iespēju un ekspresa piegādi
Jūs varat izvēlēties par zemāku cenu- tādu, kāda tā tiek piedāvāta uz
visiem pasūtījumiem virs €39
- Pasūtījums tiks izsūtīts tikai
tad, kad maksājums ir saņemts
Piegāde par velti Alensa.lv
internetveikalā
Alensa piedāvā piegādi par velti uz visām
lēcām, brillēm un saulesbrillēm!
Piegāde par velti ir pieejama
arī visām citām precēm, kad pasūtījuma limits €39 ir sasniegts
Alensa.lv ik pa laikam piedāvā dažādas akcijas, piemēram-
piegādi par velti. Īpašie piedāvājumi un īpašās cenas ir norādītas
Alensa.lv mājaslapā, e-pasta kampaņās vai arī sociālajos mēdijos pirkuma
laikā. Katras akcijas ilgums un nosacījumi ir skaidri un gaiši norādīti
katras akcijas laikā. Lai tiktu pielietoti, šīs akcijas nosacījumi ir
jāievēro pēc to nosacījumiem.
Sūtījumi aiz Latvijas
robežas
Mēs nepiegādājam uz citām valstīm no šī Alensa.lv
internetveikala.
Piegāde pēc maksājuma
Alensa.lv izsūtīs
Jūsu pasūtījumu tikai tad, kad maksājums ir saņemts. Lūdzu atceries, ja ir
bankas transfers ir ticis izvēlēts kā maksājuma metode, tad Jūsu
pasūtījuma piegāde var ieilgt. Ja Jūs vēlaties mazināt iespējamo
kavēšanos, lūdzu nosūtiet Jūsu bankas apstiprinātu veiksmīgu maksājumu.
Jūs variet lasīt vairāk par šo mūsu maksājumu
veidu mājaslapā. Dažas kontaktlēcas ar retiem acs parametriem var nebūt
mūsu noliktavā pirkuma brīdī. Alensa.lv šajā gadījumā rezervēs šīs
lēcas priekš klienta un nekavējoties pasūtīs tās no ražotāja. Maksājums
ir noņemts pasūtījuma veikšanas brīdī, un nevis pasūtījuma
izsūtīšanas laikā. Maksājums par produktiem, kas pašreiz nav
noliktavā, būs noņemts nekavējoties, tādejādi apstiprinot Jums
nepieciešamo produktu rezervāciju.
Papildus pakalpojums: paciņas
apdrošināšana
Jums ir iespēja apdrošināt savu pasūtījuma paciņu
par papildus samaksu. Šī apdrošināšana nosedz tās paciņas, kuras tiek
pazaudētas vai iebojātas sūtījuma laikā. Tas nozīmē, ka, tiklīdz mēs
apstiprināsim, ka Jūsu paciņa ir kaut kādā veidā pazaudēta vai iebojāta,
mēs nekavējoties Jums izsūtīsim jaunu paku, kurā ir tās pašas preces, bez
jelkādas vajadzības vispirms uzsākt zemāk aprakstīto garo pretenziju
protokolu. Ja Jūsu pasūtījumā ir īpašas preces, kas tika izgatavotas pēc
pasūtījuma, piemēram, individuālās brilles vai unikālo lēcu
kombinācijas, ņemiet vērā, ka papildus laiks ir nepieciešams to
sagatavošanai.
Produktu
pievienošana
Lūdzu ņemiet vērā, ka pašreizējā lielā
daudzuma pasūtījumu dēļ (ko mēs saņemam mūsu noliktavā), mēs ne
vienmēr varam garantēt pasūtījumu apvienošanu. Ja Jūs vēlaties
apvienot vairākus savus veiktos pasūtījumus, lūdzu sazinieties ar mūsu
klientu apkalpošanas nodaļu nekavējoties- un Jūsu pieprasījuma iespējas
tiks paskaidrotas. Jūsu maksājums tiek uzskatīts par galēju maksājuma
veikšanas brīdī. Ja Jūs vēlaties pievienot kaut ko klāt, Jums būs jāveic
vēl viens atsevišķs pasūtījums- un rezultātā, standartās piegādes
maksas tiks piemērotas.
Piegādes Laiki
Piegādes pakalpojuma veids |
Aptuvenais piegādes laiks |
DHL | 1–2 darba dienas no izsūtīšanas datuma |
Omniva | 2–3 darba dienas no izsūtīšanas datuma |
Piezīme:
- Ja Jūs pasūtījumu
veicāt pirms pusdienlaika, tad šis sūtījums tiks izsūtīts tajā pašā
darba dienā (kad tas tika veikts)
- Ja Jūs pasūtījumu veicāt pēc
pusdienlaika (pēc 12.00), tad tas tiks izsūtīts nākamajā darba dienā
- Jūs saņemsiet savu īpašo sūtījuma izsekošanas numuru/saiti, kas Jums
ļaus izsekot sava pasūtījuma pašreizējo stāvokli tiešsaistē pēc tam,
kad pasūtījums ir izsūtīts
- Pasūtījumi nekad netiek izsūtīti
nedēļas nogalēs, oficiālajās Valsts un Eiropas svētku dienās
-
Aptuvenie piegādes laiki tiek piemēroti no pasūtījuma izsūtīšanas un
nevis no pasūtījuma saņemšana brīža
- SAULESBRILLĒM
nosūtīšanas un piegādes laiki var mazliet atšķirties un iekavēties līdz
pat 5 darba dienām (plus standarta piegādes laiks). Tādēļ, veicot
pasūtījumu saulesbrillēm, esiet vērīgi par nosūtīšanas datumu, kas ir
norādīts zaļā vai melnā krāsā
Sekot savam pasūtījumam
Tāpēc ka Alensa saņem lielu skaitu pasūtījumu ik dienu, klients ir
atbildīgs pats par sava pasūtījuma sekošanu. Jūs saņemsiet savu
individuālo Track &Trace (izsekošanas) numuru, kas Jums ļaus izsekot sava
pasūtījuma atrašanās vietu internet. Gadījumā, ja Jūs neesat saņēmis
šo kodu savā e-pasta adresē, kas apstiprina Jūsu pasūtījuma izsūtīšanu,
lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu. Tur Jums tiks sniegta
visa nepieciešamā informācija.
Piegādes laiki precēm, kas pašreiz
neatrodas noliktavā
Dažas kontaktlēcas ar īpaši retiem vai
specifiskiem parametriem var pašreiz nebūt noliktavā. Mēs tās Jums
rezervēsim un pasūtīsim pa tiešo no ražotāja. Tas nozīmē, ka piegādes
laiks var ieilgt par iepriekš minēto. Izsūtīšana šīm specifiskajām
kontaktlēcām, kuras mēs neuzturam bieži savā noliktavā, ir atkarīga no
mūsu ražotāja piegādes nosacījumiem un var aizņemt līdz pat 2-4
nedēļām.
Kad izvēlieties un pasūtiet savas lēcas, Jums tiks
norādīts aptuvenais izsūtīšanas datums produkta piedāvāšanas lapā. Tas
var mainīties, atkarībā no izvēlēto gala kontaktlēcu parametriem. Tā
ir klienta atbildība sekot līdzi šai informācijai pasūtījuma veikšanas
laikā.
Pēc tam, kad Jūsu specifiskie parametric ir izvēlēti,
Jums tiks norādīts jaunais aptuvenais izsūtīšanas datums- tas būs
balstoties uz izvēlēto parametru pieejamību, tā kā tas ir minēts
iepriekšējā paragrāfā Lūdzu ņemiet vērā, ka “noliktavā
pieejošie” produktu informācija norāda par produktu vispārējo
pieejamību. Tas nozīmē, ka Jūsu specifiskie parametri var nebūt pieejami
mūsu noliktavā. Lūdzu paļaujieties tikai un vienīgi uz to piegādes
informāciju, kas tiek sniegta tajā brīdī, kad Jūsu gala specifiskie
kontaktlēcu parametri ir izvēlēti. Jebkura iespējamā un sagaidāmā
aizkavēšanās tiks apstiprināta pirms turpinot iet uz savu grozu (pirkuma
veikšanas brīdī) lapā, un tā atkal tiks apstiprināta pasūtījuma
apstiprināšanas e-pastā. Klients tiks brīdināts, ja tikai daļa no
pasūtījuma ir pieejama noliktavā un šī informācija tiks sniegta
pasūtījuma apstiprināšanas e-pastā, tādejādi pasūtījums tiks izsūtīts
tikai tad, kad visi produkti šajā pasūtījumā būs pieejami. Alensai ir
tiesības pamainīt produktu pieejamību un aptuveno piegādes laiku pat pēc
tam, kad pasūtījums ir izdarīts.
Pasūtījumi ar abiem- noliktavā
pieejamajiem un nepieejamiem produktiem
Pēc vēlamo kontaktlēcu
parametru izvēles katrai acij un pirms pasūtījuma savilkšanas un maksājuma,
klients ir atbildīgs ievērot un pamanīt aptuveno piegādes laiku katram
izvēlētajam produktam, kas atrodas pirkuma grozā.
Var rasties
situācijas, kad ražotājam rodas darbības sarežģījumi un mūsu noliktavas
piegāde tādējādi nav nodrošināta pilnībā. Piegādes laiks vienmēr ir
tieši atkarīgs no mūsu piegādātāju nosacījumiem un var ilgt pat vairākas
nedēļas. Noliktavā neesošo preču sarakstā ietilpst kontaktlēcas pēc
pasūtījuma, lēcas ar ļoti neparastiem dioptrijas parametriem, utt., kuras
mēs fiziski noliktavā neuzglabājam. Nosūtīšanas laiki ir orientējoši un
ir balstīti pamatojoties uz pēdējo periodu. Tas norāda paredzamo preču
nosūtīšanas datumu no mūsu noliktavas un ir daļa no tabulas, kurā Pircējs
ievada sev nepieciešamo dioptriju parametrus.
Nosūtīšanas
informācijas priekšskatījums:
Ar maksājuma apstiprināšanu un pabeigšanu, klients
piekrīt, ka viņa pasūtījums tiks izsūtīts tikai tad, kad visi pasūtītie
produkti būs pieejami noliktavā. Noliktavā esošo produktu izsūtīšana
pirms noliktavā neesošo produktu izsūtīšanas (ja abi ir vienā
pasūtījmuā) ir atļauta vienīgi īpašos gadījumos. Ja klients vēlas, par
papildus piegādes maksu (kas ir tāda pati, kā standarta piegādes cena)
noliktavā esošo produktu izsūtīšana var tikt veikt pirms sagaidot pašreiz
neesošo produktu piegādi.
Problēmas ar
piegādi
DHL pieprasa parakstu pirms produkta izsniegšanas.
Tādēļ, lūdzu pārliecinieties, ka kāds būs Jūsu minētajā adresē
piegādes laika biznesa stundās no pirmdienas līdz piektdienai. Piegāde
netiek veikta nedēļas nogalēs.
Mēs neesam atbildīgi par piegādes
kavēšanos, kas ir izraisīta mūsu loģistisko partner dēļ vai dažādu
situāciju dēļ, kuras mēs nespējam ietekmēt, piemēram- brīvdienas, laika
apstākļi, utt. Lūdzu paturiet prātā, ka mēs sniedzam aptuvenos piegādes
laikus balstoties uz informāciju, kas ir sniegta no mūsu loģistikas
partneriem. Retajās situācijās, daži sūtījumi var tikt piegādāti pirms
vai pēc norādītā laika. Lai nodrošinātu pēc iespējas ātru un vieglu
piegādi, lūdzu norādiet pilnīgu piegādes adresi (ielas nosaukumu, mājas
vai dzīvokļa numuru, pasta indeksu, pilsētu) un telefona numuru, pa kuru
mūsu loģistikas partneri varētu ar Jums sazināties nepieciešamības
gadījumā. Kolīdz Jūsu pasūtījums tiks izsūtīts, Jūs saņemsiet Track
&Trace (izsekošanas) numuru, ar kura palīdzību Jūs viegli spēsiet sekot
savam pasūtījumam internet. Lūdzu nekautrējieties sazināties ar mums, ja
pamanāt kādu kļudu Track &Trace. Mūsu klientu apkalpošanas nodaļa ar
prieku atbildēs Jūsu jautājumus ātri un efektīvi.
Ja paciņa nevar
tikt piegādāta dažādu iemeslu dēļ, tā tiks paturēta vietējā pasta
nodaļā vai arī loģistikas centrā, kur var pieprasīt to vēlreiz piegādāt
vai arī klients to var izņemt personīgi. Ja šī paciņa netiek pieprasīta,
tā var tikt vai nu iznīcināta vai arī atpakaļ mums atsūtīta. Tādēļ,
tā ir pircēja atbildība pārliecināties, ka sūtījums tiks saņemts
sniegtajā adresē, kā arī sazināties ar piegādes firmu pa tiešo no tā
brīža, kad sūtījums ir tranzītā vai uzglabājas. Iznīcinātie sūtījumi
netiks aizvietoti un nauda netiks atgriezta atpakaļ.
Pretenzijas
protokols
Ja sūtījums tiek uzskatīts par pazudušu, zaudētu vai
piegādātu nepareizi, mēs uzsāksim pretenziju ar mūsu piegādes partneri(em)
Jūsu vārdā. Lai varētu uzsākt pretenziju, ir nepieciešami divi
apstiprinākumi: 1.) parakstīts klienta palicinājums par to, ka sūtījums nav
saņemts, un tas ir jānosūta mums 20 dienu laikā no iespējamās piegādes
(kad piegādei bija jānotiek) ; 2.) pierādījums no piegādes firmas, ka ar
sūtījumu ir nepareizi apgājušies.
Kolīdz pretenzija ir procesā,
mēs ātri izsniegsim Jums jaunu sūtījumu vai atgriezīsim naudu- pēc Jūsu
izvēles. Mēs neizsniegsim naudas atgriešanu vai jauna sūtījuma
izsūtīšana kamēr pašreizējā paciņa ir tranzītā un kamēr tā oficiāli
netiks pasludināta par zudušu no mūsu piegādātāju puses. Taču, ja
Jūs esat iegādājies mūsu pasūtījuma paciņas apdrošināšanu, mēs jauno
pasūtījumu izsūtīsim nekavējoties un Jums nebūs jāgaida, kamēr
pretenzija tiks pilnībā apstrādāta.
Iebojāts iepakojums
Kontaktlēcas un aksesuāri tiek piegādāti cietos iepakojumos vai paciņās
pietiekamā izmērā, kas nodrošina nebojātu un izcilu produkta piegādes
stāvokli. Tomēr, ja iepakojums ir iebojāts piegādes laikā, NEPIEŅEMIET šo
iepakojumu no kurjera un skaidri norādiet iemeslus piegādes protokolā,
piemēram, “iztecējis šķidrums”, “skaidri redzams iepakojuma
bojājums”, utt. Lūdzu nekavējoties sazinieties ar mums, lai mēs varētu
atrisināt šo problēmu un izsniegt jaunu sūtījumu.
Garantija un Atgriešana
Ja iegādātās preces, to
iepakojums vai instrukcijas, kas ir pievienotas klāt, norāda derīguma datumu
kas ir saskaņā ar īpašajiem tiesību aktiem un regulācijām, tad garantijas
periods beigsies ar tajā norādīto derīguma termiņu. Mēs parasti
piegādājam kontaktlēcas ar derīguma termiņu ilgāku nekā 24 mēneši.
Datums, līdz kuram produkts ir derīgs, ir norādīts uz katras preces un tās
iepakojuma. Ja Jums rodas jautājumi par šiem derīguma datumiem, lūdzu,
sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu info@alensa.lv.
Ar
dāvanu kuponu apmaksātā pasūtījuma pretenzijas pieprasīšana
Pretenzijas gadījumā par pasūtījumu, kas apmaksāts ar Kuponu, ar Kuponu
samaksātā summa tiek atmaksāta atpakaļ kredīta veidā uz tā Pircēja
klienta lietotājkontu, kurš šo Kuponu izmantoja. Ja pirkums tika apmaksāts
ar Kuponu un naudas līdzekļiem (veikts papildu maksājums), Pircējs var
izlemt, kādā veidā vēlas atgriezt papildu maksājumu (Pircēja bankas kontā
vai arī kredīta veidā klienta lietotājkontā).
Preču atgriešanai
ir jāpiepilda visi sekojošie kritēriji:
- Jūs varat atgriezt
tikai tās preces, kuras Jūs esat iegādājies no šī internet - veikala -
Lēcu kastītēm un oriģinālajam iepakojumam ir jābūt neatvērtam,
neiebojātam, aizzīmogotam un turpmākai pārdošanai derīgam*
-
Preces ir jānosūta pilnībā (tādas, kādas tās bija saņemtas), bez
jelkādiem aizmirstiem aksesuāriem
- Saulesbriļļu un briļļu
atgriešanas process ir norādīts un detalizēts lejā - Vienmēr kontaktējiet
mūsu klientu
apkalpošas komandu pirms preču nosūtīšanas mums atpakaļ
-
Preces, kas atgrieztas atcelšanas periodā (30 dienu laikā no to saņemšanas
brīža), tiks atmaksātas pilnībā (kā minēts tālāk šajos noteikumos)
- Neatvērto preču atgriešana, kas veikta pēc 30 dienu atteikuma
termiņa beigām, tiks izvērtēta attiecībā uz to garantijas un preces
derīguma termiņa (kā minēts iepriekš, precei ir jābūt derīgai turpmākai
pārdošanai). Tomēr paturiet prātā, ka preces no Alensa.lv var atgriezt
atpakaļ ne vēlāk kā 365 dienas no to oriģinālā iegādāšanās datuma
- Ja Alensa ir veikusi kļūdu un nosūtījusi Jums nepareizo preci,
Jums par šo kļūmi ir jāinformē mūsu klientu apkalpošanas komanda 30 dienu
laikā no preču saņemšanas brīža.
- *saskaņā ar ES veselības
un drošības noteikumiem
Atgriešanas nolikums attiecas
uz:
- Precē, kas tiek atgrieztas atcelšanas periodā (30
dienas)
- Neatvērto, nelietoto, neiebojāto preču atgriešana to
garantijas laikā
- Nepareizi piegādātām precēm (paziņotām 30 dienu
laikā no to saņemšanas brīža)
- TopVue naudas
atgriešanas garantija (iespējams tikai 60 dienu laikā no preču
saņemšanas brīža)
- Preces tiks nosūtītas uz kvalitātes
pārbaudi
Kad klients vēlas atgriezt preces, viņam ir
jāseko mūsu instrukcijām, kas ir norādītas mūsu
atgriešanas
nosacījumu sadaļā. Pārliecinieties par to, ka savam sūtījumam, kuru
atgriežat atpakaļ, ir saņemts un saglabāts atgriešanas pierādījuma kvīts
vai nosūtīšanas izsekošanas kods. Gadījumā, ja kas notiet greizi ar Jūsu
nosūtīto atpakaļ paciņu (vai Jums ir aizdomas, ka kaut kas nav kārtībā ar
nosūtīto paciņu), mūsu klientu apkalpošanas pārstāvis var Jums to prasīt
parādīt
Saulesbriļļu un recepšu briļļu atgriešana
Mūsu
brillēm un saulesbrillēm ir 2 gadu garantija lūzuma gadījumā. Pretējā
gadījumā, ja vēlaties atgriezt brilles vai saulesbrilles, to var izdarīt
mūsu 30 dienu atteikuma periodā. Preces nevar būt lietotas vai iebojātas.
Oriģinālais iepakojums nevar būt iznīcināts. Ja Jūs vēlaties atgriezt vai
apmainīt saulebrilles vai ietvarus, mums būs nepieciešama pilnīga prece-
iekļaujot futlāri, ārējo iepakojuma kastīti, visu, kas bija iekšā
iepakojumā, visas kopšanas drāniņas, oriģinālās uzlīmes un etiķetes.
Īsi sakot, precei ir jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā Jūs to
saņēmāt. Prece netiks uzskatīta par pilnīgu, ja preces sastāva komponenti
nebūs pilnīgi. Gadījumā, ja kāds no sastāva komponentiem nav iekļauts
atpakaļ nosūtītajā paciņā, apmaiņa vai naudas atgriešana nebūs
iespējama. Paldies par Jūsu sapratni un sadarbošanos.
Saulesbrilles,
ietvari un brilles ir piegādātas klientiem to optimālajā stāvoklī un
preces pirms nosūtīšanas ir izgājušas kvalitātes pārbaudi. Retā
gadījumā, ir iespējams, ka tās var būs iebojātas nosūtīšanas laikā vai
ir ar rūpnīcas defektu- tādā gadījumā, nekavējoties sazinieties ar
klientu apkalpošanas dienestu, kas mēģinās Jums palīdzēt. Taču,
sūdzības par defektiem, kas ir radušies nepareizas lietošanas vai kopšanas,
normālā nodiluma un biežas lietošanas dēļ- šādas sūdzības nav
kompensējamas. Papildus atlaides vai kompensācija netiks sniegta par
zaudējumiem, kuri ir radušies no klienta puses, pat ja netīšas uzmanības
gadījumos.
Recepšu lēcas tiek izgatavotas pēc individuālā
pasūtījuma un tādēļ tās nevar atgriezt atpakaļ. Var atgriezt tikai
briļļu ietvarus. Šis izņēmums attiecas no brīža, kad brilles ir
apmaksātas , neatkarīgi no sūtījuma statusa.
Pircējs arī
atzīst to, ka atsevišķa briļļu ietvara iegādes gadījumā Pārdevējs
neatbild par briļļu ietvaru bojājumiem, kas ir radušies trešās personas
neprofesionālas lēcu slīpēšanas rezultātā.
Katrai atgriešanai ir
jāseko šai procedūrai:
Alensa nav atbildīga par preču
atgriešanu, kur šeit minētā procedūra nav ievērota . Vienmēr vispirms
sazinieties
ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu pa mūsu mājaslapas kontaktformu vai pa
e-pastu, kur Jums ir iespēja norādīt atgriešanas iemeslu(s), kā arī visu
citu papildus informāciju (piemēram, pasūtījuma numuru, pilnīgu preču
aprakstu, utt.). Mūsu darbinieki pārskatīs Jūsu pieprasījumu, lai
pārliecinātos, ka tas atbilst visiem kritērijiem un ieteiks nākamos soļus.
Mūsu klientu apkalpošanas nodaļa cenšas atbildēt 1-2 darba dienu
laikā. Kad preču atgriešana ir apstiprināta, Jūs saņemsiet turpmākas
instrukcijas, ka savu pasūtījumu nosūtīt mums atpakaļ. Ja atgriešana ir
mūsu internet-veikala kļūmes dēļ, Jūsu pasta izdevumi tiks Jums atmaksāti
kolīdz mēs saņēmsim atgrieztā pasūtījuma apstiprinājumu.
Atgriešanas procedūrai ir 4 sekojošie soļi:
- Apstipriniet
savu preču atgriešanu, kontaktējot mūsu klientu apkalpošanas nodaļu
- Mūsu klientu apkalpošanas nodaļa sniegs Jums atgriešanas
norādījumus
- Droši iepakojiet savu sūtījumu un sekojiet šīm
instrukcijām
- Nosūtiet savu sūtījumu atpakaļ mums
Lūdzu sūtiet neattaisītus un neiebojātus kontaktlēcu (vai
kontaktlēcu šķīdumu) iepakojumus drošā, stabilā sūtījuma iepakojumā un
nevis aploksnē- tādejādi, prece sūtīšanas laikā netiks sabojāta. Ja Jūs nomaksājat tiešsaitnē,
tad naudas atmaksa tiks automātiski veikta uz Jūsu PayPal kontu vai arī uz
Jūsu karti, ar kuru tika veikts maksājums tika veikts.
Atgriešanas
izmaksas
Klients uzņemas visu atbildību par sūtījuma izmaksām, kas
ir saistītas ar preču atgriešanu. Alensa.lv nepiedāvā priekšapmaksātu
preču atgriešanas iespēju, ja pasūtītā prece vairs nav nepieciešama vai
nepareizi tika pasūtīta. Tomēr, ja Alensa.lv tiek uzskatīta kā par
nekvalitatīva produkta pārdevēju (izplatītāju), tad visas ar preces
atgriešanu asociētās izmaksas tiks apmaksātas no Alensa.lv puses.
Atgriešanas apstrādes laiks
Alensa.lv Jums apstiprinās, kad
atgrieztā prece ir saņemta, kā arī Jūs informēs par atmaksas statusu. Mēs
cenšamies to izdarīt 30 dienu laikā. Lūdzu nekautrējieties un nekavējoties
kontaktējiet klientu apkalpošanas nodaļu, ja uzskatāt, ka šis process ir
ieildzis vai kavējas.
Lūdzu ņemiet vērā, ka atgriešanas procedūra
var ieilgt, ja vēlaties atgriezt brilles to oriģinālajā un
neiebojātajā iepakojumā. Tas ir tādēļ, ka autentiskuma, kvalitātes un
saņemto atgriezto saulesbriļļu stāvokļis ir rūpīgi izmeklēts un
pārbaudīts musu galvenajā noliktavā, un tādejādi, šis process var
aizņemt ilgāku pārbaudes laiku.
Pircējs piekrīt respektēt
nepieciešamo laiku, kas ir vajadzīgs katra atgrieztā sūtījuma apstrādei
.
Sūdzības par produktiem un
pakalpojumiem
Alensa.lv nepieņems sūdzības tajos gadījumos, kad
produkts jau ir izmests ārā un nevar būt pārbaudīts. Lūdzu atturieties no
aizdomās turēto bojāto preču izmešanas ārā, un norādiet bildes, attēlus
par jebkādu redzamu bojājumu vai defektu. Sūdzību gadījumā, pircējam
vispirms ir jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas nodadļu, kur tiks
norādīts un ieteikts, kā labāk rīkoties. Ja produktu ir nepieciešams
atgriezt, klientam ir jāseko līdzi procedūrai, kura ir norādīta mūsu apmaiņas un
atgriešanas nosacījumu sadaļā.
Sūdzības par TopVue produktiem
tiek parasti apstrādātas saskaņā ar nosacījumiem, kas ir minēti mūsu TopVue naudas
atgriešanas garantijas nodaļā- ja vien visi nosacījumi ir ievēroti.
Alensa.lv pārdevējs internet, kurš nodarbojas ar kontaktlēcu un
ar tām saistīto produktu pārdošanu, un Alensa.lv nav ne optiķis, ne tā
pārstāv kādu profesionālo medicīnas iestādi . Tas nozīmē, ka mēs
pēc likuma nevaram piedāvāt un pārdot izmēģinājuma kontaktlēcas, kā
arī mēs nevaram pārdot lēcas individuāli no lielāka iepakojuma- t.i.,
Alensa var pārdot tikai un vienīgi oriģinālos un pilnīgos iepakojumus,
nevis tikai daļu no tiem.
Aizdomās turētas bojātas kontaktlēcas vai
sūdzības par kvalitāti
Ja Jums ir kādas sūdzības par kontaktlēcu
kvalitāti (iekaisums, apsārtums, neskaidra redze, nepatīkama sajūta, sausuma
sajūta, iesarkanas acis, utt.), mēs šajā gadījumā nosūtīsim šīs lēcas
atpakaļ ražotājam, kurš tad veiks rūpīgu kvalitātes pārbaudi uz šīm
lēcām. Lūdzu, nemiet vērā, ka šis process ilgs līdz pat mēnesim, jo mēs
gaidām gala rezultātu no ražotāja puses. Iespējams, dažas lēcas būs
jānosūta analīzei uz ārzemēm, un tas var ietekmēt šī procesa ilgumu,
tomēr jebkāda veida pretenzijas tiks izskatītas 30 dienu laikā. Kad
ražotāja kļūda ir atklāta, mēs Jums nosūtīsim jaunas lēcas ar tādiem
pašiem parametriem, kā iepriekš un par velti. Tomēr, ja tiks atklāts, ka
nav ražotāja kļūdas, mēs šajā gadījumā nevaram Jums izsūtīt jaunas
lēcas vai atgriezt naudu.
Ja Jūs vēlaties atgriezt bojātu vai
defektīvu produktu, lūdzu iepakojiet to(s) stiprā un izturīgā iepakojumā
(vēlams kastē) un nosūtiet ar reģistrētu un oficiālu pasta nosūtījumu.
Tas ir tādēļ, lai bojājumi tiktu novērsti transportācijas laikā.
Kontaktlēcas, kas ir iebojātas turpmāk atgriešanas tranzītā, netiks
pieņemtas, aizvietotas vai atgriezta nauda. Lai ražotājs spētu veikt
pilnīgu pārbaudi, Jums vajadzēs nosūtīt lēcas un VISUS iepakojumus. Ja
Jūs vēlaties atgriezt lēcas, kuras ir atvērtas (vai lietotas), to
izžūšanai transportēšanas laikā ir jābūt novērstai. Ievietojiet lēcas
konteinerītī ar tām piemērotu šķīdumu un aiztaisiet tās ļoti cieši.
Tā kā katrs atgriešanas gadījums ir unikāls, mēs stipri iesakām Jums
sazināties ar klientu apkalpošanas nodaļu pirms veikt atgriešanu, kur Jums
būs iespēja izteikt, ka Jūs veiksiet šo atgriešanas procesu- cik lēcas
tiks atgrieztas, vai iepakojums bija attaisīts vai nē, vai iepakojuma kastīte
tiks atgriezta, komunikācija ar LOT numuru, utt.) un norādiet šo informāciju
pa e-pastu info@alensa.lv.
Produktiem, kurus Jūs vēlaties atgriezt, ir jābūt kopā ar vēstuli, kurā
produkta defekts ir aprakstīts, kā arī sagaidāmais un vēlamais rezultāts
(ražotāja atgriezums vai lēcu aizvietošana) ir minēts.
Lūdzu,
ņemiet vērā, iesniedzot prasību par iespējamām bojātām lēcām, ka
Jums tiks lūgts norādīt derīgu recepti . Lai gan pērkot
lēcas internet-veikalā, nav nepieciešams uzrādīt recepti, Jums vienmēr ir
jābūt derīgai receptei, kas nav vecāka par 1 gadu. Veicot kvalitātes
pārbaudi, šī recepte ir nepieciešama, lai varētu pārbaudītu ka iegādāto
lēcu parametri atbilst Jūsu faktiskajai receptei.
Ja defekts parādās
sešu mēnešu laikā pēc preces saņemšanas un tas ir skaidri identificēts
kā īsts defekts, tad preces saņemšanas brīdī tiek uzskatītas par
bojātām. Pircējs ir tiesīgs izmantot savas tiesības iesniegt defekta
sūdzību 24 mēnešu laikā pēc preces saņemšanas.
Neapmierinātība
ar jaunā zīmola lēcām
Pārejot uz jauna zīmola lēcām, pat ja tas
ir ieteikts no speciālista puses, ietver sevī risku, ka šis jaunais zīmols
var nebūt Jums piemērots. Pārdevējs nav atbildīgs par medikālajiem
sarežģījumiem vai neērtības sajūtām, kas radušās nēsājot lēcas ne pa
receptei. Vienmēr konsultējieties ar savu acu ārstu vai optiķi oirms
nolemjat iegādāties jaunas lēcas. Katram nēsātājam var būt dažāda
pieredze un saderība ar lēcām un viņa acīm. Alensa neuzņemas
atbildību par jebkādām problēmām, kas ir radušās iegādājoties lēcas
bez optiķa vai acu ārsta iepriekšējas konsultēšanās. Klients ir
atbildīgs par derīgas receptes atrašanos un tādēļ ir arī atbildīgs par
tajā minētajām lēcām iegādi, un bez novirzēm bez iepriekšējas acu
ārsta konsultācijas. Tas arī ir attiecināms uz kontaktlēcu
šķīdumiem, acu pilieniem un acu aerosoliem.
Mēs vienīgi
apmainām vai atgriežam naudu par lēcām un citiem produktiem, ja to
iepakojums ir neattaisīts un neiebojāts.
Neapmierinātība ar
krāsaino kontaktlēcu efektu
Gala rezultāts krāsainajām lēcām ir
ļoti subjektīvs un var atšķirties dažādu iemeslu, ietekmes un apstākļu
dēļ. Pirmkārt, efekts ietekmējas no Jūsu dabiskās acs pigmentācijas.
Otrkārt, tas var būt ietekmēts ārējo apstākļu dēļ, piemēram, gaismas
stāvoklis, make-up un apģērba izvēle. Kas vēl vairāk, krāsaino
kontaktlēcu veids (pastiprinošs vai necaurredzams) var radīt pavisam citu
efektu, kad ielikts Jūsu acīs. Tāpēc, ka tas ir neiespējami paredzēt katra
individuāla rezultātu, mēs nepiedāvājam atgriešanu krāsainajām lēcām,
ja neapmierinātība ir balstīta uz krāsas gala izskata rezultātu.
Iegādājoties krāsainās lēcas, klients piekrīt, ka šī veida lēcas ir
neatgriežamas, ja nu vienīgi ražošanas kļūda vai defekts ir atzīts no
ražotāja puses.
Neapmierinātība nepareizo parametru
saņemšanas gadījumā
Vienmēr nekavējoties sazinieties ar klientu
apkalpošanas centru, ja esat pamanījis, ka nepareizie lēcu parametri ir
saņemti silti iesakām vienmēr pārbaudīt lēcu parametrus uz kastītes,
pirms kontaktlēcu iepakojuma atvēršanas . Gadījumā, ja nepareizie
lēcu parametri ir nosūtīti mūsu kļūdas dēļ, jaunās lēcas ar
pareizajiem parametriem tiks Jums nosūtītas bez papildus maksas vai arī nauda
tiks Jums atgriezta atpakaļ (ja par lēcām jau esat samaksājis iepriekš).
Taču, ja gadījumā Jūs kā klients esat kļūdaini veicis pasūtījumu un
pasūtītās lēcas nesakrīt ar Jūsu recepti, šajā gadījumā Alensa var
tikai apmainīt uz citām vai atgriezt naudu, ja lēcas nav attaisītas,
lietotas vai iebojātas. Jūsu receptei (priekš kontaktlēcām) ir jābūt
oficiālai un ne vecākai kā par 1 gadu. Tādēļ esiet vērīgs un uzmanīgi
ievadiet pareizos parametrus pasūtījuma laikā. Alensa patur tiesības
pieprasīt Jūsu recepti un salīdzināt to ar Jūsu pasūtījumu strīdu un
neapmierinātības gadījumā.
Sūdzības par nepareizo saņemto
preci var tikt iesniegtas tikai 30 dienu laikā no preču saņemšanas brīža
. Sūdzības, kas saņemtas pēc 30 dienām, netiks pieņemtas. Mēs Jums
silti iesakām vienmēr pārbaudīt saņemtās preces tūlītēji un
nekavējoties sazināties ar mums, ja kļūda preču piegādē ir veikta.
Sūdzības par saulesbrillēm, rāmjiem un brillēm
Saulesbrilles, briļļu rāmji un acu brilles ir piegādātas optimālā
stāvoklī un ir rūpīgi pārbaudītas pirms nosūtīšanas. Retā gadījumā,
ir iespējams, ka tās var būs iebojātas nosūtīšanas laikā vai ir ar
rūpnīcas defektu- tādā gadījumā, nekavējoties sazinieties ar klientu
apkalpošanas dienestu, kas mēģinās Jums palīdzēt. Mums nav iespējams
pieņemt pretenzijas par brillēm, ja Jūs tās neesat lietojuši atbilstoši to
lietošanas instrukcijām, vai arī, ja brilles ir bojātas briļļu nepareizās
kopšanas dēļ (piemēram, tīrot brilles ar drāniņu, kas nav speciāli
izstrādāta briļļu tīrīšanai, utt.). Piedevām, briļļu bojājumi, kas
radušies ekstrēmas temperatūras (piemēram, sauna, apsildāma mašīna, utt.)
vai agresīvu/abrazīvu vielu rezultātā (piemēram, matu aprūpes produkti,
jūras ūdens, utt.) netiks pieņemti kā sūdzības vai pretenzijas, kuras var
kompensēt. Garantija brillēm arī nesedz tos defektus, kas ir radušies
normāla nodiluma un biežas lietošanas rezultātā. Papildus atlaides vai
kompensācija netiks sniegta par zaudējumiem, kurus klients ir pats
izraisījis, pat ja netīšas uzmanības gadījumos.
Gadījumos, ja Jums
ir aizdomas par nekvalitatīvām recepšu brilļu lēcām:
Ja Jums ir
aizdomas, ka briļļu lēcu kvalitāte nav laba vai tās ir jelkādā veidā
defektīvas, mēs tās varam nosūtīt uz kvalitātes pārbaudi. Mēs
atgriezīsim naudu atpakaļ vai apmainīsim uz jaunām lēcām, ja briļļu
lēcas kvalitātes pārbaudes laikā tiks apstiprinātas kā defektīvas vai
nekvalitatīvas.
Kvalitātes sūdzībām vienas redzes veida lēcu
koriģēšanas gadījumos, vispirms sazinieties ar klientu apkalpošanu un
iekļaujiet derīgu recepti , kas nav vecāka par 1 gadu. Kvalitātes
pārbaudes laikā šī informācija tiks izmantota, lai pārbaudītu, ka
briļļu lēcu dioptrijas saskan ar Jūsu receptē norādīto informāciju. Jums
būs prasīts nosūtīt preci visā pilnībā (ietvarus, briļļu lēcas,
iekļautos aksesuārus, brošūru, etiķetes, utt.). Nekādā gadījumā
neizņemiet lēcas no brillēm!
Kvalitātes sūdzībām multifokālo
/ progresīvo lēcu gadījumos, vispirms sazinieties ar klientu apkalpošanu
un iekļaujiet derīgu recepti, kas nav vecāka par 1 gadu. Kā arī,
iekļaujiet priekšējo bildi, kurā ir skaidri redzams, ka brilles Jums ir
uzliktas (tas tiktu izmantots labākam centrējumam) un sānbildi, kurā
var redzēt, ka brilles Jums ir uzliktas (tas tiktu izmantots briļļu
stūra noteikšanai). Jums būs prasīts nosūtīt preci visā pilnībā
(ietvarus, briļļu lēcas, iekļautos aksesuārus, brošūru, etiķetes, mazos
zilos iepakojumus, kuros bija iekļautas demo lēcas, zilo karti, utt.).
Nekādā gadījumā neizņemiet lēcas no brillēm!
Atgrieztie
sūtījumi, kas ir iebojāti, nosūtīti nepilnīgi, pielikts klāt viltojums-
tāda veida atgrieztie sūtījumi netiks pieņemti. Vienmēr sazinieties ar
mūsu klientu apkalpošanas pārstāvi pirms briļļu atgriešanas!
Lūdzu, atgrieziet reklamētās brilles oriģinālajā iepakojumā,
ieskaitot tīrīšanas drānu.
Sūdzības par mūsu mājaslapu un tās
saturu
Alensa patur tiesības labot mājaslapas saturu jebkurā laikā.
Mēs cenšamies sniegt mūsu klientiem vissvaigāko informāciju, tomēr nevaram
būt turēti par atbildīgiem par pagaidu maldinošu informāciju vai kļūdām.
Tas pats attiecās uz tehniskajām problēmām, kuras ir radušās
ļaunprātīgu uzbrukumu rezultātā, vai programmatūras dēļ (vīrusi,
hakeri, utt.). Ja Jūs atrodiet kādus traucējumus mūsu mājaslapā vai tās
saturā, lūdzu paziņojiet to mūsu klientu apkalpošanas nodaļai, lai mēs to
varētu attiecīgi izlabot.
Komentāri, ko atstājuši klienti mūsu
mājaslapā nekādi nepārstāv Alensa.lv uzskatus, domas, nostājas, utt, un
tie ir jāuzskata par subjektīviem. Tāda veida komentāri nedrīkst tikt
uzskatīti par padomiem vai norādījumiem. Alensa.lv centīsies labot,
koriģēt vai adresēt jebkuru potenciāli maldinošu vai nepareizu
informāciju. Problemātiski vai aizskaroši lietotāji tiks izskatīti.
Bildes mūsu mājas lapā ir domātas īstās preces versijas ilustrēšanai,
taču šīs bildes nenorāda, ka bildē tieši tādu norādīto preci Jūs
saņemsiet. To preču bildes, kurās ir ilustrēti preces beiguma datumi, preces
numuri, LOT, utt.- pasūtītās preces atsķirsies no bildē norādītajām
tāpēc, ka katrai precei ir savi unikālie numuri. Dažas mūsu preces ir
ražotas dažādās vietās, kuras pieder vienam un tam pašam oriģinālajam
ražotājam. Preces bilde, tādejādi, var norādīt izgatavošanas vietas
atšķirības. Šāda veida vietas/laika/unikālo idenfikāciju numuru
atšķirības nekādā gadījumā nenozīmē, ka saņemtā (pasūtītā) prece
ir kaut kādā veidā ne tāda, kāda tai ir jābūt. Sūdzības, kuras ir
balstītas uz šāda veida loģikas, paš par sevi saprotamām drukas
atšķirībām starp bildēm, kas ir norādītas mājas lapā un saņemtajām
precēm nebūs pieņemtas.
Alternatīvā strīdu
izšķiršana (jeb Alternative Dispute Resolution no angļu valodas)
Pircējam ir tiesības pieprasīt Alternatīvās Strīdu Izšķiršanas
iespēju, ja pircējs nav apmierināts ar produkta sūdzības rezultātu vai
arī, kad pircējs uzskata, ka Pārdevējs ir ļaunprātīgi izmantojis pircēja
tiesības. Tie var kontaktēt Pārdevēju pa e-pastu- info@alensa.lv. Ja pārdevējs
atsakās veikt korekciju vai neatbild uz iesniegto jautājumu 30 dienu laikā,
klientam ir tiesības iesniegt sūdzību Alternatīvās Strīdu Izšķiršanas
vietnē (jeb SAI). Jūs varat iepazīties ar plašāku informāciju Eiropas
Patērātāju Informēšanas Centrā- https://ec.europa.eu/consumers/odr
Pircējs var arī iesniegt sūdzību tiešsaitē, piemēram, caur šo
saitni: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?…
. Šajā saitnē ir norādīts arī citi veidi, kā sūdzības var tikt
iesniegtas.
Definīcija “klients, pircējs, patērētājs”
saistībā ar Alternatīvo Strīdu Izšķiršanu attiecās uz tiem, kuri
darbojās ārpus sava amata, profesijas, tirdzniecības vai uzņēmējdarbības.
Plašāka informācija var tikt atrasta arī Patērātāju Tiesību
Aizsardzības Centrā- http://www.ptac.gov.lv/…s-komisija-0
.Strīda izšķiršana ir bez maksas vai arī par samērā nelielu summu.
Alternatīvā Strīdu Izšķiršana attiecas tikai uz garās distances
iepirkumiem.
Izstāšanās no līguma
Atteikšanās no pirkuma līguma Kā minēts ES likumā, katram ir
tiesības izstāties no līguma 14 dienu laikā no preču saņemšanas brīža,
taču pie mums atcelšanas periods ir 30 dienas. Pircējam ir jāievēro
sekojoši nosacījumi, ja vēlas izslēgt sevi no līguma:
Atgrieztajiem
produktiem ir jābūt pilnīgiem
Produkti nevar būt lietoti vai
iebojāti. Oriģinālais iepakojums nedrīkst tikt atvērts. Ja Pircējs atver
oriģinālo iepakojumu, tad šis produkts nevar tikt tālāk lietots higiēnas
un drošības dēļ- tāds produkts vairs turpmāk nevar tikt pārdots, tādēļ
nevar būt atgriezts. Šis nosacījums neattiecas uz saulesbrillēm un briļļu
rāmjiem. Ja Jūs vēlaties atgriezt vai apmainīt saulesbrilles vai briļļu
rāmjus 30 dienu laikā no to saņemšanas, mēs pieprasam, ka Jūs atgriežat
produktu pilnībā, iekļaujot briļļu futlāri, ārējo iepakojumu, kopšanas
drāniņu, ielikņus, un visas emblēmas, etiķetes kas šo produktu
identificē. Ja visas produkta daļas netiek atgrieztas, tad šis produkts tiek
uzskatīts par nepilnīgu, tādejādi, apmaiņa vai naudas atgriešana netiks
veikta. Paldies jau iepriekš par Jūsu sapratni un piekrišanu.
Nepieciešamā dokumentācija
Lūdzu iekļaujiet pirkuma
pierādījumu no Alensa.lv, tā kopiju vai pasūtījuma numuru. Ja
nepieciešams, neaizmirstiet iekļaut savu bankas konta numuru.
Produktiem ir jābūt atgrieztiem to oriģinālajā stāvoklī
Lūdzu atgrieziet produktus izturīgā, kartona kastē un nevis aploksnē (pat
ja šī aploksne ir ar anti-šoku). Ja sūtījums cieš transportācijas laikā,
mēs neesam spiesti pieņemt to. Līguma izstāšanās gadījumā, un, ja
Pircējs ievēro visus iepriekšminētos nosacījumus, viņš(a) saņems pilnu
naudas atgriešanu, kā arī oriģinālā sūtījuma nosūtīšanas izmaksas.
Pircējam būs jāapmaksā tikai tās izmaksas, kuras ir saistītas ar produkta
atgriešanu. Naudas atgriešana tiks nosūtīta uz klienta kontu 2-10 dienu
laikā no tās dienas, kad atgrieztie produkti ir saņemti atpakaļ pārdošanas
stāvoklī (proti, oriģinālajā stāvoklī).
Cena un atgriešanas
procedūra
Ja visi nepieciešamie nosacījumi ir ievēroti, Pircējam
atgrieztās preces summa tiks atgriezta pilnībā. Nosūtīšanas izmaksas
saistītas ar produkta atgriešanu ir Pircēja atbildība. Visi atgriezties
produkti tiek apstrādāti saskaņā ar informāciju un nosacījumiem norādīti
mūsu apmaiņas un
atgriešanas nosacījumu lapā.
Ar kuponu apmaksātā pasūtījuma
atteikšanās no pirkuma līguma gadījumā ar Kuponu samaksātā summa tiek
atgriezta kredīta veidā Pircēja, kurš šo Kuponu izmantoja, klienta
lietotājkontā. Ja pirkums tika apmaksāts ar Kuponu un naudas līdzekļiem
(veikts papildu maksājums), Pircējs var izlemt, kādā veidā vēlas atgriezt
papildu maksājumu (Pircēja bankas kontā vai arī kredīta veidā klienta
lietotājkontā).
Privātuma regula
Personas
datu aizsardzība un apstrāde ir regulēta ar sekojošo privātuma regulu .