Sūdzības un preču atgriešana
Iesniedziet sūdzību
Ja Jums rodas jebkādas problēmas ar iegādātajām precēm, vienkārši ienāciet savā klienta kontā un iesniedziet jaunu sūdzības pieprasījumu sadaļā "Sūdzības / preču atgriešana", noklikšķinot uz pogas Sūdzība / preču atgriešana attiecīgajai precei.
Iesniedziet jaunu sūdzībuRūpīgi iepakojiet preces
Lūdzu, atgrieziet preces pilnā komplektācijā, tostarp ārējo kastīti un visas iekļautās sastāvdaļas: futlāri, kopšanas drāniņas un identificējošās uzlīmes vai etiķetes. Brilles iesaiņojiet cietā kastē, lai novērstu bojājumus transportēšanas laikā. Lēcas ievietojiet konteinerītī ar šķīdumu un cieši aizveriet, lai tās neizžūtu. Atgrieziet arī oriģinālo iepakojuma kastīti un visus neatvērtos lēcu blisterus.
Iekļaujiet rēķina kopiju
Savā
sūtījumā, lūdzu, iekļaujiet arī sava rēķina kopiju. Tas mums palīdzēs
apstrādāt Jūsu pieprasījumu ātrāk.
Ja neesat izmantojis mūsu tiešsaistes
formu sūdzības iesniegšanai, kopā ar atgriežamo preci lūdzam pievienot
vēstuli, kurā norādīti jūsu kontaktinformācija, pasūtījuma numurs un
preces defekta apraksts.
Nosūtiet mums preces
BEZMAKSAS piegāde
Iesniedzot jaunu prasību,
izmantojot mūsu tiešsaistes formu, mūsu klientu apkalpošanas komanda
sazināsies ar Jums 24 stundu laikā (darba dienās). Jums tiks nosūtīta
atgriešanas etiķete un detalizētas instrukcijas par to, kā atgriezt
sūtījumu.
Gaidiet, līdz Jūsu sūdzība tiks izskatīta
Mūsu sūdzību nodaļai būs nepieciešams kāds laiks, lai varētu apstrādātu Jūsu iesniegto sūdzību. Savas sūdzības statusu un progresu pavisam viegli varat pārbaudīt šeit.
Uzraudzīt sūdzības statusuInformācija par sūdzību izskatīšanu
Mēs jūs informēsim par
jebkādām izmaiņām vai atjauninājumiem jūsu sūdzībā, izmantojot e-pastu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka saulesbriļļu un recepšu briļļu
atgriešanas procedūra var aizņemt nedaudz ilgāku laiku. Tas ir saistīts ar
to, ka atgriežamo saulesbriļļu autentiskums un stāvoklis vispirms jāizpēta
un jāpārbauda mūsu galvenajā noliktavā.
Mēs cenšamies
pārbaudīt visas atgrieztās preces 30 dienu laikā.
Informācija par sūdzībām
Lai iesniegtu sūdzību par pēc
pasūtījuma izgatavotām koriģējošām brillēm, lūdzu, sazinieties ar mūsu
klientu apkalpošanas komandu. Mēs darīsim visu iespējamo, lai varētu Jums
palīdzēt.
Ja sūdzība ir par citu veidu brillēm (piem.,
saulesbrilles, sporta brilles, datorbrilles, ietvari ar lēcām no shworoom,
utt.), lūdzu, neaizmirstiet atgriezt atpakaļ arī visus komplektā iekļautos
piederumus (piem., kopšanas drāniņas, klipšus, futlārus, utt.).
TopVue kontaktlēcām Jūs varat izmantot
Naudas Atgriešanas Garantiju.
Informācija par preču atgriešanu
Lai atgrieztu brilles ar individuāli izgatavotām recepšu
lēcām, tas jāizdara likumā noteiktajā 14 dienu atteikuma laikā. Recepšu
lēcas tiek izgatavotas pēc individuāliem parametriem, tāpēc tās nevar
atgriezt. Šajā gadījumā ir iespējama tikai rāmju atgriešana.
Lai
atteiktos no pirkuma līguma par dioptriskajām brillēm, lūdzu, sazinieties ar
mums pa e-pastu: info@alensa.lv. Mēs darīsim
visu iespējamo, lai izpildītu Jūsu pieprasījumu.
Atgriežot jebkuras
brilles (saulesbrilles, sporta brilles, recepšu brilles utt.), lūdzu,
neaizmirstiet atgriezt arī visus komplektā iekļautos piederumus (piemēram,
kopšanas drāniņas, klipšus, futlārus utt.).
Visu nepieciešamo informāciju variet atrast lapā Nosacījumi un Noteikumi, sadaļās: