Sūdzības un preču atgriešana

Iesniedziet sūdzību

Ja Jums rodas jebkādas problēmas ar iegādātajām precēm, vienkārši ienāciet savā klienta kontā un iesniedziet jaunu sūdzības pieprasījumu sadaļā "Sūdzības / preču atgriešana", noklikšķinot uz pogas Sūdzība / preču atgriešana attiecīgajai precei.

Iesniedziet jaunu sūdzību

Rūpīgi iepakojiet preces

Lūdzu, atgrieziet preces pilnā komplektācijā, tostarp ārējo kastīti un visas iekļautās sastāvdaļas: futlāri, kopšanas drāniņas un identificējošās uzlīmes vai etiķetes. Brilles iesaiņojiet cietā kastē, lai novērstu bojājumus transportēšanas laikā. Lēcas ievietojiet konteinerītī ar šķīdumu un cieši aizveriet, lai tās neizžūtu. Atgrieziet arī oriģinālo iepakojuma kastīti un visus neatvērtos lēcu blisterus.

Iekļaujiet rēķina kopiju

Savā sūtījumā, lūdzu, iekļaujiet arī sava rēķina kopiju. Tas mums palīdzēs apstrādāt Jūsu pieprasījumu ātrāk.
Ja neesat izmantojis mūsu tiešsaistes formu sūdzības iesniegšanai, kopā ar atgriežamo preci lūdzam pievienot vēstuli, kurā norādīti jūsu kontaktinformācija, pasūtījuma numurs un preces defekta apraksts.

Nosūtiet mums preces

BEZMAKSAS piegāde

Iesniedzot jaunu prasību, izmantojot mūsu tiešsaistes formu, mūsu klientu apkalpošanas komanda sazināsies ar Jums 24 stundu laikā (darba dienās). Jums tiks nosūtīta atgriešanas etiķete un detalizētas instrukcijas par to, kā atgriezt sūtījumu.

Gaidiet, līdz Jūsu sūdzība tiks izskatīta

Mūsu sūdzību nodaļai būs nepieciešams kāds laiks, lai varētu apstrādātu Jūsu iesniegto sūdzību. Savas sūdzības statusu un progresu pavisam viegli varat pārbaudīt šeit.

Uzraudzīt sūdzības statusu

Informācija par sūdzību izskatīšanu

Mēs jūs informēsim par jebkādām izmaiņām vai atjauninājumiem jūsu sūdzībā, izmantojot e-pastu.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka saulesbriļļu un recepšu briļļu atgriešanas procedūra var aizņemt nedaudz ilgāku laiku. Tas ir saistīts ar to, ka atgriežamo saulesbriļļu autentiskums un stāvoklis vispirms jāizpēta un jāpārbauda mūsu galvenajā noliktavā.

Mēs cenšamies pārbaudīt visas atgrieztās preces 30 dienu laikā.

Informācija par sūdzībām

Lai iesniegtu sūdzību par pēc pasūtījuma izgatavotām koriģējošām brillēm, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu. Mēs darīsim visu iespējamo, lai varētu Jums palīdzēt.
Ja sūdzība ir par citu veidu brillēm (piem., saulesbrilles, sporta brilles, datorbrilles, ietvari ar lēcām no shworoom, utt.), lūdzu, neaizmirstiet atgriezt atpakaļ arī visus komplektā iekļautos piederumus (piem., kopšanas drāniņas, klipšus, futlārus, utt.).

TopVue kontaktlēcām Jūs varat izmantot Naudas Atgriešanas Garantiju.


Informācija par preču atgriešanu

Lai atgrieztu brilles ar individuāli izgatavotām recepšu lēcām, tas jāizdara likumā noteiktajā 14 dienu atteikuma laikā. Recepšu lēcas tiek izgatavotas pēc individuāliem parametriem, tāpēc tās nevar atgriezt. Šajā gadījumā ir iespējama tikai rāmju atgriešana.
Lai atteiktos no pirkuma līguma par dioptriskajām brillēm, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: info@alensa.lv. Mēs darīsim visu iespējamo, lai izpildītu Jūsu pieprasījumu.
Atgriežot jebkuras brilles (saulesbrilles, sporta brilles, recepšu brilles utt.), lūdzu, neaizmirstiet atgriezt arī visus komplektā iekļautos piederumus (piemēram, kopšanas drāniņas, klipšus, futlārus utt.).

Visu nepieciešamo informāciju variet atrast lapā Nosacījumi un Noteikumi, sadaļās: