€ 0

Jūsu groziņā ir sekojošās preces:

Jūsu groziņš pagaidām ir tukšs

Iet uz savu groziņu

Piegādes maksas un laiks

Piegādes maksas

DHL

Pasūtījumiem zem €39

€4,99

Pasūtījumiem virs €39

€4,99

Omniva (kurjers uz mājām vai izņemt Pakomātā)

Pasūtījumiem zem €39

€2.99

Pasūtījumiem virs €39

Par velti

Piezīmes:

  • Sūtīšanas cenā PVN jau ir iekļauts
  • Ar OMNIVA piegādi mēs piedāvājam 2 veidus- saņemt savu sūtījumu ar kurjeru uz Jūsu norādīto adresi (mājas vai darba) vai arī uz Pakomātu. Pasūtījuma laikā Jums ir iespēja izvēlēties sev tīkamāko piegādes veidu. .
  • Katra cena ir noslēgušā cena, t.i.- bez variācijām, un tam nav nozīmes kāds maksājuma veids tiek izvēlēts. Šī cena iekļauj gan iepakošanu, gan sūtīšanu
  • Sūtīšanas izmaksas NAV atkarīgas no kopējā pasūtījuma izmēra un svara
  • Piegādes par velti akcijas ir piemērotas tikai uz standarta piegādes veidu
  • Piegādes par velti akcijas sniedz Jums izvēles iespēju un ekspresa piegādi Jūs varat izvēlēties par zemāku cenu- tādu, kāda tā tiek piedāvāta uz visiem pasūtījumiem virs €39
  • Pasūtījums tiks izsūtīts tikai tad, kad maksājums ir saņemts

Sūtīšana uz citām valstīm

No šī e-veikala mēs nepiedāvājam iespēju nosūtīt iegādātās preces uz citām valstīm izņemot Latviju. Ja Jūs vēlaties pasūtījumu saņemt kādā citā Eiropas valstī, taču neziniet tās mājaslapu, lūdzu ieskatieties www.alensa.eu un tur to spēsiet atrast. Ja rodas kādi sarežģījumi, nekautrējieties mums zvanīt vai rakstīt un mēs noteikti centīsimies Jums palīdzēt.

Produktu pievienošana

Lūdzu ņemiet vērā, ka mēs ne vienmēr spējam garantēt pasūtījuma apvienošanas iespēju, jo mūsu noliktavā tiek apstrādāts ļoti liels pasūtījumu daudzums. Tomēr, ja Jūs vēlaties apvienot vairākus savus veiktos pasūtījumus vienā kopīgajā, lūdzu nekavējoties kontaktējiet mūsu klientu apkalpošanas nodaļu, kur Jums šī iespēja var tikt sniegta (taču tā nav garantēta). Lūdzu atcerieties, Jūsu pasūtījums tiek uzskatīts par veiktu un galējo tajā brīdī, kad maksājums ir veikts un apstiprināts. Ja Jūs vēlaties pievienot tikko veiktajam pasūtījumam klāt citas preces, Jums nāksies veikt jaunu pasūtījumu un līdz ar to, standarta piegādes cenas tiks pielietotas. Ja Jūs kontaktējat mūs uzreiz par to, ka vēlaties pievienot klāt citas preces, mēs centīsimies to izdarīt, taču tas ne vienmēr ir iespējams (piemēram, Jūs veicāt pasūtījumu piektdienas pēcpusdienā un pirmdienas pēcpusdienā uzrakstāt, ka vēlaties pievienot klāt citas preces- lielākoties, pirmais pasūtījums jau būs izsūtīts)

Piegādes laiki

Piegādes pakalpojuma veids Aptuvenais piegādes laiks
DHL 1–2 darba dienas no izsūtīšanas datuma
Omniva 3–4 darba dienas no izsūtīšanas datuma

Piezīme:

  • Ja Jūs pasūtījumu veicāt pirms pusdienlaika, tad šis sūtījums tiks izsūtīts tajā pašā darba dienā (kad tas tika veikts)
  • Ja Jūs pasūtījumu veicāt pēc pusdienlaika (pēc 12.00), tad tas tiks izsūtīts nākamajā darba dienā
  • Jūs saņemsiet savu īpašo sūtījuma izsekošanas numuru/saiti, kas Jums ļaus izsekot sava pasūtījuma pašreizējo stāvokli tiešsaistē pēc tam, kad pasūtījums ir izsūtīts
  • Pasūtījumi nekad netiek izsūtīti nedēļas nogalēs, oficiālajās Valsts un Eiropas svētku dienās
  • Aptuvenie piegādes laiki tiek piemēroti no pasūtījuma izsūtīšanas un nevis no pasūtījuma saņemšana brīža
  • SAULESBRILLĒM nosūtīšanas un piegādes laiki var mazliet atšķirties un iekavēties līdz pat 5 darba dienām (plus standarta piegādes laiks). Tādēļ, veicot pasūtījumu saulesbrillēm, esiet vērīgi par nosūtīšanas datumu, kas ir norādīts zaļā vai melnā krāsā

Piegādes laiks noliktavā neesošām precēm

Pateicoties mūsu plašajam piedāvājumu klāstam, mēs spējam izsūtīt vairāk kā 97% saņemto pasūtījumu nekavējoties. Tomēr pasūtījumi piegāde, kuru sastāvā ir īpaši speciālo kontaktlēcu parametri, var aizņemt pat vairākas nedēļas, jo speciālo parametru kontaktlēcas ne vienmēr atrodas mūsu noliktavās ar tūlītēju nosūtīšanas iespēju- līdz ar to, piegāde no ražotāja puses var ieilgt.

Tajā brīdī, kad veicat savu kontaktlēcu parametru izvēli, aptuvenais nosūtīšanas datums tiks norādīts produkta lapā (pa labi, pie pēdējā parametra izvēles, zaļā vai melnā krāsā). Tomēr, īpašos izņēmuma gadījumos, šis datums var mainīties un Jums par to tiks paziņots.

LV preču piegādes laiki LV preču piegādes laiki

Pēc tam, kad Jūs esat izvēlējies savus parametrus, jauns aptuvenais piegādes laiks tiks norādīts, kā par piemēru, lūdzu ieskatieties augšējajā attēlā. Lūdzu iegaumējiet, ka informācija ‘’atrodas noliktavā’’ attiecas uz kopējo kontaktlēcu pieejamību, un ne vienmēr tas nozīmē, ka Jūsu izvēlētā īpašā kontaktlēcu kombinācija atrodas mūsu noliktavā. Tādēļ lūdzu atsaucieties tikai un vienīgi uz to izsūtīšanas datumu, kas ir norādīts tieši Jūsu pasūtījumam. Jebkura paredzama piegādes aizkavēšanās tiks apstiprināta un norādīta Jūsu iepirkuma grozā, kā arī pasūtījuma apstiprināšanas e-pastā. Klientam tiks tūlītēji paziņots, ja tikai daļējs pasūtījums ir pieejams noliktavā uzreiz, un tas tiks izdarīts pasūtījuma apstiprināšanas laikā. Šajā gadījumā, Jūsu pasūtījums tiks izsūtīts līdzko visas pasūtītās preces ir pieejamas.

Pasūtījumi, kuri sastāv no noliktavā esošām un neesošām precēm

Līdzko Jūs esat izvēlējies sev nepieciešamos parametrus katrai savai vēlamajai precei, lūdzu uzmanīgi apskatiet savā grozā esošo produkta aptuveno piegādes laiku un datumu- lūdzu dariet to pirms maksājuma veikšanas un apstiprināšanas.

LV preču piegādes laiki LV preču piegādes laiki

Apstiprinot un veicot maksājumu par savu pasūtījumu, klients piekrīt, ka viss viņa pasūtījums tiks izsūtīts tikai tad, kad visas pasūtītās preces būs pieejamas noliktavā. Noliktavā pieejamo preču izsūtīšana pirms visas pasūtījuma preces ir pieejamas ir atļauta un tiks izdarīta vienīgi īpašos gadījumos. Protams, ja klients vēlas saņem noliktavā pieejamās preces pirms noliktavā neesošās preces ir piegādātas- tas ir iespējams, tomēr šajā gadījumā klientam būs jāpiemaksā papildus piegādes izmaksas (kuras ir tādas pašas kā regulārās piegādes izmaksas).

Problēmas ar piegādi.

DHL Express pieprasa parakstu pasūtījuma saņemšanas brīdī. Lūdzu pārliecinieties, Jūsu norādītajā piegādes adresē ir kāds, kas var saņemt Jūsu pasūtījumu, darba dienu (pirmdiena-piektdiena) biznesa stundu laikā.

Līdzīgi ar Omnivas piegādes veidu- ja izvēlaties kurjera piegādi, pārliecinieties, ka telefona numurs, uz kuru tiks nosūtīta SMS vai tiks zvanīts, ir pareizs. Mēs nenesam atbildību par to, ka Omniva atgriezīs Jūsu pasūtījumu mums atpakaļ tāpēc, ka Jūs neatbildējāt uz zvaniem. Tas pats attiecas uz Pakomāta piegādes veidu- telefona numuram ir jābūt Latviešu. Preces Pakomātā tiek turētas 7 dienas, pēc tam tās tiek nosūtītas mums atpakaļ. Vairāk un plašāku informāciju Jūs varat uzzināt, ieejot www.omniva.lv mājaslapā.

Mēs nenesam atbildību par piegādes aizkavēšanos, kas ir izraisīta mūsu loģistikas partneru dēļ, vai arī neparedzamu apstākļu dēļ- piemēram, laiks, brīvdienas, dabas stihijas, utt. Lūdzu atcerieties, ka mēs spējam norādīt tikai uz aptuvenu piegādes laiku, kāds mums ir dots no mūsu loģistikas partneriem. Lai spētu nodrošināt piegādi pēc iespējas labāku, lūdzu norādiet pilnu adresi- ielas nosaukumu, mājas vai dzīvokļa nosaukumu vai numuru, pilsētu un pasta indeksu; kā arī pareizu tālruņa numuru uz kuru mūsu loģistikas partneri var Jūs sasniegt nepieciešamības gadījumā. Līdzko Jūsu pasūtījums ir nosūtīts, Jūs saņemsiet sūtījuma izsekošanas numuru, ar kura palīdzību Jūs spēsiet sekot savam sūtījumam tiešsaistē. Lūdzu nekautrējies mūs kontaktēt, ja pamanāt kādas problēmas sūtījuma izsekošanas gadījumā. Mūsu klientu apkalpošanas nodaļa spēs sniegt Jums nepieciešamo palīdzību ātri un efektīvi.

Ja pasūtījums nevar tikt nogādāts jebkādu iemeslu dēļ, tas tiks uzglabāts loģistikas centra pasta nodaļā atkārtotai piegādei vai personīgai izņemšanai. Ja šis pasūtījums netiek pieprasīts, tas tiks vai nu nogādāts atpakaļ mums vai arī iznīcināts. Tādēļ, tā ir pircēja atbildība, ka pasūtījumam norādītā adrese ir pareiza, savādāk mūsu loģistikas partneris nespēs to Jums nogādāt. Līdzko pasūtījums ir tranzītā vai atrodas uzglabāšanā, lūdzu kontaktējiet mūsu loģistikas partneri pa tiešo par visiem piegādes, uzglabāšanas vai atkārtotas piegādes jautājumu gadījumā. Kā viņus var kontaktēt? Kontaktinformācija var tikt atrasta, nospiežot uz pasūtījuma izsekošanas saites. Pasūtījumi, kuri ir iznīcināti to neizņemšanas vainas dēļ netiks aizstāti vai atkārtoti izsūtīti.

Pretenziju un sūdzību protokols

Ja pasūtījums tiek nozaudēts, piegādāts nepareizi vai ir trūkstošs, mēs uzsāksim pretenzijas un sūdzības pretenziju ar mūsu piegādes partneri(em) Jūsu vārdā. Lai mēs varētu uzsākt šo pretenziju, divi apstiprinājumi ir nepieciešami- 1.) ar zvērestu apliecināta rakstveida liecība no klienta, ka pasūtījums netika saņemts, 2.) apstiprinājums no piegādes kompānijas, ka pasūtījums ir nepareizi apiets, sabojāts, pazaudēts, utt.

Tiklīdz pretenzija ir uzsākta, mēs Jums ātri nosūtīsim jaunu pasūtījumu vai arī atgriezīsim naudu- tā būs Jūsu izvēle un par Jūsu izvēli Jums ir mums jāpaziņo laikus. Mēs nevaram nosūtīt jaunu sūtījumu vai atgriezt naudu līdz tam brīdim, kamēr tranzītā esošais sūtījums ir oficiāli atzīts par zudušu no piegādātāja puses. Lūdzu ņemiet vērā, ka katrai loģistikas kompānijai ir savs īpašais pretenziju un sūdzību protokols, kuram tā seko. Tādēļ viss process var aizņemt līdz pat vienam mēnesim līdz izmeklēšana ir veikta.

Iebojāts vai sabojāts iepakojums

Kontaktlēcas un aksesuāri ir piegādāti tiem piemērotā drošā iepakojumā, tādēļ Jūs varat būt pārliecināti, ka Jūsu pasūtījums būs piegādāts izcilā un nesabojātā stāvoklī. Tomēr, ja sūtījuma paka ir iebojāta sūtījuma laikā, NEPIEŅEMIET šo pasūtījumu no mūsu loģistikas partnera/piegādātāja, bet norādiet iemeslu pasūtījuma noraidīšanai pasūtījuma piegādes protokolā, piemēram, ‘’skaidri redzams bojājums kastes kreisajā pusē’’, ‘’iztecējuša šķidruma zīmes’’, utt. Lūdzu, nekavējoties sazinies ar mums, lai spētu atrisināt šo problēmu pēc iespējas ātrāk un spētu izsūtīt jaunu sūtījumu.

Atbildēt uz # - Atcelt
#12
info@alensa.lv

Labrīt Marija, Plašāka informācija tika nosūtīta uz Jūsu epastu. Ceru, ka tagad visi apstiprinājumi ir saņemti? Ar cieņu, Alensa.lv komanda

#11
Marija

Labdien! Vaj jus sanemat manu pasutijumu ? Nesanemu apstiprinajumu par savu preci e-pasta! Zvanu.neviens neatbild! Kad sanemshu lecas?

#10
info@alensa.lv

Labdien Paul, Jūsu pasūtījums ir saņemts un nosūtīts pirmdien. Sakarā ar valsts svētku oficiālajām brīvdienām, arī mūsu kompānija bija brīvdienās. Piegādes laiki, kas ir norādīti, attiecas uz darba dienām. Ar cieņu, Alensa.lv komanda

#9
info@alensa.lv

Labdien Natālija, Pie DHL kurjera nomaksāt skaidrā naudā nav iespējams, tāda iespēja ir tikai ar Ominvas kurjeru. Veicot pasūutījumu ar DHL, preču apmaksai ir jābūt veiktai pirms nosūtīšanas. Ar cieņu, Alensa.lv komanda

#8
natālija

Pie DHL var nomaksāt skaidrā naudā? vai tikai pie omnivas?

#7
Pauls G.

Labvakar. Pasūtīju 4. maijā, vēl nav atnākusi paciņa!!!!

#6
info@alensa.lv

Labdien Marina, Vai veicāt pasūtījumu ar šo epasta adresi? Ja jā, tad pasūtījums diemžēl nav saņemts- pašlaik mums nav saņemtu pasūtījumu ar tādu e-pasta adresi, ne arī ar tādu vārdu. Ja Jūs veicāt samaksu, lūgums, nosūtīt informāciju uz mūsu epastu info@alensa.lv vai arī pazvanīt uz +371 661 6401­8 darba dienās no 8–4. Veiksmīgu dienu, Alensa.lv komanda

#5
Marina

Labdien, pasūtīju kontaktlēcas 18.04. ,bet uz epastu nesaņēmu pasūtījuma numuru.

#4
info@alensa.lv

Labdien, Vairāk info ir nosūtīta uz Jūsu epastu. Ar cieņu, Alensa.lv komanda

#3
Samanta

Sveiki! Kad atnaks mans pasutijums ?

#1
Normunds

Labdien, es gribētu zināt vai mans pasūtijums ir spēkā.

#2
info@alensa.lv

Labrīt Normund, Jūsu pasūtījums ir spēkā. Vairāk informācijas tika nosūtīts uz Jūsu e-pastu.

Lai Jums jauka diena,

Alensa.lv

VISA Master Card AMERICAN EXPRESS DISCOVER PayPal DHL omniva
Top