€ 0

Jūsu groziņā ir sekojošās preces:

Jūsu groziņš pagaidām ir tukšs

Iet uz savu groziņu

Nosacījumi un Noteikumi

Paldies par Alensa.lv mājaslapas apciemojumu. Alensa.lv ir daļa no vispārējā Alensa tīkla, kas piedāvā oriģinālas, augstas kvalitātes kontaktlēcas un ar tām saistītos produktus pa visu Eiropu! Šajā mājaslapā Jūs atradīsiet visu nepieciešamo informāciju (pamācību, noteikumus un nosacījumus kuriem Jūs, kā pircējs, klients and Alensa.lv internetveikala lietotājs piekrītat, kad apciemojot, sērfojat un veiciet pirkupus šajā mājaslapā. Pirms veiktā pirkuma apstriprinājuma Alensa.lv, Jūs ieraudzīsiet ailīti, ar kura atzīmēšanu, Jūs skaidri un gaiši piekrītat šeit minētajiem noteikumiem un nosacījumiem, ka tos esat izlasījis un sapratis. Vairāk informācijas vai tālāku skaidrojumu Jūs variet atrast dažādajās informatīvajās sadaļās, kas atrodas Alensa.lv mājaslapā. Mēs paturam autortiesības atsaukties uz tālāku informāciju, kas ir iekļauta šajās sadaļās un pieņemt, ka klients ir tās izlasījis un sapratis.

Navigācija

Ievada noteikumi

Šeit minētie nosacījumi un noteikumi attiecas iepirkšanos Alensa.lv internetveikalā.

Noteikumi un nosacījumi formulē un precizē līgumsaistības starp Pircēju un Pārdevēju. Visas līgumsaistības ir regulētas ar Čehijas Republikas likumiem. Ja līgumslēdzēja puse ir klients (patērētājs), visas attiecības, kas nav regulētas, ir reglamētas ar Čehijas Civilo Kodu (Czech Civil Code (Act No. 40/1964 Coll.)) un Patērātāju Aizsardzības Aktu (Consumer Protection Act (Act No. 634/1992 Coll.)). Ja līgumslēdzēja puse ir juridiskā puse jeb uzņēmējs, tad visas saistības un attiecības kas šeit nav noteiktas, ir atbilstošas Čehijas Tirdzniecības Kodam (Czech Commercial Code (Act No. 513/1991 Coll.)), visiem tajā minētajiem labojumiem.

Pārdevējam ir visas tiesības atcelt tos pasūtījumus, kuros ir vairāk par 10 produktiem, un atgriezt naudu atpakaļ pircējam (ja pircējs ir samaksājis iepriekš).

Saskaņā ar Pārdošanas Akta Elektroniskajiem Ierakstiem Čehijas Republikā (Electronic Records of Sales Act in Czech Republic), pārdevēja pienākums ir izsniegt pircējam viņa rēķinu. Tajā pašā laikā, pircēja pienākums ir aizpildīt saņemtos ieņēmumus ar nodokļu administrator tiešsaitē, gadījumā, ja ir tehniska kļūda, ne vēlāk kā 48 stundu laikā.


Atpakaļ uz navigācijas lapu

Reģistrācija un Alensa.lv darbošanās

Visi produkti un pakalpojumi tiek piegādāti ar mūsu galveno operatoru Alensas tīklā. Mūsu loģistikas centrs atrodas Čehijas Republikā. Mūsu mājaslapa Alensa.lv ir vadīta caur Alensa s.r.o., kas ir reģistrēta lejupminētajā adresē :

Alensa s.r.o.

Stružky 1326/6

198 00 Praha 9

Čehijas Republikas (ČR) PVN maksātāja numurs: CZ27179681

Alensas preču zīme, viss mājaslapas saturs, visi piedāvājuma materiāli, kas ir publicēti ar Alensas zīmolu, ir galvenā operatora Alensa tīkla intelektuālais īpašums, un ir aizsargāts ar autortiesības likumiem.


Atpakaļ uz navigācijas lapu

Mājaslapas lietošana un mūsu piedāvājumi

Klienti ir laipni lūgti lietot mūsu mājaslapu par velti vai nu kā viesis vai kā reģistrēts lietotājs. Klients ir atbildīgs par pareizu un apzinīgu lietošanu, saskaņā ar mūsu noteikumiem un nosacījumiem. Ļaunprātīgas lietošanas gadījumā, Alensai ir tiesības aizliegt Jums lietot mūsu mājaslapu un pakalpojumus uz neilgu vai patstāvīgu laiku.

Pareiza mūsu mājaslapas lietošana

Alensa.lv atļauj lietotājiem izmantot mūsu mājaslapu tikai un vienīgi likumīgos mēros un vajadzībās:

  • Vietējie, valsts tiesību un starptautiskie likumi nedrīkst tikt pārkāpti
  • Bojāšana, krāpšana, neautorizēta jebkura veida reklamēšanās ir aizliegta
  • Skaidri izteikti seksuāli attēli un informācija, kā arī informācija, kas kādā veidā ir ar ļaunu, naidīgu, diskriminējošo, aizvainojošo,var­darbīgu, uzmācīgu, utt. virzienu vērsta ir stipri aizliegta
  • Viltus identitātes lietošana nav atļauta


Lietotāji ir laipni lūgti atstāt savus komentārus mūsu mājaslapā. Tomēr, šie komentāri nedrīkst būt vērsti uz mūsu reputācijas bojāšanu vai citu reputācijas bojāšanu, kā arī šie komentāri nedrīkst tikt vērsti lai maldinātu vai aizvainotu citus lietotājus.

Noziedzīgi nodarījumi un ļaunprātīga tehnoloģijas izmantošana

Lietotāji ir stingri aizliegti vīrusu vai citu tehnoloģiski kaitīgu programmu ieviešanu un iepazīstināšanu mūsu mājaslapai; kā arī jebkāda veida digitālā uzbrukuma izveidošanu mūsu mājaslapā vai mūsu serveros. Šāda veida ļaunprātīga pielietošana tiek uzskatīta par kriminālo darbību un tiks ziņota valsts varas iestādēm. Šādas darbības gadījumā, Alensa pilnībā sadarbosies ar valsts varas iestādēm un sniegs tām visu nepieciešamu informāciju, kas ir pieprasīta pēc likuma.

Alensa netiks uzskatīta par atbildīgu tajos gadījumos, kad mūsu mājaslapa cieš no ļaunprātīga vīrusa programmas vai digitāliem uzbrukumiem.

Pareiza dīlera atlaižu koda un citu atlaižu kodu lietošana

Mūsų kreditų sistema buvo nutraukta 2018–12–31 ir daugiau nėra taikoma. Visi iki šios datos surinkti kreditai galios tol, kol bus išleisti.


Atpakaļ uz navigācijas lapu

Pirkuma Līgums

Pirkuma līgums tiek uzskatīts par veiktu un slēgtu tajā brīdī, kad Pircējs apstiprina savu pasūtījumu caur internetveikalā pieejamo iepirkšanās formu. Veicot pasūtījumu ar Alensa.lv, Pircējs apstiprina, ka lietošanas noteikumi un nosacījumi ir izlasīti, saprasti un Pircējs tiem piekrīt. Veicot pasūtījumu un atzīmējot norādīto lauciņu- piekrišana noteikumiem un nosacījumiem (ka Jūs tos esiet izlasījis, sapratis un piekrītat) Jūsu pasūtījuma laikā, Jūs apstipriniet, ka esat sasniedzis nepieciešamo juridisko vecumu saistošā līguma veikšanai. Jūs arī piekrītat, ka Jums pieder vai ir esoša un derīga recepte, ko Jūsu acu ārsts vai cits acu specialists ir izrakstījis tikai un vienīgi priekš Jūsu acīm. Tādejādi Jūs aplieciniet, ka Jūsu sniegtā informācija ir pareiza, derīga un tieši tāda, kāda ir minēta uz ārsta izrakstītās receptes. Jūs arī apstipriniet, ka izrakstītā recepte ir derīga. Jūs, Pircējs, sniedzat savu atļauju kontaktēt Jūsu acu ārstu, ja ir nepieciešamība pārbaudīt Jūsu receptes informāciju. Jūs saprotat, ka tā ir tikai un vienīgi Jūsu atbildība iziet regulāru acs pārbaudi un uzturēt derīgu recepti. Alensa.lv neuzņemas atbildību par sekām, kad Jūs esat sniedzis nepareizu informāciju, kas nepieciešamu Jūsu acs parametriem.

Pirkuma apliecinājums un rēķina piezīmes

Ja Pircējs skaidri un gaiši nepiemin “Piezīme Pārdevējam” nozīmētajā vietā, ka Pircējam ir nepieciešama papīra veida printētā formā pirkuma apliecinājums un iepakojuma veidlapa vai lapiņa, tad Pircējs piekrīt, ka šie dokumenti tiks piegādāati tikai un vienīgi elektroniskā formātā. Rēķini var tikt lejupielādēti no lietotājkonta personīgā profila Alensa.lv mājaslapā- ieejot “Mani Pasūtījumi” pārskatā pēc produkta izsūtīšanas brīža. Piedevām, šie rēķini var tikt iegūti, ja Pircējs kontaktē klientu apkalpošanas nodaļu. Pircējam ir iespēja nošķirt piegādes adresi no rēķina adreses, kā arī pievienot savu piezīmi pie pasūtījuma, ja ir tāda nepieciešamība.Šī informācija tiek automātiski iekļauta nodokļa dokumentā.

Alensas adrese uz visiem rēķiniem vienmēr tiks minēta kā Alensas galvenā biroja adrese. Tā nevar tikt nomainīta uz vietējo adresi. Katrs rēķins būs datēts ar to datumu, kad pasūtījums ir ticis izsūtīts, un nevis tad, kad pasūtījums ir veikts. Datums uz rēķina nevar tikt labots vai mainīts no Alensas puses. Tomēr rēķinā ir iespējams iekļaut papildus informāciju, piemēram dzimšanas datumu vai bērna vārdu. Tomēr atceries, lai šī informācija būtu iekļauta Jūsu rēķinā, neazmirsti iekļaut to tai nozīmētajā vietā “Piezīme Pardevējam” pasūtījuma veikšanas brīdī. Rēķini nevar tikt laboti, ja pēc pasūtījuma veikšanas Jūs vēlaties pievienot citu informāciju.

Alensa izsniedz vienu rēķinu par katru veikto pasūtījumu. Ja pircējs vēlas vairāk nekā vienu rēķinu vai dažādu rēķinus, viņam vai viņai tādā gadījumā būs jāveic atsevišķi pasūtījumi.


Atpakaļ uz navigācijas lapu

Maksājumi un Cenas

Jūs varat izvēlēties no lejupminētajām maksāšanas iespējām, tādejādi spējot veikt pasūtījumu pilnībā:

  • Bankas Transfēru/ pārskaitījumu: mūsu bankas konta informācija, uz kuru Jums jāapmaksā rēķins, tiks nosūtīta kolīdz saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu
  • Ar karti saņemšanas brīdī pie kurjera vai Pakomātā
  • Ar karti: Mastercard, Visa, Discover, American Express, utt.
  • PayPal

Drošs maksājums

Visi maksājumi tiks veikti drošā un stabilā veidā. Jūsu personīgā informācija tiks lietota un izmantota tikai un vienīgi maksājumu veikšanai un netiks nodota trešajām personām.

Maksājumi internetā

Ja Jūs izvēlējāties maksāt ar kredīt vai debit karti internetā, Jūs automātiski tiksiet novirzīts uz mūsu partnera drošo mājaslapu, kur Jums būs iespēja ievadīt visu nepieciešamo informāciju maksājumu veikšanai. Visa šeit ievadītā informācija ir kodēta. Lūdzu neaizmirstiet, šī maksājuma saikne ir derīga tikai uz noteiktu laiku. Ja dotais laiks ir beidzies, Jums tad būs jāieiet atpakaļ savā personīgajā kontā, kas atrodas mūsu mājaslapā, un jāmēģina veikt maksājumu no sākuma. Ja Jūs izvēlējāties PayPal kā maksājuma veidu, Jūs tiksiet nosūtīts uz PayPal drošo maksājumu lapu. Ja Alensai ir Jums jāatgriež nauda, tas tiks izdarīts automātiski.

Maksājums caur bankas transfēru

Ja Jūs esat izvēlējies maksāt ar bankas transfēru, mūsu bankas informācija tiks norādīta kolīdz pasūtījums ir veikts. Šī informācija arī ir pieejama apstiprinājumā e-pastā, ko Jūs saņemsiet automātiski pēc pasūtījuma veikšanas. Lūdzu ņemiet vērā, ka var paiet līdz pat 4 dienām, līdz maksājums ir saņemts un apstiprināts. Jūsu pasūtījums būs izsūtīts tikai tad, kad maksājuma saņemšana tiks apstiprināta no mūsu grāmatvedības nodaļas. Ja vēlaties paātrināt maksājuma apstiprināšanas procesu, lūdzu nosūtiet mums bankas transfēra apstiprinājumu no savas bankas. Tas var tikt nosūtīts PDF formātā uz mūsu e-pasta adresi info@alensa.lv.

Konta informācija priekš bankas transfēra

Kam: Alensa, s.r.o.

Banka: Citigroup Global Markets Germany AG

IBAN: DE63502109000­217632005

BIC / SWIFT: CITIDEFFXXX

Lūdzu atceries, tā ir Jūsu atbildība iekļaut sava pasūtījuma numuru komentāru vai piezīmes lauciņā. Gadījumā, ja Alensai būs Jums jāatgriež kāds maksājums, Jums ir jāsniedz visa nepieciešamā informācija lai varētu to veikt ātri un bez kavēšanās.

Cenas Alensa.lv mājaslapā

Visas produktu un piegādes cenas, kas ir norādītas Alensa.lv internetveikalā, iekļauj PVN. Jebkura atlaide vai atlaižu kodi ir derīgi līdz Alensa.lv norādītajam laikam un ne ilgāk.

Alensai ir tiesības mainīt cenas, atkarībā no tirgus segmenta, konkurences, ražotāja un pircēju pieprasījumiem, utt. Mēs cenšamies sniegt un nodrošināt zemāko iespējamo cenu Latvijas tirgū. Klienti ir laipni lūgti pieprasīt zemāku cenu, ja nosacījumi minēti Zemākās cenas garantijā ir atbilstoši un respektēti.


Atpakaļ uz navigācijas lapu

Problēmas ar maksājumiem

  • Vispirms, lūdzu, pārbaudiet savu bankas vai PayPal kontu, lai pārbaudītu, ka maksājums ir vai nav bijis veiksmīgs; un, ja nepieciešams- vērsties pēc tehniskās palīdzības.
  • Ja Jūsu maksājums ir veiksmīgs, bet tas neparādās kā tāds mūsu sistēmā, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu- info@alensa.lv , un mēs apstiprināsim šo maksājumu caur grāmatvedības nodaļu.
  • Ja Jums ir problēmas ar maksājuma lapu (mūsu mājaslapā), lūdzu pamēģiniet ienākt savā Alensa.lv kontā no cita datora (vai telefona vai jebkuras citas ierīces) vai arī atjaunojot savu pārlūku.



Atpakaļ uz navigācijas lapu

Piegādes cena un cita ar piegādi saistīta informācija

Maksājumu metodes un veidiDHL ExpressOmniva
Kredītkarte vai debitkarte€4.99€2,99
PayPal€4.99€2,99
Bankas transfērs€4.99€2,99
Piegāde ar pēcapmaksu ar karti/€2.99
  

Piezīmes:

- Piegādes cena iekļauj PVN

- Cena ir galējā, nav nozīmes kāds maksājuma veids ir ticis izvēlēts- un tas iekļauj iepakošanu un piegādi

- Piegādes maksas nav atkarīgas no kopējā pasūtījuma svara un izmēra

Piegāde par velti Alensa.lv internetveikalā

Alensa piedāvā piegādi par velti tiem pasūtījumiem, kas ir virs €39, un šī summa ir pirms piegādes cena tiek pieskaitīta klāt.

Alensa.lv ik pa laikam piedāvā dažādas akcijas, piemēram- piegādi par velti. Īpašie piedāvājumi un īpašās cenas ir norādītas Alensa.lv mājaslapā, e-pasta kampaņās vai arī sociālajos mēdijos pirkuma laikā. Katras akcijas ilgums un nosacījumi ir skaidri un gaiši norādīti katras akcijas laikā. Lai tiktu pielietoti, šīs akcijas nosacījumi ir jāievēro pēc to nosacījumiem.

Sūtījumi aiz Latvijas robežas

Mēs nepiegādājam uz citām valstīm no šī Alensa.lv internetveikala.

Piegāde pēc maksājuma

Alensa.lv izsūtīs Jūsu pasūtījumu tikai tad, kad maksājums ir saņemts. Lūdzu atceries, ja ir bankas transfers ir ticis izvēlēts kā maksājuma metode, tad Jūsu pasūtījuma piegāde var ieilgt. Ja Jūs vēlaties mazināt iespējamo kavēšanos, lūdzu nosūtiet Jūsu bankas apstiprinātu veiksmīgu maksājumu. Jūs variet lasīt vairāk par šo mūsu maksājumu veidu mājaslapā. Dažas kontaktlēcas ar retiem acs parametriem var nebūt mūsu noliktavā pirkuma brīdī. Alensa.lv šajā gadījumā rezervēs šīs lēcas priekš klienta un nekavējoties pasūtīs tās no ražotāja. Maksājums ir noņemts pasūtījuma veikšanas brīdī, un nevis pasūtījuma izsūtīšanas laikā. Maksājums par produktiem, kas pašreiz nav noliktavā, būs noņemts nekavējoties, tādejādi apstiprinot Jums nepieciešamo produktu rezervāciju.

Produktu pievienošana

Lūdzu ņemiet vērā, ka pašreizējā lielā daudzuma pasūtījumu dēļ (ko mēs saņemam mūsu noliktavā), mēs ne vienmēr varam garantēt pasūtījumu apvienošanu. Ja Jūs vēlaties apvienot vairākus savus veiktos pasūtījumus, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu nekavējoties- un Jūsu pieprasījuma iespējas tiks paskaidrotas. Jūsu maksājums tiek uzskatīts par galēju maksājuma veikšanas brīdī. Ja Jūs vēlaties pievienot kaut ko klāt, Jums būs jāveic vēl viens atsevišķs pasūtījums- un rezultātā, standartās piegādes maksas tiks piemērotas.


Atpakaļ uz navigācijas lapu

Piegādes Laiki


Piegādes servissAptuvenie piegādes laiki
DHL1–2 darba dienas no izsūtīšanas datuma
Omniva3–4 darba dienas no izsūtīšanas datuma
  

Piezīme:

- Ja Jūsu pasūtījums ir veikts pirms pusdienlaika, tas tiks izsūtīts tajā pašā dienā

- Ja Jūsu pasūtījums it veikts pēc pusdienlaika (pēc plkstn. 12), tas tiks izsūtīts nākamajā darba dienā

- Ja Jūs izvēlējaties maksāt ar bankas transfēru, Jūsu pasūtījums tiks izsūtīts nākamajā darba dienā pēc tam, kad šī maksājuma saņemšana tiks apstiprināta ar mūsu grāmatvedības nodaļu

- Pasūtījumi netiek izsūtīti nedēļas nogalēs 

- Aptuvenie piegādes laiki tiek aprēķināti no tās dienas, kad pasūtījums tiek izsūtīts, un nevis no tās dienas, kas pasūtījums ir veikts.

Sekot savam pasūtījumam

Tāpēc ka Alensa saņem lielu skaitu pasūtījumu ik dienu, klients ir atbildīgs pats par sava pasūtījuma sekošanu. Jūs saņemsiet savu individuālo Track &Trace (izsekošanas) numuru, kas Jums ļaus izsekot sava pasūtījuma atrašanās vietu internet. Gadījumā, ja Jūs neesat saņēmis šo kodu savā e-pasta adresē, kas apstiprina Jūsu pasūtījuma izsūtīšanu, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu. Tur Jums tiks sniegta visa nepieciešamā informācija.

Piegādes laiki precēm, kas pašreiz neatrodas noliktavā

Dažas kontaktlēcas ar īpaši retiem vai specifiskiem parametriem var pašreiz nebūt noliktavā. Mēs tās Jums rezervēsim un pasūtīsim pa tiešo no ražotāja. Tas nozīmē, ka piegādes laiks var ieilgt par iepriekš minēto. Izsūtīšana šīm specifiskajām kontaktlēcām, kuras mēs neuzturam bieži savā noliktavā, ir atkarīga no mūsu ražotāja piegādes nosacījumiem un var aizņemt līdz pat 2–4 nedēļām.

Kad izvēlieties un pasūtiet savas lēcas, Jums tiks norādīts aptuvenais izsūtīšanas datums produkta piedāvāšanas lapā. Tas var mainīties, atkarībā no izvēlēto gala kontaktlēcu parametriem. Tā ir klienta atbildība sekot līdzi šai informācijai pasūtījuma veikšanas laikā.

Alensa non-stock products delivery times

Pēc tam, kad Jūsu specifiskie parametric ir izvēlēti, Jums tiks norādīts jaunais aptuvenais izsūtīšanas datums- tas būs balstoties uz izvēlēto parametru pieejamību, tā kā tas ir minēts iepriekšējā paragrāfā Lūdzu ņemiet vērā, ka “noliktavā pieejošie” produktu informācija norāda par produktu vispārējo pieejamību. Tas nozīmē, ka Jūsu specifiskie parametri var nebūt pieejami mūsu noliktavā. Lūdzu paļaujieties tikai un vienīgi uz to piegādes informāciju, kas tiek sniegta tajā brīdī, kad Jūsu gala specifiskie kontaktlēcu parametri ir izvēlēti. Jebkura iespējamā un sagaidāmā aizkavēšanās tiks apstiprināta pirms turpinot iet uz savu grozu (pirkuma veikšanas brīdī) lapā, un tā atkal tiks apstiprināta pasūtījuma apstiprināšanas e-pastā. Klients tiks brīdināts, ja tikai daļa no pasūtījuma ir pieejama noliktavā un šī informācija tiks sniegta pasūtījuma apstiprināšanas e-pastā, tādejādi pasūtījums tiks izsūtīts tikai tad, kad visi produkti šajā pasūtījumā būs pieejami. Alensai ir tiesības pamainīt produktu pieejamību un aptuveno piegādes laiku pat pēc tam, kad pasūtījums ir izdarīts.

Pasūtījumi ar abiem- noliktavā pieejamajiem un nepieejamiem produktiem

Pēc vēlamo kontaktlēcu parametru izvēles katrai acij un pirms pasūtījuma savilkšanas un maksājuma, klients ir atbildīgs ievērot un pamanīt aptuveno piegādes laiku katram izvēlētajam produktam, kas atrodas pirkuma grozā.

Alensa non-stock products delivery times basket

Ar maksājuma apstiprināšanu un pabeigšanu, klients piekrīt, ka viņa pasūtījums tiks izsūtīts tikai tad, kad visi pasūtītie produkti būs pieejami noliktavā. Noliktavā esošo produktu izsūtīšana pirms noliktavā neesošo produktu izsūtīšanas (ja abi ir vienā pasūtījmuā) ir atļauta vienīgi īpašos gadījumos. Ja klients vēlas, par papildus piegādes maksu (kas ir tāda pati, kā standarta piegādes cena) noliktavā esošo produktu izsūtīšana var tikt veikt pirms sagaidot pašreiz neesošo produktu piegādi.


Atpakaļ uz navigācijas lapu

Problēmas ar piegādi

DHL pieprasa parakstu pirms produkta izsniegšanas. Tādēļ, lūdzu pārliecinieties, ka kāds būs Jūsu minētajā adresē piegādes laika biznesa stundās no pirmdienas līdz piektdienai. Piegāde netiek veikta nedēļas nogalēs.

Mēs neesam atbildīgi par piegādes kavēšanos, kas ir izraisīta mūsu loģistisko partner dēļ vai dažādu situāciju dēļ, kuras mēs nespējam ietekmēt, piemēram- brīvdienas, laika apstākļi, utt. Lūdzu paturiet prātā, ka mēs sniedzam aptuvenos piegādes laikus balstoties uz informāciju, kas ir sniegta no mūsu loģistikas partneriem. Retajās situācijās, daži sūtījumi var tikt piegādāti pirms vai pēc norādītā laika. Lai nodrošinātu pēc iespējas ātru un vieglu piegādi, lūdzu norādiet pilnīgu piegādes adresi (ielas nosaukumu, mājas vai dzīvokļa numuru, pasta indeksu, pilsētu) un telefona numuru, pa kuru mūsu loģistikas partneri varētu ar Jums sazināties nepieciešamības gadījumā. Kolīdz Jūsu pasūtījums tiks izsūtīts, Jūs saņemsiet Track &Trace (izsekošanas) numuru, ar kura palīdzību Jūs viegli spēsiet sekot savam pasūtījumam internet. Lūdzu nekautrējieties sazināties ar mums, ja pamanāt kādu kļudu Track &Trace. Mūsu klientu apkalpošanas nodaļa ar prieku atbildēs Jūsu jautājumus ātri un efektīvi.

Ja paciņa nevar tikt piegādāta dažādu iemeslu dēļ, tā tiks paturēta vietējā pasta nodaļā vai arī loģistikas centrā, kur var pieprasīt to vēlreiz piegādāt vai arī klients to var izņemt personīgi. Ja šī paciņa netiek pieprasīta, tā var tikt vai nu iznīcināta vai arī atpakaļ mums atsūtīta. Tādēļ, tā ir pircēja atbildība pārliecināties, ka sūtījums tiks saņemts sniegtajā adresē, kā arī sazināties ar piegādes firmu pa tiešo no tā brīža, kad sūtījums ir tranzītā vai uzglabājas. Iznīcinātie sūtījumi netiks aizvietoti un nauda netiks atgriezta atpakaļ.

Pretenzijas protokols

Ja sūtījums tiek uzskatīts par pazudušu, zaudētu vai piegādātu nepareizi, mēs uzsāksim pretenziju ar mūsu piegādes partneri(em) Jūsu vārdā. Lai pretenzija varētu tikt uzsākta, divi apstiprinākumi ir nepieciešami: 1.) parakstīta ar zvērest apliecināta rakstveida liecība no klienta, ka sūtījums nav saņemts; 2.) pierādījums no piegādes firmas, ka ar sūtījumu ir nepareizi apgājušies.

Kolīdz pretenzija ir procesā, mēs ātri izsniegsim Jums jaunu sūtījumu vai atgriezīsim naudu- pēc Jūsu izvēles. Mēs neizsniegsim naudas atgriešanu vai jauna sūtījuma izsūtīšana kamēr pašreizējā paciņa ir tranzītā un kamēr tā oficiāli netiks pasludināta par zudušu no mūsu piegādātāju puses.

Iebojāts iepakojums

Kontaktlēcas un aksesuāri tiek piegādāti cietos iepakojumos vai paciņās pietiekamā izmērā, kas nodrošina nebojātu un izcilu produkta piegādes stāvokli. Tomēr, ja iepakojums ir iebojāts piegādes laikā, NEPIEŅEMIET šo iepakojumu no kurjera un skaidri norādiet iemeslus piegādes protokolā, piemēram, “iztecējis šķidrums”, “skaidri redzams iepakojuma bojājums”, utt. Lūdzu nekavējoties sazinieties ar mums, lai mēs varētu atrisināt šo problēmu un izsniegt jaunu sūtījumu.


Atpakaļ uz navigācijas lapu

Garantija un Atgriešana

365-dienu garantijas periods sākas no tās dienas, kad Pircējs ir produktu saņēmis. Ja iegādātais produkts, tā iepakojums vai instrukcijas, kas ir pievienotas klāt, norāda derīguma datumu kas ir saskaņā ar īpašām regulācijām, tad garantijas periods beigsies ar tajā norādīto derīguma termiņu. Mēs parasti piegādājam kontaktlēcas ar derīguma termiņu ilgāku nekā 24 mēneši. Datums, līdz kuram produkts ir derigs, ir skaidri norādīts uz katra produkta un tā iepakojuma. Ja Jums rodas jautājumi par šiem datumiem, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu pēc palīdzības- info@alensa/lv.

Produktu apmaiņai un atgriešanai ir jāpiepilda sekojošie kritēriji:

  • Kontaktlēcu kastītes (iepakojums) ir jābūt neatvērts, neiebojāts, nelietots, neapzīmēts un tam ir jābūt tādā stāvoklī, lai varētu to pārdot*
  • Produktiem ir jābūt iegādātiem no Alensa.lv ne ilgāk kā par vienu gadu no oriģinālā iegādes datuma.

*saskaņā ar ES veselības un drošības noteikumiem

Apmaiņas and atgriešanas nolikums attiecas uz:

  • Apmainot kontaktlēcas uz citiem parametriem – Apmainot uz citu produktu (Klientam ir jāpasūta jaunais produkts atsevišķi un nauda tiks atgriezta kolīdz mēs būsim saņēmuši veco produktu.)
  • TopVue naudas atgriešanas garantija
  • Produkti tiks sūtīti uz kvalitātes pārbaudi

Klientam ir jāseko mūsu nosacījumiem un ierādījumiem, kas ir minēti mūsu apmaiņas & atgriešanas nosacījumu sadaļā, kad vēkaties atgriezt kādu produktu.

Katrai apmaiņai un atgriešanai ir jāseko līdzi šai procedūrai:

Alensa nav atbildīga par atgrieztajiem produktiem, kur atgriešanas procedūra nav ievērota, kā tā ir minēta šeit. Pirmkārt, lūdzu kontaktējiet mūsu klientu apkalpošanas nodaļu caur kontaktformas norādīto formu, kas ir norādīta mūsu mājaslapā, vai arī caur e-pastu, kur Jūs norādiet atgriešanas iemeslus, kā arī visu citu nepieciešamo informāciju- pasūtījuma numuru, pilnīgu produktu aprakstu, utt. Mūsu darbinieki pārskatīs Jūsu pieprasījumu, lai pārliecinātos, ka tas atbilst apmaiņas kritērijiem un ieteiks Jūsu nākamos soļus.

Mūsu klientu apkalpošanas nodaļas pārstāvji cenšas Jums atbildēt 1–2 biznesa dienu laikā. Kad apmaiņa vai atgriešana ir apstiprināta un atļauta, Jūs saņemsiet atgriešanai paredzētu etiķeti. Lūdzu, lietojiet TIKAI šo etiķeti, kad atgriešat atpakaļ savu produktu.

Atgriešanas procedūra seko 4 soļiem:

  • 1. Apstipriniet savu produkta atgriešana kontaktējot mūsu klientu apkalpošanas nodaļu
  • 2. Mūsu klientu apkalpošanas nodaļa Jums izsniegs produkta atgriešanas uzlīmes vai etiķetes
  • 3. Droši iepakojiet savu sūtījumu un lietojiet Jums izsniegto atgriešanas etiķeti
  • 4. Nosūtiet savu iepakojumu atpakaļ mums

Lūdzu, nosūtiet neattaisītu un neiebojātu kontaktlēcu iepakojumu (vai kontaktlēcu šķīdumu) pa pastu, un iepakotu izturīgā, cietā iepakojumā, nevis konvertē- tādejādi pārliecinoties, ka products netiks iebojāts tranzītā. Iekļaujiet pirkuma pierādījumu no Alensa.lv, kā arī norādījumus par nākamo soli. Tas ir, ja Jums gadījumā ir nepieciešami citi parametric, iekļaujiet papildus informāciju par to, kas tieši ir nepieciešams. Ja Jūs sagaidiet naudas atgriešanu Jūsu bankas kontā, lūdzu iekļaujiet visu nepieciešamo informāciju, lai mēs spētu to izdarīt. Ja Jūs maksājāt tiešsaitnē, nauda tiks atgriezta automātiski uz Jūsu PayPal kontu vai uz karti, ar kuru maksājums tika veikts.

Atgriešanas cena

Klients ir atbildīgs par sūtīšanas izmaksām, kas ir sasitītas ar produkta(u) atgriešanu. Alensa.lv nesniedz iepriekš apmaksātu iespēju produktu atgriešanai tiem produktiem, kuri ir kļūdaini pasūtīti vai vairs nav vajadzīgi. Tomēr, ja Alensa.lv ir atbildīga par nekvalitatīvu pārdošanu, visas izmaksas saistītas ar produkta apmaiņu vai atgriešanu tiks segtas no Alensa.lv puses, tādēļ Alensa.lv nosūtīs jaunos produktus bez jebkādas papildus cenas.

Atgriešanas apstrādes laiks

Alensa.lv apstiprinās, kad Jūsu atgrieztais produkts ir saņemts un informēs par jaunā pasūtījuma status. Mēs cenšamies izpildīt visus atgrieztos pasūtījumus 30–60 dienu laikā. Lūdzu, kontaktējiet klientu apkalpošanas nodaļu, ja Jūs uzskatāt ka ir kāda manāma aizkavēšanās.

Lūdzu ņemiet vērā, ka atgriešanas procedūra ieilgs, ja vēlēsieties atgriezt saulesbrilles to oriģinālajā un neiebojātajā iepakojumā. Ta sir tāpēc, ka autentiskums un saulesbriļļu stāvoklis ir rūpīgi pārbaudīts un izpētīts mūsu centrālajā noliktavā. Tas var aizņemt pat 2 mēnešus.

Pircējs piekrīt respektēt nepieciešamo laiku, kas ir vajadzīgs atgriešanas apstrādei.


Atpakaļ uz navigācijas lapu

Sūdzības par produktiem un pakalpojumiem

Alensa.lv nepieņems sūdzības tajos gadījumos, kad produkts jau ir izmests ārā un nevar būt pārbaudīts. Lūdzu atturieties no aizdomās turēto bojāto preču izmešanas ārā, un norādiet bildes, attēlus par jebkādu redzamu bojājumu vai defektu. Sūdzību gadījumā, pircējam vispirms ir jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas nodadļu, kur tiks norādīts un ieteikts, kā labāk rīkoties. Ja produktu ir nepieciešams atgriezt, klientam ir jāseko līdzi procedūrai, kura ir norādīta mūsu apmaiņas un atgriešanas nosacījumu sadaļā.

Sūdzības par TopVue produktiem tiek parasti apstrādātas saskaņā ar nosacījumiem, kas ir minēti mūsu TopVue naudas atgriešanas garantijas nodaļā- ja vien visi nosacījumi ir ievēroti.

Alensa.lv pārdevējs internet, kurš nodarbojas ar kontaktlēcu un ar tām saistīto produktu pārdošanu, un Alensa.lv nav ne optiķis, ne tā pārstāv kādu profesionālo medicīnas iestādi. Tas nozīmē, ka mēs pēc likuma nevaram piedāvāt un pārdot izmēģinājuma kontaktlēcas, kā arī mēs nevaram pārdot lēcas individuāli no lielāka iepakojuma- t.i., Alensa var pārdot tikai un vienīgi oriģinālos un pilnīgos iepakojumus, nevis tikai daļu no tiem.

Aizdomās turētas bojātas kontaktlēcas vai sūdzības par kvalitāti

Ja Jums ir kādas sūdzības par kontaktlēcu kvalitāti (iekaisums, apsārtums, neskaidra redze, nepatīkama sajūta, sausuma sajūta, iesarkanas acis, utt.), mēs šajā gadījumā nosūtīsim šīs lēcas atpakaļ ražotājam, kurš tad veiks rūpīgu kvalitātes pārbaudi uz šīm lēcām. Lūdzu ņemiet vērā, ka šis process var aizņemt pat vairākus mēnešus, iekļaujot sūtīšanas laiku, jo mēs gaidām un paļaujamies uz gala atbildi no mūsu ražotāja. Dažas lēcas var tikt nosūtītas ārpus valsts robežām, kas tādejādi var paildzināt šī procesa laiku. Kad ražotāja kļūda ir atklāta, mēs Jums nosūtīsim jaunas lēcas ar tādiem pašiem parametriem, kā iepriekš un par velti. Tomēr, ja tiks atklāts, ka nav ražotāja kļūdas, mēs šajā gadījumā nevaram Jums izsūtīt jaunas lēcas vai atgriezt naudu.

Ja Jūs vēlaties atgriezt bojātu vai defektīvu produktu, lūdzu iepakojiet to(s) stiprā un izturīgā iepakojumā (vēlams kastē) un nosūtiet ar reģistrētu un oficiālu pasta nosūtījumu. Tas ir tādēļ, lai bojājumi tiktu novērsti transportācijas laikā. Kontaktlēcas, kas ir iebojātas turpmāk atgriešanas tranzītā, netiks pieņemtas, aizvietotas vai atgriezta nauda. Lai ražotājs spētu veikt pilnīgu pārbaudi, Jums vajadzēs nosūtīt lēcas un VISUS iepakojumus. Ja Jūs vēlaties atgriezt lēcas, kuras ir atvērtas (vai lietotas), to izžūšanai transportēšanas laikā ir jābūt novērstai. Ievietojiet lēcas konteinerītī ar tām piemērotu šķīdumu un aiztaisiet tās ļoti cieši. Tā kā katrs atgriešanas gadījums ir unikāls, mēs stipri iesakām Jums sazināties ar klientu apkalpošanas nodaļu pirms veikt atgriešanu, kur Jums būs iespēja izteikt, ka Jūs veiksiet šo atgriešanas procesu- cik lēcas tiks atgrieztas, vai iepakojums bija attaisīts vai nē, vai iepakojuma kastīte tiks atgriezta, komunikācija ar LOT numuru, utt.) un norādiet šo informāciju pa e-pastu info@alensa.lv. Produktiem, kurus Jūs vēlaties atgriezt, ir jābūt kopā ar vēstuli, kurā produkta defekts ir aprakstīts, kā arī sagaidāmais un vēlamais rezultāts (ražotāja atgriezums vai lēcu aizvietošana) ir minēts. Sūdzības un pieprasījumi produktu atgriešanas vai apmaiņas veikšanai ir jābūt veiktiem 6 mēnešu laikā no produktu saņemšanas brīža. Kvalitātes pārbaude no ražotāja var aizņemt līdz pat vairākiem mēnešiem. Alensa nespēs darīt neko tālāk, pirms ražotājs neiesniegs kvalitātes pārbaudes ziņojumu. 

Neapmierinātība ar jaunā zīmola lēcām

Pārejot uz jauna zīmola lēcām, pat ja tas ir ieteikts no speciālista puses, ietver sevī risku, ka šis jaunais zīmols var nebūt Jums piemērots. Pārdevējs nav atbildīgs par medikālajiem sarežģījumiem vai neērtības sajūtām, kas radušās nēsājot lēcas ne pa receptei. Vienmēr konsultējieties ar savu acu ārstu vai optiķi oirms nolemjat iegādāties jaunas lēcas. Katram nēsātājam var būt dažāda pieredze un saderība ar lēcām un viņa acīm. Alensa neuzņemas atbildību par jebkādām problēmām, kas ir radušās iegādājoties lēcas bez optiķa vai acu ārsta iepriekšējas konsultēšanās. Klients ir atbildīgs par derīgas receptes atrašanos un tādēļ ir arī atbildīgs par tajā minētajām lēcām iegādi, un bez novirzēm bez iepriekšējas acu ārsta konsultācijas. Tas arī ir attiecināms uz kontaktlēcu šķīdumiem, acu pilieniem un acu aerosoliem.

Mēs vienīgi apmainām vai atgriežam naudu par lēcām un citiem produktiem, ja to iepakojums ir neattaisīts un neiebojāts.

Neapmierinātība ar krāsaino kontaktlēcu efektu

Gala rezultāts krāsainajām lēcām ir ļoti subjektīvs un var atšķirties dažādu iemeslu, ietekmes un apstākļu dēļ. Pirmkārt, efekts ietekmējas no Jūsu dabiskās acs pigmentācijas. Otrkārt, tas var būt ietekmēts ārējo apstākļu dēļ, piemēram, gaismas stāvoklis, make-up un apģērba izvēle. Kas vēl vairāk, krāsaino kontaktlēcu veids (pastiprinošs vai necaurredzams) var radīt pavisam citu efektu, kad ielikts Jūsu acīs. Tāpēc, ka tas ir neiespējami paredzēt katra individuāla rezultātu, mēs nepiedāvājam atgriešanu krāsainajām lēcām, ja neapmierinātība ir balstīta uz krāsas gala izskata rezultātu. Iegādājoties krāsainās lēcas, klients piekrīt, ka šī veida lēcas ir neatgriežamas, ja nu vienīgi ražošanas kļūda vai defekts ir atzīts no ražotāja puses.

Neapmierinātība nepareizo parametru saņemšanas gadījumā

Vienmēr nekavējoties sazinieties ar klientu apkalpošanas centru, ja esat pamanījis, ka nepareizie lēcu parametri ir saņemti silti iesakām vienmēr pārbaudīt lēcu parametrus uz kastītes, pirms kontaktlēcu iepakojuma atvēršanas. Gadījumā, ja nepareizie lēcu parametri ir nosūtīti mūsu kļūdas dēļ, jaunās lēcas ar pareizajiem parametriem tiks Jums nosūtītas bez papildus maksas vai arī nauda tiks Jums atgriezta atpakaļ (ja par lēcām jau esat samaksājis iepriekš). Taču, ja gadījumā Jūs kā klients esat kļūdaini veicis pasūtījumu un pasūtītās lēcas nesakrīt ar Jūsu recepti, šajā gadījumā Alensa var tikai apmainīt uz citām vai atgriezt naudu, ja lēcas nav attaisītas, lietotas vai iebojātas. Jūsu receptei (priekš kontaktlēcām) ir jābūt oficiālai un ne vecākai kā par 1 gadu. Tādēļ esiet vērīgs un uzmanīgi ievadiet pareizos parametrus pasūtījuma laikā. Alensa patur tiesības pieprasīt Jūsu recepti un salīdzināt to ar Jūsu pasūtījumu strīdu un neapmierinātības gadījumā.

Sūdzības par mūsu mājaslapu un tās saturu

Alensa patur tiesības labot mājaslapas saturu jebkurā laikā. Mēs cenšamies sniegt mūsu klientiem vissvaigāko informāciju, tomēr nevaram būt turēti par atbildīgiem par pagaidu maldinošu informāciju vai kļūdām. Tas pats attiecās uz tehniskajām problēmām, kuras ir radušās ļaunprātīgu uzbrukumu rezultātā, vai programmatūras dēļ (vīrusi, hakeri, utt.). Ja Jūs atrodiet kādus traucējumus mūsu mājaslapā vai tās saturā, lūdzu paziņojiet to mūsu klientu apkalpošanas nodaļai, lai mēs to varētu attiecīgi izlabot.

Komentāri, ko atstājuši klienti mūsu mājaslapā nekādi nepārstāv Alensa.lv uzskatus, domas, nostājas, utt, un tie ir jāuzskata par subjektīviem. Tāda veida komentāri nedrīkst tikt uzskatīti par padomiem vai norādījumiem. Alensa.lv centīsies labot, koriģēt vai adresēt jebkuru potenciāli maldinošu vai nepareizu informāciju. Problemātiski vai aizskaroši lietotāji tiks izskatīti.


Atpakaļ uz navigācijas lapu

Alternatīvā strīdu izšķiršana (jeb Alternative Dispute Resolution no angļu valodas)

Pircējam ir tiesības pieprasīt Alternatīvās Strīdu Izšķiršanas iespēju, ja pircējs nav apmierināts ar produkta sūdzības rezultātu vai arī, kad pircējs uzskata, ka Pārdevējs ir ļaunprātīgi izmantojis pircēja tiesības. Tie var kontaktēt Pārdevēju pa e-pastu- info@alensa.lv. Ja pārdevējs atsakās veikt korekciju vai neatbild uz iesniegto jautājumu 30 dienu laikā, klientam ir tiesības iesniegt sūdzību Alternatīvās Strīdu Izšķiršanas vietnē (jeb SAI). Jūs varat iepazīties ar plašāku informāciju Eiropas Patērātāju Informēšanas Centrā- https://ec.europa.eu/consumers/odr p>

Pircējs var arī iesniegt sūdzību tiešsaitē, piemēram, caur šo saitni: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?… . Šajā saitnē ir norādīts arī citi veidi, kā sūdzības var tikt iesniegtas.

Definīcija “klients, pircējs, patērētājs” saistībā ar Alternatīvo Strīdu Izšķiršanu attiecās uz tiem, kuri darbojās ārpus sava amata, profesijas, tirdzniecības vai uzņēmējdarbības. Plašāka informācija var tikt atrasta arī Patērātāju Tiesību Aizsardzības Centrā- http://www.ptac.gov.lv/…s-komisija-0 .Strīda izšķiršana ir bez maksas vai arī par samērā nelielu summu. Alternatīvā Strīdu Izšķiršana attiecas tikai uz garās distances iepirkumiem.


Atpakaļ uz navigācijas lapu

Izstāšanās no līguma

Kā minēts zem ES likuma, katram ir tiesības izstāties no līguma 14 dienu laikā no produkta saņemšanas. Pircējam ir jāievēro sekojoši nosacījumi, ja vēlas izslēgt sevi no līguma:

Atgrieztajiem produktiem ir jābūt pilnīgiem

Produkti nevar būt lietoti vai iebojāti. Oriģinālais iepakojums nedrīkst tikt atvērts. Ja Pircējs atver oriģinālo iepakojumu, tad šis produkts nevar tikt tālāk lietots higiēnas un drošības dēļ- tāds produkts vairs turpmāk nevar tikt pārdots, tādēļ nevar būt atgriezts. Šis nosacījums neattiecas uz saulesbrillēm un briļļu rāmjiem. Ja Jūs vēlaties atgriezt vai apmainīt saulesbrilles vai briļļu rāmjus 14 dienu laikā no to saņemšanas, mēs pieprasam, ka Jūs atgriežat produktu pilnībā, iekļaujot briļļu futlāri, ārējo iepakojumu, kopšanas drāniņu, ielikņus, un visas emblēmas, etiķetes kas šo produktu identificē. Ja visas produkta daļas netiek atgrieztas, tad šis produkts tiek uzskatīts par nepilnīgu, tādejādi, apmaiņa vai naudas atgriešana netiks veikta. Paldies jau iepriekš par Jūsu sapratni un piekrišanu.

Nepieciešamā dokumentācija

Lūdzu iekļaujiet pirkuma pierādījumu no Alensa.lv, tā kopiju vai pasūtījuma numuru. Ja nepieciešams, neaizmirstiet iekļaut savu bankas konta numuru.

Produktiem ir jābūt atgrieztiem to oriģinālajā stāvoklī

Lūdzu atgrieziet produktus izturīgā, kartona kastē un nevis aploksnē (pat ja šī aploksne ir ar anti-šoku). Ja sūtījums cieš transportācijas laikā, mēs neesam spiesti pieņemt to. Līguma izstāšanās gadījumā, un, ja Pircējs ievēro visus iepriekšminētos nosacījumus, viņš(a) saņems pilnu naudas atgriešanu, kā arī oriģinālā sūtījuma nosūtīšanas izmaksas. Pircējam būs jāapmaksā tikai tās izmaksas, kuras ir saistītas ar produkta atgriešanu. Naudas atgriešana tiks nosūtīta uz klienta kontu 2–10 dienu laikā no tās dienas, kad atgrieztie produkti ir saņemti atpakaļ pārdošanas stāvoklī (proti, oriģinālajā stāvoklī).

Cena un atgriešanas procedūra

Ja visi nepieciešamie nosacījumi ir ievēroti, Pircējam atgrieztās preces summa tiks atgriezta pilnībā. Nosūtīšanas izmaksas saistītas ar produkta atgriešanu ir Pircēja atbildība. Visi atgriezties produkti tiek apstrādāti saskaņā ar informāciju un nosacījumiem norādīti mūsu apmaiņas un atgriešanas nosacījumu lapā.


Atpakaļ uz navigācijas lapu

Privātuma regula

Personas datu aizsardzība un apstrāde ir regulēta ar sekojošo privātuma regulu

Atpakaļ uz navigācijas lapu

VISA Master Card AMERICAN EXPRESS DISCOVER PayPal DHL omniva
Top