Maksājuma metodes

Kā var samaksāt par savu pasūtījumu?

Pavisam vienkārši un ērti! Lejā mēs norādām iespējamos maksājuma veikšanas veidus.

  • Bankas transfērs/ pārskaitījums: informācija par mūsu bankas kontu, uz kuru jāveic maksājums, tiks nosūtīta kopā ar Jūsu pasūtījuma apstiprinājumu

  • Saņemšanas brīdī ar karti izvēloties Omnivas kurjeru vai izņemt Omnivas Pakomātā. UZMANĪBU!!! no 2018. gada 1. jūlija, izvēloties piegādi ar Omnivas kurjeru (apmaksa uz vietas) būs iespējams apmaksāt tikai ar karti

  • Ar karti internetā: Mastercard, Visa, Discover, American Express, utt.

  • PayPal

Drošs un pārbaudīts maksājums

Mēs garantējam, ka visi maksājumi tiks izpildīti drošā un stabilā veidā. Jūsu personiskā informācija tiks izmantota vienīgi maksājuma veikšanai un netiks nodota vai sniegta citiem.

Vēlies nomainīt maksājuma veidu?

Izvēlējies ne to maksājuma veidu un vēlies nomainīt? Tas ir iespējams, ieejot savā alensa.lv kontā, turpinot uz saviem pasūtījumiem un pēc tam izvēloties sev piemērotāko maksājuma metodi. Taču atceries, šī iespēja ir derīga 4 dienas pēc pasūtījuma veikšanas. Kā arī, maksājuma metodes maiņa ir iespējama, ja pasūtījums nav nomaksāts. Ja Jums neizdodas nomainīt maksājuma metodes veidu pašam, lūdzu sazinieties ar klientu apkalpošanas centru pa telefonu vai e-pastu, norādot savu pasūtījuma numuru.

Interneta maksājumi

Ja Jūs esat izvēlējies veikt maksājumu internetā ar kredītkarti vai debita karti, Jūs automātiski tiksiet novirzīts uz mūsu maksājuma partnera mājas lapu. Tur Jums būs iespēja ievadīt maksājumam nepieciešamo informāciju. Visa ievadītā informācija ir droši šifrēta un kodēta. Lūdzu atceries, šī drošā maksājuma saite ir aktīva tikai uz noteiktu laiku. Ja maksājuma veikšanai dotais laiks ir beidzies un Jūs neesat paspējis pabeigt maksājumu, neuztraucies! Jums vienkārši ir jāienāk savā personīgajā www.alensa.lv kontā un jāmēģina veikt maksājumu no jauna. Ja Jūs vēlaties veikt maksājumu caur PayPal, tad Jūs automātiski tiksiet novirzīts uz PayPal mājas lapu.

Problēmas ar maksājumiem

  • Pirmkārt, pārbaudiet savu bankas kontu vai PayPal kontu, tādejādi uzzinot vai maksājums ir bijis veiksmīgs. Visi tehniskie jautājumi, saistībā ar maksājumiem ir atrisināmi, ja par tiem laikus tiek ziņots
  • Ja Jūsu maksājums ir bijis veiksmīgs, bet tehnisku iemeslu dēļ neuzrādās kā veiksmīgs mūsu sistēmā, lūdzu nekautrējies un droši raksti mums uz info@alensa.lv, un mēs to apstiprināsim ar savu grāmatvedības nodaļu. Lai paātrinātu procesu, kopā nosūtiet arī apmaksas apstiprinājumu
  • Ja Jūs ir radušās grūtības veicot maksājumu maksājuma mājaslapā, pamēģini atvērt savu Alensa.lv kontu no citas ierīces vai cita pārlūka. Ja tas neizdodas, nekautrējies mūs kontaktēt un mēs Jums palīdzēsim!

Komentāri (6)

Vai ir kādi jautājumi?
Kristaps

Sveiki sakiet ir iespēja arī uz nomaksu paņemt preci paldies.

Atbilde info@alensa.lv

Mums ir liels prieks, ka Jūs interesē mūsu veikals un piedāvātās preces.😊 Mēs nepārdodam preces uz nomaksu, diemžēl.

Arturs

vai ir iespējams maksāt Jums uz līzinguvai sadalot maksājumu 3 daļās?

Atbilde info@alensa.lv

Mums ir liels prieks, ka Jūs interesē mūsu veikals un piedāvātās preces. Līzings nav iespējams, un par to ir jāveic pilna priekšapmaksa.

Irina

Vai Vari ludzu samaksaat ar internet banks? Ja iespejams Atsūtiet Rekini, man ir swedbank

Atbilde info@alensa.lv

Paldies, ka ar mums sazinājieties. Uz Jūsu e-pastu es nosūtīju informāciju bankas pārskaitījuma veikšanai.

Andris

Paldies; Artadu karti

Andris

Vai Vari ludzu samaksaat ar internet banks? Ja iespejams Atsūtiet Rekini, man ir swedbank

Atbilde info@alensa.lv

Labdien, Andris. Jā, Jūs varat veikt maksājumu ar bankas pārskaitījumu. Es Jums nosūtīju mūsu bankas informāciju (uz Jūsu privāto e-pastu). Lūdzu, nekautrējieties ar mums sazināties, ja rodas kādi jautājumi.

Anonīms

paldies

Atbilde info@alensa.lv

Vienmēr priecīgi palīdzēt! Paldies, ka iegādājāties Alensa!