Atgriešanas Nosacījumi

Atgriešanas procesam ir sekojošie nosacījumi:

  • Lēcu kastītēm un oriģinālajam iepakojumam ir jābūt neatvērtam, neiebojātam, aizzīmogotam un turpmākai pārdošanai derīgam*
  • Preces ir jānosūta pilnībā (tādas, kādas tās bija saņemtas), bez jelkādiem aizmirstiem aksesuāriem
  • Saulesbriļļu un briļļu atgriešanas process ir norādīts un detalizēts lejā
  • Vienmēr kontaktējiet mūsu klientu apkalpošas komandu pirms preču nosūtīšanas mums atpakaļ
  • Pie mums, Jūs varat atkāpties no līguma 30 dienu laikā, nenorādot iemeslu. Preces, kas atgrieztas atcelšanas periodā (30 dienu laikā no to saņemšanas brīža), tiks atmaksātas pilnībā - Atteikšanās no pirkuma līguma
  • Neatvērto preču atgriešana, kas veikta pēc 30 dienu atteikuma termiņa beigām, tiks izvērtēta attiecībā uz to garantijas un preces derīguma termiņa (kā minēts iepriekš, precei ir jābūt derīgai turpmākai pārdošanai). Tomēr paturiet prātā, ka preces no Alensa.lv var atgriezt atpakaļ ne vēlāk kā 365 dienas no to oriģinālā iegādāšanās datuma
  • Ja Alensa ir veikusi kļūdu un nosūtījusi Jums nepareizo preci, Jums par šo kļūmi ir jāinformē mūsu klientu apkalpošanas komanda 30 dienu laikā no preču saņemšanas brīža.
  • *saskaņā ar ES veselības un drošības noteikumiem

Vai varu apmainīt uz citiem paramteriem vai citu preci?

Ja Jūsu recepte ir pamainījusies vai netīšām esiet pasūtījis nepareizos paramtrus, Jums būs jānosūta neatvērti un neiebojāti iepakojumi mums atpakaļ, sekojot instrukcijām, ko mūsu klientu apkalpošanas komanda Jums ir norādījusi. Šajā gadījumā, Alensa Jums atgriezīs naudu atpakaļ un Jums būs jāveic jauns pasūtījums par vēlamajām precēm Jums ērtā laikā. Cenu korekcijas netiks veiktas; pilnīga atmaksa tiks Jums izsniegta, ja atgrieztās preces atbilst mūsu kritērijiem, kā tas ir norādīts iepriekš.

Vai saņēmāt nepareizo preci?

Ja Alensa ir veikusi kļūdu un nosūtījusi Jums nepareizo preci, Jums par šo kļūmi ir jāinformē mūsu klientu apkalpošanas komanda 30 dienu laikā no preču saņemšanas brīža. Pārliecinieties par to, ka Jūs neesat nevienu no šīm precēm atvēruši vai lietojuši. Jūs preces varat atgriezt atpakaļ, sekojot instrukcijām, ko mūsu klientu apkalpošanas komanda Jums ir norādījusi un nauda tiks atgriezta Jums atpakaļ.

Ja Jūs veicāt kļūdu pasūtījuma laikā un pasūtījāt nepareizos parametrus vai ne to preci, kas Jums ir vajadzīga- jebkura neatverta un neiebojāta prece var tikt nosūtīta mums atpakaļ. Taču šajā gadījumā, klients ir atbildīgs par preces nosūtīšanas izmaksām.

Mēs stipri Jums iesakam vienmēr pārbaudīt saņemto iepakojumu pirms preču atvēršanas vai to lietošanas.

Vai atgriežat citu iemeslu dēļ?

Atgriešanas process un nosacījumi attiecās arī uz naudas atgriešanas garantijas uz TopVue un Gelone precēm. Mūsu naudas atgriešanas garantija var tikt izmantota tikai 60 dienu laikā pēc preču saņemšanas brīža. Lūdzu, sekojiet tādai pašai atgriešanas procedūrai.

Turklāt, ja vēlaties atgriezt preces, par kurām Jums ir aizdomas, ka tās ir nekvalitatīvas vai brāķis- tad šīs preces Jums ir jāatgriež mums. Preces mēs pēc tam nosūtīsim tās ražotājam oficiālai kvalitātes pārbaudei. Oriģinālais iepakojums, kā arī visas atlikušās neatvērtās blisteru pakas ir jānosūta mums atpakaļ. Preču LOT numuri ir uzdrukāti uz šiem iepakojumiem un šī informācija ir būtiska ražotājam, lai varētu veikt preces kvalitātes pārbaudi. Šajā gadījumā, lūdzu sekojiet tieši tādai pašai preces atgriešanas procedūrai. Lūdzu atcerieties, ja vēlaties atgriezt nekvalitatīvu preci, svarīgi ir vispirms sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu. Klientu apkalpošanas komanda spēs Jums precīzus norādījumus, kā arī papildus informāciju.

Saulesbriļļu un recepšu briļļu atgriešana:

Mūsu brillēm un saulesbrillēm ir 2 gadu garantija lūzuma gadījumā. Pretējā gadījumā, ja vēlaties atgriezt brilles vai saulesbrilles, to var izdarīt mūsu 30 dienu atteikuma periodā. Preces nevar būt lietotas vai iebojātas. Oriģinālais iepakojums nevar būt iznīcināts. Ja Jūs vēlaties atgriezt vai apmainīt saulebrilles vai ietvarus, mums būs nepieciešama pilnīga prece- iekļaujot futlāri, ārējo iepakojuma kastīti, visu, kas bija iekšā iepakojumā, visas kopšanas drāniņas, oriģinālās uzlīmes un etiķetes. Īsi sakot, precei ir jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā Jūs to saņēmāt. Prece netiks uzskatīta par pilnīgu, ja preces sastāva komponenti nebūs pilnīgi. Gadījumā, ja kāds no sastāva komponentiem nav iekļauts atpakaļ nosūtītajā paciņā, apmaiņa vai naudas atgriešana nebūs iespējama. Paldies par Jūsu sapratni un sadarbošanos.

Saulesbrilles, ietvari un brilles ir piegādātas klientiem to optimālajā stāvoklī un preces pirms nosūtīšanas ir izgājušas kvalitātes pārbaudi. Retā gadījumā, ir iespējams, ka tās var būs iebojātas nosūtīšanas laikā vai ir ar defektu no rūpnīcas- tādā gadījumā, nekavējoties sazinieties ar klientu apkalpošanas komandu, kas mēģinās Jums palīdzēt. Taču, sūdzības par defektiem, kas ir radušies nepareizas lietošanas vai kopšanas, normālā nodiluma un biežas lietošanas dēļ- šādas sūdzības nav kompensējamas. Papildus atlaides vai kompensācija netiks sniegta par zaudējumiem, kuri ir radušies no klienta puses, pat ja netīšas uzmanības dēļ.

Recepšu lēcas tiek izgatavotas pēc individuālā pasūtījuma un tādēļ tās nevar atgriezt atpakaļ. Var atgriezt tikai briļļu ietvarus. Šis izņēmums attiecas no brīža, kad brilles ir apmaksātas , neatkarīgi no piegādes statusa.


Gadījumos, ja Jums ir aizdomas par nekvalitatīvām recepšu brilļu lēcām:

Ja Jums ir aizdomas, ka briļļu lēcu kvalitāte nav laba vai tās ir jelkādā veidā defektīvas, mēs tās varam nosūtīt uz kvalitātes pārbaudi. Mēs atgriezīsim naudu atpakaļ vai apmainīsim uz jaunām lēcām, ja briļļu lēcas kvalitātes pārbaudes laikā tiks apstiprinātas kā defektīvas vai nekvalitatīvas.

Kvalitātes sūdzībām standarta redzes veida lēcu koriģēšanas gadījumos, lūdzu, vispirms sazinieties ar klientu apkalpošanas komandu un iekļaujiet derīgu recepti , kas nav vecāka par 1 gadu. Kvalitātes pārbaudes laikā šī informācija tiks izmantota, lai pārbaudītu, ka briļļu lēcu dioptrijas saskan ar Jūsu receptē norādīto informāciju. Jums būs prasīts nosūtīt preci visā pilnībā (ietvarus, briļļu lēcas, iekļautos aksesuārus, brošūru, etiķetes, utt.). Nekādā gadījumā neizņemiet lēcas no brillēm!

Kvalitātes sūdzībām multifokālo / progresīvo lēcu gadījumos, vispirms sazinieties ar klientu apkalpošanu un iekļaujiet derīgu recepti, kas nav vecāka par 1 gadu. Kā arī, iekļaujiet priekšējo bildi, kurā ir skaidri redzams, ka brilles Jums ir uzliktas (tas tiktu izmantots labākam centrējumam) un sānbildi, kurā var redzēt, ka brilles Jums ir uzliktas (tas tiktu izmantots briļļu stūra noteikšanai). Jums būs prasīts nosūtīt preci visā pilnībā (ietvarus, briļļu lēcas, iekļautos aksesuārus, brošūru, etiķetes, mazos zilos iepakojumus, kuros bija iekļautas demo lēcas, zilo karti, utt.). Nekādā gadījumā neizņemiet lēcas no brillēm!

Atgrieztie sūtījumi, kas ir iebojāti, nosūtīti nepilnīgi, pielikts klāt viltojums- tāda veida atgrieztie sūtījumi netiks pieņemti. Vienmēr sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas pārstāvi pirms briļļu atgriešanas!

Kā darbojas atgriešana?

Lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa e-pastu. Mūsu darbinieki Jums palīdzēs noskaidrot, vai Jūsu pieprasījums atbilst kritērijiem un paskaidros atgriešanas procesu daudz sīkāk. Nosūtiet neattaisīto(s) un neiebojāto(s) iepakojumu(s) un iekļaujiet pirkšanas apliecinājumu no Alensa.lv. Sazinieties ar klientu apkalpošanas komandu, lai saņemtu atgriešanas instrukcijas. Izmaksas, asociētas ar preču atgriešanu, ir pircēja atbildība.

Līdzko mēs apstiprināsim atgriezto preču saņemšanu pārdodamā stāvoklī (neiebojātu, neattaisītu)- saskaņā ar ES veselības un drošības noteikumiem, mēs Jums izsniegsim atmaksu.

Lūdzu sūtiet neattaisītus un neiebojātus kontaktlēcu (vai kontaktlēcu šķīdumu) iepakojumus drošā, stabilā sūtījuma iepakojumā un nevis aploksnē- tādejādi, prece sūtīšanas laikā netiks sabojāta. Ja Jūs nomaksājat tiešsaitnē, tad naudas atmaksa tiks automātiski veikta uz Jūsu PayPal kontu vai arī uz Jūsu karti, ar kuru tika veikts maksājums tika veikts.

Cik daudz tas man izmaksās?

Klients uzņemas visu atbildību par sūtījuma izmaksām. Alensa.lv nepiedāvā priekšapmaksātu preču atgriešanas iespēju, ja pasūtītā prece vairs nav nepieciešama vai nepareizi tika pasūtīta. Tomēr, ja Alensa.lv tiek uzskatīta kā par nekvalitatīva produkta pārdevēju (izplatītāju), tad visas ar preces atgriešanu asociētās izmaksas tiks apmaksātas no Alensa.lv puses.

Cik ilgu laiku tas aizņem?

Alensa.lv Jums apstiprinās, kad atgrieztā prece ir saņemta, kā arī Jūs informēs par atmaksas statusu. Mēs cenšamies to izdarīt 30 dienu laikā. Lūdzu nekautrējieties un nekavējoties kontaktējiet klientu apkalpošanas nodaļu, ja uzskatāt, ka šis process ir ieildzis vai kavējas.

Pārliecinieties par to, ka savam sūtījumam, kuru atgriežat atpakaļ, ir saņemts un saglabāts atgriešanas pierādījuma kvīts vai nosūtīšanas izsekošanas kods. Gadījumā, ja kas notiet greizi ar Jūsu nosūtīto atpakaļ paciņu (vai Jums ir aizdomas, ka kaut kas nav kārtībā ar nosūtīto paciņu), mūsu klientu apkalpošanas pārstāvis var Jums to prasīt parādīt.

Lūdzu ņemiet vērā, ka atgriešanas procedūra var ieilgt, ja vēlaties atgriezt brilles to oriģinālajā un neiebojātajā iepakojumā. Tas ir tādēļ, ka autentiskuma, kvalitātes un saņemto atgriezto saulesbriļļu stāvokļa noteikšana aizņem ilgāku pārbaudes laiku.