€ 0

Jūsu groziņā ir sekojošās preces:

Jūsu groziņš pagaidām ir tukšs

Iet uz savu groziņu

Apmaiņas & Atgriešanas Nosacījumi

Apmaiņas un atgriešanas veikšanas procesam ir jāizpilda sekojošie nosacījumi:

• Kontaktlēcu kastītei vai citiem iepakojumiem ir jābūt neattaisītiem vai aiztaisamā stāvoklī.*

• Prece, kas ir nopirkta no Alensa.lv mājaslapas nevar būt vecāka par vienu gadu no pirkšanas brīža

*saskaņā ar ES veselības un drošības noteikumiem

Tātad Jūs vēlaties apmainīt uz citiem parametriem?

Ja Jūsu recepte ir pamainījusies vai netīšām esiet pasūtījis nepareizos paramtrus, neuztraucies. Jūs varat apmainīt jebkuru neattaisītu vai neiebojātu iepakojumu, sekojot lejā norādītajiem soļiem. Jaunas kontaktlēcas tiks Jums izsūtītas līdzko mēs būsim saņēmuši un pārbaudījuši Jūsu nosūtīto kontaktlēcu stāvokli.

Vai Jums ir nepieciešams cits produkts?

Ja Jūs vēlaties pasūtīt citu produktu vai no cita zīmola, un iepakojums nav ticis atvērts vai iebojāts, tad Jūs varat to atgriezt atpakaļ mums. Alensa.lv, šajā gadījumā, izsniegs atmaksu, un Jūs ar drošu sirdi varat veikt jaunu vai citu pasūtījumu. Cenas koriģēšana netiks veikta, pilna atmaksa būs izsniegta , ja atgrieztais produkts atbilst augšā minētajiem kritērijiem.

Vai atgriežat citu iemeslu dēļ?

Atgriešanas process un nosacījumi attiecās arī uz cenas salīdzināšanas garantijai uz TopVue produktiem. Lūdzu seko tādai pašai atgriešanas procedūrai.

Ja Jūs vēlaties atgriezt produktu, kuru Jūs uzskatāt par brāķainu vai nekvalitatīvu, tad vispirms šis produkts ir jāatgriež uz mūsu adresi (norādīta lejā). Šis produkts pēc tam tiks nosūtīts tā ražotājam uz oficiālo kvalitātes ppārbaudi. Šajā gadījumā, lūdzu sekojiet tieši tādai pašai preces atgriešanas procedūrai. Lūdzu atceries, ja vēlies atgriezt nekvalitatīvu produktu, vispirms kontaktē mūsu klientu apkalpošanas nodaļu. Klientu apkalpošanas nodaļa spēs Jums sniegt papildus informāciju un tiešas norādes.

Kā apmaiņa vai atgriešana īsti darbojas?

Kā pirmais izdarāmais solis, lūdzu kontaktējiet mūsu klientu apkalpošanas pārtstāvjus vai nu pa tālruni vai caur e-pastu. Mūsu darbinieki Jums palīdzēs noskaidrot, vai Jūsu pieprasījums atbilst kritērijiem un paskaidros atgriešanas vai apmaiņas procesu daudz sīkāk. Nosūtiet neattaisīto(s) un neiebojāto(s) iepakojumu(s) uz lejup norādīto adresi. Lūdzu iekļaujiet pirkšanas apliecinājumu no Alensa.lv un zīmīti ar norādījumiem kurā ir minēti Jūsu jaunā produkta nepieciešamie parametri. Izmaksas, asociētas ar produkta atgriešanu ir jāuzņemas pircējam.

Regus
Riga Esplanada, 2. un 7. stāvs
Dzirnavu iela 57A
Rīga
LV-1010

Līdzko mēs apstiprināsim atgriezto produktu saņemšanu pārdodamā stāvoklī (neiebojātu, neattaisītu)- saskaņā ar ES veselības un drošības noteikumiem, mēs sagatavosim jaunu sūtījumu ar pareizajiem produktiem (kā Jūs esat norādījis). Alensa.lv tos nosūtīs par velti.

Lūdzu sūtiet neattaisītus un neiebojātus kontaktlēcu (vai kontaktlēcu šķīdumu) iepakojumus drošā, stabilā iepakojuma kastē, nevis aploksnē- lai produktu sūtīšanas laikā neiebojātos. Ja Jūs sagaidāt naudas atgriešanu Jūsu bankas kontā, lūdzu pārliecinieties, ka visa nepieciešamā informācija ir iekļauta. Ja Jūs nomaksājat tiešsaitnē, tad naudas atgriešana tiks automātiski izdarīta uz Jūsu PayPal kontu vai arī uz Jūsu karti ar kuru maksājums tika veikts.

Cik daudz tas man izmaksās?

Klients uzņemas visu atbildību par sūtījuma izmaksām. Alensa.lv nepiedāvā priekšapmaksātu produktu atgriešanas iespēju, ja pasūtītā prece vairs nav nepieciešama vai nepareizi tika pasūtīta. Tomēr, ja Alensa.lv tiek uzskatīta kā par nekvalitatīva produkta pārdevēju (izplatītāju), tad visas ar produkta atgriešanu asociētās izmaksas tiks apmaksātas no Alensa.lv puses. Un pats par sevi saprotams, jaunā un kvalitatīvā produkta sūtīšanas izmaksas nebūs jāpmaksā klientam.

Cik ilgu laiku tas aizņem?

Alensa.lv apstiprinās kad atgriezties produkts tiks saņemts, kā arī Jūs informēs, kad jaunais produkts tiks izsūtīts. Mēs cenšamies to izdarīt 30 dienu laikā. Lūdzu nekautrējieties un nekavējoties kontaktējiet klientu apkalpošanas nodaļu, ja uzskatāt, ka šis process ir ieildzis vai kavējas.

Lūdzu ņemiet vērā, ka atgriešanas procedūra var ieilgt, ja vēlaties atgriezt saules brilles to oriģinālajā un neiebojātajā iepakojumā. Tas ir tādēļ, ka autentiskuma, kvalitātes un saņemto atgriezto saulesbriļļu stāvoklis aizņem ilgāku pārbaudes laiku.

VISA Master Card AMERICAN EXPRESS DISCOVER PayPal DHL omniva
Top