Recepte: Lasis ar gnoči un pavasara dārzeņiem

Vai nebūtu lieliski, ja varētu atgriezt dabas izraisīto novecošanās efektu? Būt jau jā- bet kamēr zinātne ar šo ideju nodarbojas, mēs spēsim Jums parādīt vienkāršākus veidus, kā novecošanos var mazliet samazināt. Veselīgs dzīves stils nozīmē adekvātu un pietiekamu sporta aktivitāšu izpildi un kārtīgu ēšanas režīmu. Lai arī vienkāršas lietas, bet bieži tiek aizmirstas steidzīgā dzīves veida dēļ. Ja arī mums nesanāk iet uz sporta zāli tik bieži, cik vēlētos, mēs vēlētos Jūs iedvesmot sākt pamazām- iedvesmot ar garšīgu un veselīgu ēšanu!


Kontaktlēcu nēsātāji ir vieni no tiem, kuri tiešajā nozīmē saskaras ar acs veselību un tās ērtības jautājumiem. Ir daudz pieejamu vitamīnu un uzturvērtību, kas palīdz aizkavēt dabisko novecošanās procesu, kā arī padarīt ikdienas ritmu daudz patīkamāku. Kamēr Jūs domājat par vienu vai otru veidu, kā novērst acs sausumu vai kādu citu kaiti, mēs esam Jums sagatavojuši vieglu un veselīgu recepti, kas patiks gan briļļu un kontaktlēcu nēsātājiem, kā arī tiem, kurus redzes problēmas nav ietekmējušas.


Dažas no vissvarīgākajām uzturvērtībām acs veselības uzturēšanai ir luteīns, vitamīns A, omegas 3 taukskābes un zeaksantīns… izklausās jau nopietni nosaukumi tik bieži sastopamajos pārtikas produktos, ko mēs bieži lietojam ikdienā. Šīs receptes sastāvdaļas diezgan viegli var tikt atrastas vietējos veikalos.


• Sagatavošanas laiks 15 minūtes
• Gatavošanas laiks 35 minūtes
• Porcijas 4
• Galvenās uzturvielas Vitamīns A palīdz aizsargāt acs radzeni un palīdz novērst acs sausumu.
Omega 3 taukskābes var samazināt glaukomas risku.

Sastāvdaļas:

  • Saiknīte sīpolloku

  • Saiknīte burkānu

  • 1 liels baltais redīss vaai 3–4 gb kolrābja

  • 400 gr svaigu spinātu

  • Olīveļļa

  • 800 gr laša (apmēram 4 filetes pa 200 gr)

  • 3 galda karotes sinepju

  • gr
  • 400 ml krēma ar zemu tauku saturu

  • Sāls un pipari

  • Citrona sula

  • Gnoči (svaigi vai pus-gatavi)

Sāksim gatavot!

  1. Sagriežam sīpollokus, burkānus un baltos redīsus mazos, kubveidīgos gabaliņos. Apliet ar olīveļļu un lēnām apcept uz vidējas uguns. Pievienojam spinātu un turpinām cept līdz gandrīz gatavs. Pievienojam svaigu citrona sulu.
  2. Sagatavojam gnoči kā norādīts uz iepakojuma vai instrukcijās. Noliekam tos malā.
  3. Cepam uz pannas, cepeškrāsnī vai tvaicējam lasi ar sāli un olīveļļu.
  4. Apmaisām dārzeņus ar 400 ml zema tauku satura krēmu un ielieciet iekšā 3 galda karotes sinepju.
  5. Laiks servēt gnoči, pa virsu uzlikt dārzeņus ar krēma mērcīti un lasi ar svaigo citrona sulu.

Vēlies uzzināt vairāk par to, kādi ēdieni var palīdzēt uzlabot acs veselību: Kuri vitamīni ir vislabākie tavām acīm?

Blog: Comments

Atbildēt uz # - Atcelt